Olen viiskymppinen nainen, vailla kunnon seksiä. Nyt Hangossa lomalla, huomenna rannalla...
Haluan laueta suutasi vasten
26
391
Vastaukset
- Cgchyvä
Voi että kun oisin hangossa..kyllä kiinnostas kovasti..
- Uhkea
Höh, tässähän aivan kuolee puutteeseen. Pillu on ihan turvonnut ja kitisevän märkä.
- yhdessähyvää
Ja mulla kova kyrpä tällää, eihän tässä ole itään järkeäpanisin heti vssiin pitää runkit vetää
- Cgchyvä
Huh huh..oispa meillä sit kivaa..oisin todella kiinnostunut sun ikäisestä naisesta..
- yhteishyvä
Oletko nainen vai mies puutteessa mie kylöll' naista haluaisin. Karvaperse ei kiinnosta
- Uhkea
Nyt rannalle, olisipa siellä joku iso, karvainen vanhempi mies...saisi nyt kostean naisen.
- Cgchyvä
Moi uhkea..mitenkähä me päästäs tutustumaan..
- Uhkea
Sanopa se...täällä Hangon auringon alla nautin lämmöstä. Vatsan pohjaa kuumottaa. Tuntuu niin kostealle ja turvonneeseen tuo alakerta.
- Cgchyvä
Lämpöä ja kosteutta piisaa..
- Uhkea
Jep... Piisaa
- Cgchyvä
Ajattelen sua koko ajan..muna kovana..
- Uhkea
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
- Uhkea
Uhkea kirjoitti:
No, sehän on kiva. Millainen mies siellä on? Pidän vähän kypsemmistä mutta hätätilassa muutkin vaihtoehdot huomioidaan😎
Pakko mennä uimaan nyt. Sekin olis kivaa yhdessä, vedessä voi tehdä vaikka mitä. Oletko vieläkin kovana?
- Uhkea
Nyt on aikaa tässä haaveilla kun makaa rannalla....☀️😎☀️Unelmien täyttymys olisi iso vanhempi mies, karvainen ja kokenut. Olen ihan valmis levittämään jalkani ja nauttimaan kun partainen suu antaa parastaan. Minäkin annan kyllä....
- Cgchyvä
Nuolen sun sisä reisiä kiusaavasti..työnnän kielen sisään pyörittelen siellä..nyt alan kiihkeästi nuolemaan sua aah..
- Uhkea
No, jopas. Tilanne on tukala.
- Cgchyvä
Olen 37 ja kovana on..kyllähän sitä luonnossa keksii mitä vaan tekemistä..
- Uhkea
Niin nuori, huh....
- Cgchyvä
Haittaako se?
- Uhkea
Ei kai haittaa, suurin ongelma on se, että haluan seksiä NYT.
Lahdesta nuoltavaa ?
- Cgchyvä
Ois kiva joskus tavata..vaikka hotelli v-loppu jossain päin..?
- Uhkea
Joo, se on mahdollista
- Cgchyvä
Pitäs jotenki saada yhteytiedot..ois kivempi kirjotella/soitella..
- Uhkea
Kerroppa miten, mistä päin Suomea olet?
- Cgchyvä
Olen 08 alueelta..mistä sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077