Että oma sukupolvemme (1968-1980) on ensimmäinen Länteen katsova ja Venäjänkiimasta vapaa sukupolvi. Vaimoni mielestä yksinkertaistan.
Esitin Vaimolleni matkalla Lakkiaisiin
39
348
Vastaukset
Vaimosi oli jälleen kerran oikeassa.
Ihmettelen joskus Vaimoani. Paljasjalkaisena kaupunkilaisena ja Kokoomuksen puolueaktiivina hänellä on kummallisia Keskustasympatioita.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ihmettelen joskus Vaimoani. Paljasjalkaisena kaupunkilaisena ja Kokoomuksen puolueaktiivina hänellä on kummallisia Keskustasympatioita.
Ei, vaan hän osaa katsoa asioita puolueiden ulkopuolelta. Sinä et. Esimerkiksi tuo automatkalla esittämäsi mielenkiintoinen väite ensimmäisestä länteen katsovasta sukupolvesta ei liity politiikkaan, mutta poliittiseksi se muuttui, kun vedit siihen mukaan jonkin ihme Venäjä-kiiman.
Kova on addiktiosi twiitailuihin kepusaitille kun lakkiaisistakin viestiä joudut laittamaan. Toinen vaihtoehto on ettei kukaan viitsi jutella kanssasi fantasioistasi niin jollain yrität sitten aikasi saada kulumaan
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ei, vaan hän osaa katsoa asioita puolueiden ulkopuolelta. Sinä et. Esimerkiksi tuo automatkalla esittämäsi mielenkiintoinen väite ensimmäisestä länteen katsovasta sukupolvesta ei liity politiikkaan, mutta poliittiseksi se muuttui, kun vedit siihen mukaan jonkin ihme Venäjä-kiiman.
Lisäksi sain Tiukkasanaisen Huomautuksen "Ryssä" sanan käytöstä. Näillä mennään. Pian perillä.
- Vaimo.ajamaan
Lisäksi sain Tiukkasanaisen Huomautuksen "Ryssä" sanan käytöstä. Näillä mennään. Pian perillä.
Älä aja ojaan, kun näpyttelet ajaessa.
Vaimo.ajamaan kirjoitti:
Älä aja ojaan, kun näpyttelet ajaessa.
Vaimo ajaa aina. Menetän kuulemma liian helposti malttini auton ratissa.
- kuinhitlerkiima
Vaimosi ja sinä olette tolloja. Kielet mustassa perseessä rajoittaa näkymän vain mustiin pakaroihin!
- yksinkertaset
Älä vaivaa aineiden surkastama päätäsi.. Et noilla eväillä edes sitä tajua.. Työnnä kieltä syvemmäle mustaan beffaan ja joikaa natoautuutta!
yksinkertaset kirjoitti:
Älä vaivaa aineiden surkastama päätäsi.. Et noilla eväillä edes sitä tajua.. Työnnä kieltä syvemmäle mustaan beffaan ja joikaa natoautuutta!
Ootkos joku Ryssän Trolli?
- litkivaikkakiljuavain
Miten lahopääsi noin luulee.. Lopeta arvailu, kun sinulta puuttuu eväät!
litkivaikkakiljuavain kirjoitti:
Miten lahopääsi noin luulee.. Lopeta arvailu, kun sinulta puuttuu eväät!
Vahvistit arvailuni. Tai sitten olet vieläkin Mitättömämpi Surkea Puskaruikku.
- setoimii
Pitääkö natokiima mahasi ruikulla..
Vahvistit arvailuni. Tai sitten olet vieläkin Mitättömämpi Surkea Puskaruikku.
Puskaruikku olet itsekin.
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Puskaruikku olet itsekin.
Sorrut hämmästyttävän usein alatyylisyyksiin. Lienet Trolli.
"Vahvistit arvailuni. Tai sitten olet vieläkin Mitättömämpi Surkea Puskaruikku."
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
"Vahvistit arvailuni. Tai sitten olet vieläkin Mitättömämpi Surkea Puskaruikku."
Tyypillistä Trollin käyttäytymistä. Käyttäytyä nimittäin et tällä palstalla osaa. Esimerkiksi Majuri käyttäytyy aina tyylikkäästi vaikka kovaa kieltä käyttääkin. Hän osaa keskustella sinä et.
Olet niin paljon aukonut alatyylisesti allekirjoittaneelle päätä että nyt sait ansiosi mukaan. Asia loppuunkäsitelty.OikeistoSosDem kirjoitti:
Tyypillistä Trollin käyttäytymistä. Käyttäytyä nimittäin et tällä palstalla osaa. Esimerkiksi Majuri käyttäytyy aina tyylikkäästi vaikka kovaa kieltä käyttääkin. Hän osaa keskustella sinä et.
