Kiva yllätys vaimolta

Muunamiies

Eilen illalla tuli vaimolta mukava yllätys. Vaimo oli ajanut pimppakarvat kokonaan pois, yllätyin ihan täysin. Siinähän se myöhäisilta meni sileää pimppiä nuollessa ja naidessa. Todella nätti ajeltuna.

24

2783

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissy90

      Samoin, tulee itsekkin aika ajoin sheivattua tupsu pois yllätyksenä miehelle, seksi posliinina tuntuu jopa hieman herkemmältä.

      • drillikka

        Aivan! Ihana tyttö! Siitä herkkyydestä minäkin tykkän valtavasti! Valmiina papailemaan.


      • n38

        Minulla ainakin posliiniksi ajeltuna on paljon kiimaisempi olokin. Tuntuu jotta heti pitää päästä panemaan. Ja etenkin se miehen tutkimusmatkailu tuola pillussa tuntuu niin taivaallisen hyvältä kun ei ole karvat häiritsemässä


    • ldssksflödsksäd

      Jos vaimo haluaa, että mies kiinnostuu niin pillun sheivaus toimii aina.

    • ukm45

      Vaimokin joskus yllättää niin, vaikka onkin aika vähäinen karvoitus luonnostaan. Mutta huomaa että nuolen mielellä enemmän kun ilman ;)

    • MinniN21

      Taidampa tietää mitä tarjoan perjantaina lomanalkajais ylläriksi miehelle.

    • kieltääsekuitenkin

      nyt innostut liikaa se ajoi pillunkarvat siksi että sillä on toinen kyntömies nyt ajossa ja haluaa helliä sitä, sinä imet jonkun jätkän vanhaa mälliä pillusta illat kun akkas antaa töissä varastomiehen työntyä "komeroon" ruokatunnilla ja luulen että se käy myös "takavarastolla" päivisin, kuulostele ähkiikö akkas kun käy paskalla, stekkaa sen pikkarit onko veripaska juoruja kun on saanut hanuriin mällit
      minä tiedän nämä hommat ihan kokemuksesta....

      • PilluaRiittääKavereille

        Kyllä me pannaan kavereiden kanssa vaimoa ainakin 2-3 kertaa viikossa ja se tuntuu hyvältä yleensä meitä on
        1N 2-4M ja arvaat varmaan että kivaa on


    • yllättäjä

      Ajelin tässä aamun alkajaisiksi oman pilluni paljaaksi, jätin vain eteen siistityn kolmion, ettei heti huomaa ajelua. Lomamatkan ylläri miehelle, toivottavasti mieleinen sellainen.

    • Kuinadonis

      No niin, tämän keskustelun inspiroimana ajelin itseni kokovartaloposliiniksi, pääni olen tosin sheivannut jo vuosia, nyt olen karvaton päästä varpaisiin, vatsan ,rinnan,munat ,käsivarret ja jalat sain sheivattua silkinpehmeäksi ....saapa nähdä vaimoni reaktion kun kömmin illalla posliinipoikana peiton alle,heh.

    • Kuinadonis

      Olihan tuo vaimolle yllätys: "Huuui,yäk, mitä sä oot menny tekemään, ihan kuin pikkupoika tai saimaannorppa, et ois ittees paljaaksi ajellut, mutta lopulta kun minusta näytti että posliinivartaloni kumminkin kiihotti häntä koska seksiä illalla ja myös aamulla, ja kovasti halusi hangata pilluaan karvatonta vartaloani vasten.

    • Pipsa34

      Minä tykkään karvattomista adoniksista, kuule, öljytkääpä toistenne vartalot onpa ihanaa liukastella hurmioon.

    • Minnnapos

      Ajattelin itsekkin ajella pillun karvattomaksi pitkästä aikaa, jos sitä vaikka sitten sais hitusen enemmän kyytiä 😋

      • Kokeiltu.on

        Kimppapano kehiin ja hyvin menee


    • Kuinadonis

      Minnnapos, minä ainakin kiihtyisin 0-100 välittömästi jos nainen ajelee salaa posliiniksi ja vilauttelee karvatonta pillua muka vahingossa niin että huomaan, koitappa tehdä niin, niin luulempa "kyytiä" tulee varmasti. 😎

    • bootylover

      Meillä vaimo tykkää kun mä sheivaan sen pimpin posliiniksi ja kyllä sen jälkeen onkin kiva nuolla.

    • Wej

      Posliini pimppi on kiihottava ihana on nuolla ja katsella

    • Miikkola

      vahingossa menin saunan kylppäriin kun siellä oli suihkussa parivuotta nuorempi siskoni 17, huomasin että hän oli ajellut posliiniksi.ilmeisesti tytöt aloittaa karvojen poiston jo aika nuorena.

    • Posliinia.kavereillekin

      Me ollaan saatu lupa ajaa vaimo posliiniksi kaverin kanssa ja oli kiva yllätys sivujuonteineen ja aamulla kaikki olivat väsyneitä

    • PilluaRiittääKavereille

      Meillä kavereitten kanssa pidetään vaimon pillu sileänä ennen panoa niin saa juuri ajeltua pillua joka jannu

    • Paljas.pimppi.Vaimolla

      Me harrastetaan kimppa naintia 1N 2-3M kerralla
      Vaimoni haluaa että vieras mies ajaa hänen karvat ennen seksiä vieraat kyllä nuolevat pillun ajamisen yhteydessä on kiihoittavaa katsoa vaimon kanssa kun toinen mies touhuaa pillun kanssa

    • Anonyymi

      Ihana sonja

    • Anonyymi

      Sain eilen päivällä saunassa pitkästä aikaa siistiä naisystäväni karvoituksen. Upea muodokas vaalea yli kuuskymppinen. Siistin peppureiän ympäriltä karvat pois ja rajasin ihan pienen viivan vitun yläpuolelle. Hyvältä näytti vaalea hieman harmaantunut viiva. Vientiä oli kun meni ystävättärensä luo uuttavuotta juhlimaan. Vieras mies oli päässyt nauttimaan liki posliinista vitusta ja karvattomasta peppureiän näkemisestä.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe