Hei te pakko-oireesta kärsivät kohtalotoverit.
Haluaisin kuulla teiltä miten teidän puolisonne kohtelee teitä tämän sairauden takia? Entä perhe ja ystävät? Vai tietääkö he sairaudestanne? Tästä aiheesta en nimittäin ole löytänyt juuri mitään. Kärsin pahasta pakko-oireisuudesta ja vain puolisoni tietää asiasta. Haluaisin kuulla muiden kokemuksista asian suhteen. Ja toivon asiallisia vastauksia.
Kuinka oma puoliso ja läheiset teitä kohtelee?
2
167
Vastaukset
- synkkäsalaisuus
Hei, minulla on mtös pakkoajattelua ym ikävää. En ole kehdannut kertoa kenellekään, edes lääkäreillekään. Joskus maininnut, mutta en saa siihen mitään hoitoa. Yritän olla näyttämättä muille tätä vaivaani ja aika hyvin olen pystynytkin. Yksi läheinen tietää, eikä oikein ymmärrä tälläistä vaivaa. Miksi ymmärtäisikään, kun en ymmärrä itsekään. Minkälaista sinun oireilu on? Mnulla ahdistuksen aikaan oireet pahentuu ja kun voin paremmin, niin pakkojututkin vähenee.
- rillikäs
Ei ole ongelmia. Ex-eukkoni yritti saada minut hullunkirjoihin tuon jutun takia, ja eromme aikoihin puhui ongelmastani naapureilleni, ja kai työpaikallenikin, koska minut erään jutun takia laitettiin kostoksi "mielentilatutkimukseen". Kun paljonvartijanakin minut todettiin täysjärkiseksi, kirjoittelin tapauksesta ylöspäin, ja kaksi esimiestäni siirrettiin muihin hommiin. Jupakka kun oli työpaikkakiusaamista.
Olenkin kahvipöydässä täällä töissä joskus heittänyt että hyvissä käsissä meillä hommat ovat. Minut vain toisinaan käytetään mielentilatutkimuksessa.
Muuan psykiatri sanoi että olen normi-ihmistä paremmin suojassa psykoosilta, koska sisäinen ahdistukseni on jo löytänyt purkautumistien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112