Olen viiskymppinen nainen, vailla kunnon seksiä. Nyt Hangossa lomalla, huomenna rannalla...
Haluan laueta suutasi vasten
26
405
Vastaukset
- Cgchyvä
Voi että kun oisin hangossa..kyllä kiinnostas kovasti..
- Uhkea
Höh, tässähän aivan kuolee puutteeseen. Pillu on ihan turvonnut ja kitisevän märkä.
- yhdessähyvää
Ja mulla kova kyrpä tällää, eihän tässä ole itään järkeäpanisin heti vssiin pitää runkit vetää
- Cgchyvä
Huh huh..oispa meillä sit kivaa..oisin todella kiinnostunut sun ikäisestä naisesta..
- yhteishyvä
Oletko nainen vai mies puutteessa mie kylöll' naista haluaisin. Karvaperse ei kiinnosta
- Uhkea
Nyt rannalle, olisipa siellä joku iso, karvainen vanhempi mies...saisi nyt kostean naisen.
- Cgchyvä
Moi uhkea..mitenkähä me päästäs tutustumaan..
- Uhkea
Sanopa se...täällä Hangon auringon alla nautin lämmöstä. Vatsan pohjaa kuumottaa. Tuntuu niin kostealle ja turvonneeseen tuo alakerta.
- Cgchyvä
Lämpöä ja kosteutta piisaa..
- Uhkea
Jep... Piisaa
- Cgchyvä
Ajattelen sua koko ajan..muna kovana..
- Uhkea
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
- Uhkea
Uhkea kirjoitti:
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
Pakko mennä uimaan nyt. Sekin olis kivaa yhdessä, vedessä voi tehdä vaikka mitä. Oletko vieläkin kovana?
- Uhkea
Nyt on aikaa tässä haaveilla kun makaa rannalla....☀️😎☀️Unelmien täyttymys olisi iso vanhempi mies, karvainen ja kokenut. Olen ihan valmis levittämään jalkani ja nauttimaan kun partainen suu antaa parastaan. Minäkin annan kyllä....
- Cgchyvä
Nuolen sun sisä reisiä kiusaavasti..työnnän kielen sisään pyörittelen siellä..nyt alan kiihkeästi nuolemaan sua aah..
- Uhkea
No, jopas. Tilanne on tukala.
- Cgchyvä
Olen 37 ja kovana on..kyllähän sitä luonnossa keksii mitä vaan tekemistä..
- Uhkea
Niin nuori, huh....
- Cgchyvä
Haittaako se?
- Uhkea
Ei kai haittaa, suurin ongelma on se, että haluan seksiä NYT.
Lahdesta nuoltavaa ?
- Cgchyvä
Ois kiva joskus tavata..vaikka hotelli v-loppu jossain päin..?
- Uhkea
Joo, se on mahdollista
- Cgchyvä
Pitäs jotenki saada yhteytiedot..ois kivempi kirjotella/soitella..
- Uhkea
Kerroppa miten, mistä päin Suomea olet?
- Cgchyvä
Olen 08 alueelta..mistä sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794