SAISKO NE MAKKARAMÄEN KOIRAT HILJENNETTYÄ YÖN AJAKSI!!!?
Koirat hiljaa
20
584
Vastaukset
- sausahehill
ei
- Hdsa
Korjataan sen verran että koira, ei koirat..
- Grauhgrauh
Koira tai koirat kuinka vaan. Kuuluuko se vitun haukunta niistä taloista joiden takapiha on leikkipuistoon päin?
- Theo2013
Ruokkikaa helteellä koirat yötä vasten niin nukkuvat ja korkeintaan piereskelevät.Minä luulin tähän asti että Makkaramäki oli lasten satukirjailijan oma keksintö,vaan taida olla.
- OiJospaSinne
Makkaramäki on täyttä totta. Kaikki mitä olet paikasta kuullut pitää paikkaansa. Vaan ei ole mikään satumaa. Löytyy täältä hulluja ja juoppoja siinä missä muualtakin. Nuoret mesoaa yömyöhään häiriten muita asukkaita. Naapurit ja mummut tietää kaikkien asiat, josseivat tiedä, kysyvät suoraan.
- AmmunKoirat
Taas valvonut näiden koirien haukkumisen takia. oli sitte viimeinen kerta. yksikin yö vielä niin oikeasti haen aseen ja ammun jokaisen saatanan koiran helvetti..
- Äläammu
Menkää omistajille sanomaan suoraan, kun kaikki ei välttämättä lue joka päivä tätä palstaa
- NoDogs
Samaa ongelmaa on myös Myllymäen omakotialueella. Koira laitetaan ulos ja siinä se räksyttää päivän ja illan!
- LäskiHomo
Justeerin koiranomistaja on läski homo.
- vitulio
koittakaahan nyt surkeat runkkarit mennä päin naamaa sanomaan jos jotakin vituttelee noin paljon, perus kammarinkyttääjät kirjottelee tänne sitten paskoilee housuihinsa kun kävelee naamatusten ohi....suuta auki luuserit paikanpäällä. eikä täällä.
- Nakkikoju
Ihan niinku tätä palstaa kaikki makkaramäkeläiset koiran omistajat kyttää. Sanokaa suoraa päin naamaa kiitos.. ja jättäkää ne aseet unholaan.
Ostakaa korvatulpat.- välinpitättömyyttäkö
Korvatulpat???
Soittakaa Poliisit, kuuluu niiden tehtäviin mennä katselemaan mikä Mättää, kun piskit eivät ole hiljaa yölläkään.
Omistajat eivät tietysti välitä ja vesikuppikin on tyhjänä.
- KoiratOnPerseestä
Koirat on täysin perseestä.
- Unelias2
Tykkään kun koirat haukkuu, se on oikeesti kivaa kun juuri olet saanut unen päästä kiinni ja heräät naapurin koiran haukuntaan! I love'it! :)
- Litmane45
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Koir
Koira joka ei saa liikuntaa, seuraa ihmisistä ja virikkeellistä toimintaa, haukkuu ajankulukseen. Hoidotkin saattaa olla epäsäännöllisiä .
- Nakkipoju
Voi jestas.. toiset koirat nyt vaan haukkuu ja vinkuu jos omistaja ei ole kotona.
Esim. Mulla. Yövuorossa ollessani koira vinkuu ja haukkuu, kokeiltu haukkupantoja ym ym. Ei auta.- Trellu
Älä mee töihin.
- Nakkikullulanrunkkarit
Nyt on koirat hiljaa mutta asukkaat on ruvennu pitään ulkoilmabileitä aamuun asti. On se hienoo kuunneella musiikkia puoliviiteen aamulla. Ens kerran soitan poliisit.
- Tuubaa
Valivali..
Nyt alkaa elokuu ja kaikki menee töihin. Bileet loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351