Tuttuani seurattiin

kotiinpalailijaapelotti

Tuttavani, nelikymppinen nainen, lähti ravintolasta, alkoholia ottaneena, ei erikoisemmin päihtyneenä, keskustasta reilun kilometrin päähän kotiinsa, vilkasliikenteisen kadun jalkakäytävää myöten. Jossain aseman seutuvilla häntä lähti seuraamaan miesjoukkio, suomalainen puheenkälätys kuului, joku huuteli, onko sulla kaikki hyvin. Häntä rupesi pelottamaan, kymmenkunta miestä seuraamassa, uskaltaako mennä kotiinsa, etteivät näe, missä hän asuu, katuosuus noin 200 metriä tuosta pääväylältä, kerrostalot eivät ihan jalkakäytävässä kiinni. Oli todella tuohtunut, mitä hän on tehnyt saadakseen katupartion peräänsä?

11

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oodinitkosiellä

      Oliko ne oodinisteja? Luulin että ne ovat jo panneet pillit pussiin ja keksineet muita hommia.

      • iiltakänni

        Reipas känninen suomineito ei turhia turvia tarvi. Senkun vaan hoiparoi himaansa. Jos mitään ei satu, kaikki hyvin.


    • Mokoma.idiootti

      Älä jauha paskaa.

    • kotiinpalailijaapelotti

      Varmaan hän oli "tehtävä" tälle partiolle. suoritimme tehtävän, saatoimme humalaisen naisen kotiin. (vaikka naista peloitti helvetisti, pelkäsi näyttää, missä talossa ja rapussa asuu.

      • kotiinpalailijaapelotti

        Olen myös homo.


    • Siinä oli iltasatu ja nyt kaikki nukkumaan!

      • lekalla.naamaan

        Haista vittu apina.


    • Timo_XL_

      Niin onhan se ihan järkyttävä kokemus jos ihan suomalainen mies kysyy ihan suomalaiselta naiselta ihan suomeksi että onks sulla kaikki hyvin!? :)

      *hohhoijaa taas!* :/

      • jälkikoirat

        kyllä se häiritseminen, on suomalainen tai maahanmuuttaja, yöllä kadulla on pelottavaa.. Kymmenen miehen voimin jos jäljitetään vielä kotiosoite. Jos mamu puhuttulee naista kadulla, se on liki raiskaus ja päätyy vähintään fb-päivityksiin. Mitenkäs paljon niitä lapsia muuten tänä yönä raiskattiin, kun näytti PS pelkäävän?


      • Timo_XL_

        No eikös yksikin ole jo liikaa? :/

        Ja toisaalta jos joku nainen pelkää suomalaisia miehiä tismalleen samanverran kuin mamumiehiä, niin on silloin kyllä jääny raiskaustilastojen tulkintakyky _hieman_ vaillinaiseksi!? :/
        Ja varsinkin jos kyseessä on kokonainen JOUKKO suomalaismiehiä!
        Antaas tulla joku muo paljon parempimuistisempi et millon viimeks suomalaiset on joukkoraiskannu ketään!? Koska jos suomalaisessa miesporukassa joku rupee raiskailemaan naista, niin siin on suunnattoman paljon suurempi todennäkösyys et tää raiskaaja saa hyvin pian turpaansa (ja PAHASTI!) vaikka parhailta lapsuudenkavereiltaan, kuin näitten kehitysmaaveijareitten tapauksessa joilla on jo muna kourassa ja jonoa muodostumassa! :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe