Soini Moskovaan

PutkonenOK

Nyt kauppasuhteet kuntoon. Nauti olostasi, eduskuntapolitiikka on hyvissä käsissä (Sampo Terhon).

16

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoleecenkkoa

      Persut kieli natoperseessä tuhonnut Venäjäsuhteet!

    • pepep
    • Hallaahonäänestäjä45
    • Lättäpillihalonen

      Meillä on osaava ulkoministeri joka on luonut hyvät suhteet itään kuin länteenkin ,toista oli kun lättäpilluhalonen sai suhteet kylmenemään ,oli muuten Suomen kaikkienaikoin kurjin ja saamattomin Presidentti vieläkin puistattaa ja kun tuon hevosenperseen näköisen naaman näkee jossakin alkaa yököttämään . Toivottavasti saamme Salesta ensi kaudeksi Presidentin ,vai voiko kukaan ehdottaa parenpaa

      • tuhopersut

        Luoko nuolemassa Natoa ja Cenkko persettä ja uhoomalla?


      • Et perkele voi olla järjissäsi.Soini on nuollut kieliruskeana ugrainanhallitusta ja. vaatinut kovempia pakotteita venäjälle.


    • KommariMari

      Soinin ollessa moskovassa niin, Rajat Kiinni!!!

    • ananas3

      Läski Timolle nauraa koko Moskova.Luuleeko Soini Venäläisiä hölmöksi?Läski Timon on turha mennä neuvomaan esimerkiksi Syyrian auttamisesta.Jenkkien juoksupojat ei ole Moskovassa oikein kovassa huudossa.Kauppa ei tule niin kauan korjaantumaan kun puolisimpanssien sotilaita/kalustoa on suomessa.

    • 8-9

      Siis tämä on toteutumassa niin kuin on ennakoitu:

      Epävirallisten tietojen mukaan ulkoministeri Soini on saanut kutsun Venäjälle kuntoaan parantamaan. Tällaisesta kutsustahan ei voida kieltäytyä Suomen edun vuoksi. Venäjä maksaa kustannukset niin pitkäksi aikaa kuin parantolahoito on tarpeen. Usein kuntoutus on hyvin pitkäaikaista. Tällöin on mahdollisuus tutustua naapurimaan entisiin johtohenkilöihin.

      • käsittelyyn

        Harjataanko kylpylässä jenkkikiima pois? Kielikin?


      • pitkällinen_hoito

        Soinilla on ilmeisesti vain menolippu Moskovaan.


      • pitkällinen_hoito kirjoitti:

        Soinilla on ilmeisesti vain menolippu Moskovaan.

        Näin toivotaan.


      • Ouninpohja1965

        Ensiviikolla saapuu yhdysvaltojen pommikoneet Suomeen.


    • persunero

      Näinköhän ne kytkevät Soiniin vanhat Breznevin elossapitolaitteet ?

      • omiensa-joukossa

        Vanhojen Stalinistien silmissä Soini näyttää vielä nuorelta johtajalta?


    • AinutTyöväenpuolue

      Terho vastaa eduskuntapolitiikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe