Tuttavani, nelikymppinen nainen, lähti ravintolasta, alkoholia ottaneena, ei erikoisemmin päihtyneenä, keskustasta reilun kilometrin päähän kotiinsa, vilkasliikenteisen kadun jalkakäytävää myöten. Jossain aseman seutuvilla häntä lähti seuraamaan miesjoukkio, suomalainen puheenkälätys kuului, joku huuteli, onko sulla kaikki hyvin. Häntä rupesi pelottamaan, kymmenkunta miestä seuraamassa, uskaltaako mennä kotiinsa, etteivät näe, missä hän asuu, katuosuus noin 200 metriä tuosta pääväylältä, kerrostalot eivät ihan jalkakäytävässä kiinni. Oli todella tuohtunut, mitä hän on tehnyt saadakseen katupartion peräänsä?
Tuttuani seurattiin
11
216
Vastaukset
- oodinitkosiellä
Oliko ne oodinisteja? Luulin että ne ovat jo panneet pillit pussiin ja keksineet muita hommia.
- iiltakänni
Reipas känninen suomineito ei turhia turvia tarvi. Senkun vaan hoiparoi himaansa. Jos mitään ei satu, kaikki hyvin.
- Mokoma.idiootti
Älä jauha paskaa.
- kotiinpalailijaapelotti
Varmaan hän oli "tehtävä" tälle partiolle. suoritimme tehtävän, saatoimme humalaisen naisen kotiin. (vaikka naista peloitti helvetisti, pelkäsi näyttää, missä talossa ja rapussa asuu.
- kotiinpalailijaapelotti
Olen myös homo.
Siinä oli iltasatu ja nyt kaikki nukkumaan!
- lekalla.naamaan
Haista vittu apina.
- Timo_XL_
Niin onhan se ihan järkyttävä kokemus jos ihan suomalainen mies kysyy ihan suomalaiselta naiselta ihan suomeksi että onks sulla kaikki hyvin!? :)
*hohhoijaa taas!* :/- jälkikoirat
kyllä se häiritseminen, on suomalainen tai maahanmuuttaja, yöllä kadulla on pelottavaa.. Kymmenen miehen voimin jos jäljitetään vielä kotiosoite. Jos mamu puhuttulee naista kadulla, se on liki raiskaus ja päätyy vähintään fb-päivityksiin. Mitenkäs paljon niitä lapsia muuten tänä yönä raiskattiin, kun näytti PS pelkäävän?
- Timo_XL_
No eikös yksikin ole jo liikaa? :/
Ja toisaalta jos joku nainen pelkää suomalaisia miehiä tismalleen samanverran kuin mamumiehiä, niin on silloin kyllä jääny raiskaustilastojen tulkintakyky _hieman_ vaillinaiseksi!? :/
Ja varsinkin jos kyseessä on kokonainen JOUKKO suomalaismiehiä!
Antaas tulla joku muo paljon parempimuistisempi et millon viimeks suomalaiset on joukkoraiskannu ketään!? Koska jos suomalaisessa miesporukassa joku rupee raiskailemaan naista, niin siin on suunnattoman paljon suurempi todennäkösyys et tää raiskaaja saa hyvin pian turpaansa (ja PAHASTI!) vaikka parhailta lapsuudenkavereiltaan, kuin näitten kehitysmaaveijareitten tapauksessa joilla on jo muna kourassa ja jonoa muodostumassa! :/
http://mvlehti.net/2016/06/04/puskaradio-oulu-haetaan-sankaria-joka-pelasti-tyttaremme-mamun-hyokkaykselta-eilen-perjantaina-3-6-2016/
Tuskinpas Suomalaiset jahtasivat raiskattavaa sakilla, sehän kuuluu mussulmannien kultuuriin!
Jos nainen hoipertelee kadulla siltä kyllä voi kysyä onko kaikki hyvin ?
Jos nainen pelkää Suomalaisia humalassa kadulla, eikö ole viisainta nauttia pussikaljat kotona?
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740