Tein virheen, kun lähdin silloin "toisen matkaan"

oottulluttärkeäksi

Ymmärsin silloin, että sinä et halunnut mitään. Niin taisit sanoakin. Minä pakenin, koska en halunnut särkeä itseäni sun kanssasi. Tykkään susta todella, todella paljon mies...

9

753

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruohovihreää

Mikä siinä toisessa on vikana?

• RakkausEiMeinaaHellittää

Milloin sanoin? Ja miten?

• sadpeople
    • Virheentein

Et ole ainoo joka katuu mokaansa.Moni yrittää takas vanhaan suhteeseen,josko huolitaan,Vielä useempi palais,jos ei olis pirunmoinen häpeentunne.

• pitkään

Älä huoli, todelliset tunteet säilyvät.

• Virheentein

Niin säilyy,mutta kipeetä tekee ja oma vika,että pilasi hyvän suhteen??????????

• iteoonkoo

laitappa vaikka nimikirjaimet

• oppiaikä

Miksi lähdit toisen mukaan, jos sinulla on poikaystävä. Ei sitä näin voi tehdä?

• Joskus ihmiset sanovat toisin mitä tuntevat. Yrittävät säilyttää kasvonsa vaikka sisälläsi olisi mitä tunteita. Se mitä toinen sanoo tai kirjoittaa ei ole välttämättä sitä mitä hän tuntee ja toivoo sisällään. Pitäisi pystyä ymmärtämään eleistä, äänenpainoista ja olemuksesta mitä se toinen tuntee.

Aloittajan kuvaama tilanne voi helposti tapahtua, kun toinen ajattelee että sanoi tai teki hän mitä vaan niin toinen lähtee. Sanomalla ettei halua mitään hän pääsee helpommin yli tilanteesta vaikka kuinka paljon se sattuisikin sisimpään. Jää mielummin yksin suremaan ja päästää toisen "vapaaksi" vaikka sen sattuisi sisimpään todella kovaa.

Ihmissuhteet ovat maailman vaikeimpia asioita ja ei ole mitään oikeaa mallia tai ratkaisua mitenkä pitäisi toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe