Kysyn tätä vain siksi, että minäkin pidän suuren perheeni elossa melkein pelkästään samalla systeemillä kuin tuo alla kirjoittanut yksi onnellinen oululainen:
___
Suurperheen onnea!
O-N_Nellinen
4.6.2016 21:50
Mulla_ainakin
4.6.2016 21:43
on tapana sijoittaa koko perheeni (17 lasta ja pari vaimoa) siihen ABC:n terassille. Sitten käyn maksamassa lounaani. Lastaan lautasen kukkuroilleen kaikenlaisia herkkuja, sekä kylmiä että lämpimiä, ja otan yhden sarjan ruokailuvälineitä (lusikka, veitsi, haarukka). Sitten kannan lautaseni terassille. Jokaisella minun huonekuntaani kuuluvalla on aina lusikka taskussa, koska sitä tarvitaan niin kuin nytkin lounasaikaan. Jokainen ottaa vuorollaan suupaloja lautaselta ja lusikat vain kalahtelevat ja leuat naksuvat ja vanhemmalla vaimollani myös tekohampaat. Kun lautanen on tyhjä, käyn täyttämässä sen uudelleen. tällä kerralla - jos mahdollista - lastaan sen entistäkin kukkuroisemmaksi. Joskus joudun kiertämään seisovaa pöytää kuusikin kertaa päivässä, mutta minusta on tärkeää, että koko jälkikasvuni tulee ruumiinsa puolesta ravituksi. Pidän huolen siitä, että pienimmätkin saavat osansa. Myös vaimoni huolehtivat tästä niin kuin kanaemot poikasistaan. Sitten suuntaamme kleinbussilla seuroihin.
___
Onko Taivalkoskella ruokailupaikkoja?
N_Älkäinen
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984