Olet niin paljon aukonut alatyylisesti allekirjoittaneelle päätä että nyt sait ansiosi mukaan. Asia loppuunkäsitelty.Mitenkähän ansioni mukaan? En saanut kuin hieman hymyä huuleen.
- Niin.päättelen
Olet niin paljon aukonut alatyylisesti allekirjoittaneelle päätä että nyt sait ansiosi mukaan. Asia loppuunkäsitelty.Olet sama trolli kuin palstan majurikin. Ei hänen käyttäytymistään muut kehuisi. Ei lapsellista kieltään kovaksi sanoisi. Käytät isoja kirjaimia yhtä holtittomasti. Olet siis "majurin" toinen persoona.
- VoipaOllakinSama
Niin.päättelen kirjoitti:
Olet sama trolli kuin palstan majurikin. Ei hänen käyttäytymistään muut kehuisi. Ei lapsellista kieltään kovaksi sanoisi. Käytät isoja kirjaimia yhtä holtittomasti. Olet siis "majurin" toinen persoona.
Se tekee matkoja kaukomaille yhtä nopeasti kuin majurikin. Ainakin niillä on aikakone, jollaista muilla ei ole.
VoipaOllakinSama kirjoitti:
Se tekee matkoja kaukomaille yhtä nopeasti kuin majurikin. Ainakin niillä on aikakone, jollaista muilla ei ole.
Vaikka OikeistoSosDem olisikin "majurin" ties kuinka monennes persoona, hän kuitenkin kirjoittaa tuolla nikillä erittäin johdonmukaisesti.
Kukaan rekisteröityä nimimerkkiä käyttävistä ei ole puskaruikku. Sellaisia olette te, jotka ette uskalla käyttää vakituista nimimerkkiä edes rekisteröimättä sitä, mutta jotka käytte kyllä mielellänne meidän vakituista nikkiä käyttävien kimppuun. Yksi tyypillinen esimerkki puskaruikkujen tyylistä nähtiin pari päivää sitten. Joku puskaruikku uteli siinä minulta henkilökohtaisia asioita ja oli jopa itse "profiloinut" minun taustani, vaikka itse paskahousuna vaihtelee nikkiään alinomaa juuri siksi, koska pelkää kuollakseen, että joku keksisi tehdä hänestä itsestään vastaavan "profiloinnin".Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Vaikka OikeistoSosDem olisikin "majurin" ties kuinka monennes persoona, hän kuitenkin kirjoittaa tuolla nikillä erittäin johdonmukaisesti.
Kukaan rekisteröityä nimimerkkiä käyttävistä ei ole puskaruikku. Sellaisia olette te, jotka ette uskalla käyttää vakituista nimimerkkiä edes rekisteröimättä sitä, mutta jotka käytte kyllä mielellänne meidän vakituista nikkiä käyttävien kimppuun. Yksi tyypillinen esimerkki puskaruikkujen tyylistä nähtiin pari päivää sitten. Joku puskaruikku uteli siinä minulta henkilökohtaisia asioita ja oli jopa itse "profiloinut" minun taustani, vaikka itse paskahousuna vaihtelee nikkiään alinomaa juuri siksi, koska pelkää kuollakseen, että joku keksisi tehdä hänestä itsestään vastaavan "profiloinnin".Voin ihan luottamuksellisesti Pysty keroa sinulle että Minä ja Majuri olemme eri persoonia. Olemme joistakin asioista hyvinkin samaa mieltä. Toisaalta erimielisyyttäkin on.
Tyhmille Puskaruikuille on tyypillistä myös se että kun yksi saa jonkun asian päähänsä kymmenen toistaa sitä.Niin.päättelen kirjoitti:
Olet sama trolli kuin palstan majurikin. Ei hänen käyttäytymistään muut kehuisi. Ei lapsellista kieltään kovaksi sanoisi. Käytät isoja kirjaimia yhtä holtittomasti. Olet siis "majurin" toinen persoona.
Lapsellisesti käyttäytyvät Puskaruikut jotka arvelevat kuka kukin on.
- kokoajankepupalstalla
Kumma tapa sulla lakkiaisia viettää.
