Käyttis win10 home preumium. Win 7 päivitetty win 10 ilmaisella nettipäivityksellä. Haluan tehdä win 10 asennuslevyn dvd levylle! Siis käyttöjärjestelmän isotiedoston poltto 4,7gb dvd levylle. Ei asennustikulle. Itse sekattu kone johon tein kovalevylle kaksi osiota. Käyttis ohjelmat C: osio. Toinen D:osio johon olen varmuuskopioinut koko C:osion kaikki ohjelmat. C:800gb ja D:200gb. Yritin ohjauspaneeli/varmuuskopionti/näennäistiedosto tehdä järjestelmän isotiedostoa (levykuva). Varmuus kopioi aina kaikki ohjelmat C:osiosta D: Miten saa ainostaan käyttöjärjestelmän asennustiedostot isolevyksi polttoa varten?
Win 10 asennuslevy dvd levylle
Asennuslevy
1
146
Vastaukset
https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10
Tuolla onnistuu.
Ohjauspaneelista löytyvä levyn näköistiedoston luonti tekee levykuvan kaikista koneen toiminnan kannalta välttämättömistä levyosioista. Sen avulla saa palautettua koneen tismalleen siihen tilaan, missä se oli levykuvan tekohetkellä. Koneelle siis palautuu kaikki ohjelmistot, tiedostot, asetukset jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489