Onko Rodoksella viela lokakuun alussa lämmitä. En ole ennen käynyt siihen aikaan missään Välimeren aluella rantakohteissa lomailemassa.
Onko kokemusta Alexia Palmer city hotellista???
On varmaan silloin ajankohtana aika hiljaista ja rauhallista.Eli kannattako mennä?
Reissuun vai ei?
8
353
Vastaukset
- Lämmintä_on
Lämmintä on enemmän kuin Suomessa, mutta kesän paahdehelteet ovat ohi. Sesonki alkaa olla lopuillaan, joten turisteja on aika vähän. On makuasia, onko se hyvä vai paha.
- villatakki76
Mielestäni silloin voit ihan loistavasti vielä lähteä lomalle Rodokselle, mutta ihan hellelukemia on turha odottaa. lämpöä taatusti riittää ainakin useimpina päivinä suomalaisittain mitattuna ihan mukavasti, joten palella ei tarvitse. Pakkaa mukaan kuitenkin jotain pitkähihaistakin, koska iltaisin saattaa olla viileää, eikä sateiden mahdollisuuttakaan voi sulkea lokakuussa pois
laskuista. Turisteja ei ole liikkeelä turhan paljoa, joten olo on rauhallisempaa ja saat katsella nähtävyyksiä ilman ruuhkia, hintatasokin on sitten muuten kukkarolle ystävällisempi jokaisen asian kohdalla! Lisää Kreikan, ja siis Rodoksenkin, säästä löytyy täältä: http://kreikkaan.com/ilmasto- jassujamas
Kiitos vastauksista.l Olisin vielä paljonRodoksen kaupungissa käyneiltä reissaajilta kysellyt kumpi siihen ajankohtaan parempi vaihtoehto tuo Alexia premier vaikko Kipriotis???On vissiin aikas pienet huoneet jälkimmäisesssä ja onkohan niissä kaappitilaa kahden naisen viikon vaatetukselle:):)
- parempaanhotelliin
Itse kävin maaliskuussa pääsiäisen jälkeen. Kyllä oli kylmää, kun hotellissa ei ollut minkäänlaista lämmitystä. Toki päivällä oli ultrajuoksuun sopiva sää muutamaa tuulista päivää lukuunottamatta.
- jassujamas
Siis Alexiassa?Riittää kun on lähellä merta ja kauppoja sekä löytyy vaatekaappi,sänky ja suihku:)
- rodosfani
Olen lähdössä lokakuun alussa, lämmintä pitäisi olla yli 20 astetta, viime vuonna
oli vastaavana aikana yli 25, kyllä tarkenee.
- RodosFani
Onhan siellä Rodoksella lokakuun alkupuolella vielä noin 24-28 astetta .... eikä välttämättä sadettakaan...vielä.
Katso netistä rodos sää historia, niin voit tutkailla kaikkia ajankohtia mielesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882