Kukaan rekisteröityä nimimerkkiä käyttävistä ei ole puskaruikku. Sellaisia olette te, jotka ette uskalla käyttää vakituista nimimerkkiä edes rekisteröimättä sitä, mutta jotka käytte kyllä mielellänne meidän vakituista nikkiä käyttävien kimppuun. Yksi tyypillinen esimerkki puskaruikkujen tyylistä nähtiin pari päivää sitten. Joku puskaruikku uteli siinä minulta henkilökohtaisia asioita ja oli jopa itse "profiloinut" minun taustani, vaikka itse paskahousuna vaihtelee nikkiään alinomaa juuri siksi, koska pelkää kuollakseen, että joku keksisi tehdä hänestä itsestään vastaavan "profiloinnin".Eilen kaupunkiin takaisin ajaessamme Vaimoni joka on Orpolainen sanoi minun olevan Demarin valepuvussa piilotteleva Äärioikeistolainen. En oikein niellyt väitettä mutta en perhesovun nimissä viitsinyt alkaa väittämään vastaan.
Eilen kaupunkiin takaisin ajaessamme Vaimoni joka on Orpolainen sanoi minun olevan Demarin valepuvussa piilotteleva Äärioikeistolainen. En oikein niellyt väitettä mutta en perhesovun nimissä viitsinyt alkaa väittämään vastaan.
Miten lakkiaiset menivät? Kestitkö selvin päin ja maltoitko olla puhumatta niissä politiikkaa?
Miten lakkiaiset menivät? Kestitkö selvin päin ja maltoitko olla puhumatta niissä politiikkaa?
Kestin. Annettiin määräys asiasta. Olin pääsääntöisesti hiljaa. En oikein jaksa tuollaista "Small-Talkia" säästä. Tuo on Jenkeissäkin oikeastaan ainoa asia mikä ärsyttää.
Voileipäkakku oli hyvää ja Shamppanja kuivaa. Ihan Ok Juhlat.OikeistoSosDem kirjoitti:
Kestin. Annettiin määräys asiasta. Olin pääsääntöisesti hiljaa. En oikein jaksa tuollaista "Small-Talkia" säästä. Tuo on Jenkeissäkin oikeastaan ainoa asia mikä ärsyttää.
Voileipäkakku oli hyvää ja Shamppanja kuivaa. Ihan Ok Juhlat.Vaimo vähän katseli tätä palstaa. Uhkaili Määräaikaisella Bannilla. Olivat Kokoomusnaisissa vähän ihmetelleet "Jonkun Demarin NATO-kiihkoilua".
- hävetkääedes
On nää typeryksiä natokiima-apinat, kieli mustassa beffassa!
- nato_on_tulevaisuus
Vai on kielesi puttepossun peräreiässä, sieltähän sinä ohjeet saat.
Oneksi Suomi saa itse päättää mihin se kuuluu, tällä hetkellä Suomi kuuluu läntisiin demokraattisiin sivistysvaltioihin, eikä itäiseen sivistymättömään diktatuurivaltioon. Toivottavasti kuulumme jatkossakin sivistysvaltioihin, sen turvaamiseksi lienee järkevin tapa olla liitossa muiden samanlaisten läntisten sivistysvaltioiden kanssa niin poliittisesti, taloudellisesti kuin sotilaallisestikin. nato_on_tulevaisuus kirjoitti:
Vai on kielesi puttepossun peräreiässä, sieltähän sinä ohjeet saat.
Oneksi Suomi saa itse päättää mihin se kuuluu, tällä hetkellä Suomi kuuluu läntisiin demokraattisiin sivistysvaltioihin, eikä itäiseen sivistymättömään diktatuurivaltioon. Toivottavasti kuulumme jatkossakin sivistysvaltioihin, sen turvaamiseksi lienee järkevin tapa olla liitossa muiden samanlaisten läntisten sivistysvaltioiden kanssa niin poliittisesti, taloudellisesti kuin sotilaallisestikin.Esimerkiksi Kroatia on Länttä. Serbia Itää.
- noshitsherlock
aika pieni on maailma jos paneutuu aihesisällön sijaan kirjoittajan persoonaan.
joko rekatulla nimimerkillä tai ilmanSinänsä huvittava ja tätä palstaa kuvaava ketju. Pystyyn Kuollutta lukuunottamatta kukaan ei tainnut edes tajuta mistä avauksessa oli kysymys. NATO:sta allekirjoittanut ei puhunut sanaakaan.
- älähämää
Haaveilet ja näet päiväunia!
- Kielimustanpeffan
Natounelmasi ei toteudu,edes vaimosi avulla.. Suomesa vielä paljon täyspäisiäkin.
Kielimustanpeffan kirjoitti:
Natounelmasi ei toteudu,edes vaimosi avulla.. Suomesa vielä paljon täyspäisiäkin.
Kylläpä se vain toteutuu. Venäjänkiima vähenee koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550