Koirat hiljaa

Untapalloonko

SAISKO NE MAKKARAMÄEN KOIRAT HILJENNETTYÄ YÖN AJAKSI!!!?

20

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sausahehill

ei

• Hdsa

Korjataan sen verran että koira, ei koirat..

• Grauhgrauh

Koira tai koirat kuinka vaan. Kuuluuko se vitun haukunta niistä taloista joiden takapiha on leikkipuistoon päin?

• Theo2013

Ruokkikaa helteellä koirat yötä vasten niin nukkuvat ja korkeintaan piereskelevät.Minä luulin tähän asti että Makkaramäki oli lasten satukirjailijan oma keksintö,vaan taida olla.

• OiJospaSinne

Makkaramäki on täyttä totta. Kaikki mitä olet paikasta kuullut pitää paikkaansa. Vaan ei ole mikään satumaa. Löytyy täältä hulluja ja juoppoja siinä missä muualtakin. Nuoret mesoaa yömyöhään häiriten muita asukkaita. Naapurit ja mummut tietää kaikkien asiat, josseivat tiedä, kysyvät suoraan.

• AmmunKoirat

Taas valvonut näiden koirien haukkumisen takia. oli sitte viimeinen kerta. yksikin yö vielä niin oikeasti haen aseen ja ammun jokaisen saatanan koiran helvetti..

• Äläammu

Menkää omistajille sanomaan suoraan, kun kaikki ei välttämättä lue joka päivä tätä palstaa

• NoDogs

Samaa ongelmaa on myös Myllymäen omakotialueella. Koira laitetaan ulos ja siinä se räksyttää päivän ja illan!

• LäskiHomo

Justeerin koiranomistaja on läski homo.

• vitulio

koittakaahan nyt surkeat runkkarit mennä päin naamaa sanomaan jos jotakin vituttelee noin paljon, perus kammarinkyttääjät kirjottelee tänne sitten paskoilee housuihinsa kun kävelee naamatusten ohi....suuta auki luuserit paikanpäällä. eikä täällä.

• Nakkikoju

Ihan niinku tätä palstaa kaikki makkaramäkeläiset koiran omistajat kyttää. Sanokaa suoraa päin naamaa kiitos.. ja jättäkää ne aseet unholaan.
      Ostakaa korvatulpat.

• välinpitättömyyttäkö

Korvatulpat???

Soittakaa Poliisit, kuuluu niiden tehtäviin mennä katselemaan mikä Mättää, kun piskit eivät ole hiljaa yölläkään.

Omistajat eivät tietysti välitä ja vesikuppikin on tyhjänä.

• KoiratOnPerseestä

Koirat on täysin perseestä.

• Unelias2

Tykkään kun koirat haukkuu, se on oikeesti kivaa kun juuri olet saanut unen päästä kiinni ja heräät naapurin koiran haukuntaan! I love'it! :)

• Litmane45

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

• Koir

Koira joka ei saa liikuntaa, seuraa ihmisistä ja virikkeellistä toimintaa, haukkuu ajankulukseen. Hoidotkin saattaa olla epäsäännöllisiä .

• Nakkipoju

Voi jestas.. toiset koirat nyt vaan haukkuu ja vinkuu jos omistaja ei ole kotona.
      Esim. Mulla. Yövuorossa ollessani koira vinkuu ja haukkuu, kokeiltu haukkupantoja ym ym. Ei auta.

• Trellu

Älä mee töihin.

• Nakkikullulanrunkkarit

Nyt on koirat hiljaa mutta asukkaat on ruvennu pitään ulkoilmabileitä aamuun asti. On se hienoo kuunneella musiikkia puoliviiteen aamulla. Ens kerran soitan poliisit.

• Tuubaa

Valivali..
      Nyt alkaa elokuu ja kaikki menee töihin. Bileet loppuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe