Tuttavani, nelikymppinen nainen, lähti ravintolasta, alkoholia ottaneena, ei erikoisemmin päihtyneenä, keskustasta reilun kilometrin päähän kotiinsa, vilkasliikenteisen kadun jalkakäytävää myöten. Jossain aseman seutuvilla häntä lähti seuraamaan miesjoukkio, suomalainen puheenkälätys kuului, joku huuteli, onko sulla kaikki hyvin. Häntä rupesi pelottamaan, kymmenkunta miestä seuraamassa, uskaltaako mennä kotiinsa, etteivät näe, missä hän asuu, katuosuus noin 200 metriä tuosta pääväylältä, kerrostalot eivät ihan jalkakäytävässä kiinni. Oli todella tuohtunut, mitä hän on tehnyt saadakseen katupartion peräänsä?
Tuttuani seurattiin
11
236
Vastaukset
- oodinitkosiellä
Oliko ne oodinisteja? Luulin että ne ovat jo panneet pillit pussiin ja keksineet muita hommia.
- iiltakänni
Reipas känninen suomineito ei turhia turvia tarvi. Senkun vaan hoiparoi himaansa. Jos mitään ei satu, kaikki hyvin.
- Mokoma.idiootti
Älä jauha paskaa.
- kotiinpalailijaapelotti
Varmaan hän oli "tehtävä" tälle partiolle. suoritimme tehtävän, saatoimme humalaisen naisen kotiin. (vaikka naista peloitti helvetisti, pelkäsi näyttää, missä talossa ja rapussa asuu.
- kotiinpalailijaapelotti
Olen myös homo.
Siinä oli iltasatu ja nyt kaikki nukkumaan!
- lekalla.naamaan
Haista vittu apina.
- Timo_XL_
Niin onhan se ihan järkyttävä kokemus jos ihan suomalainen mies kysyy ihan suomalaiselta naiselta ihan suomeksi että onks sulla kaikki hyvin!? :)
*hohhoijaa taas!* :/- jälkikoirat
kyllä se häiritseminen, on suomalainen tai maahanmuuttaja, yöllä kadulla on pelottavaa.. Kymmenen miehen voimin jos jäljitetään vielä kotiosoite. Jos mamu puhuttulee naista kadulla, se on liki raiskaus ja päätyy vähintään fb-päivityksiin. Mitenkäs paljon niitä lapsia muuten tänä yönä raiskattiin, kun näytti PS pelkäävän?
- Timo_XL_
No eikös yksikin ole jo liikaa? :/
Ja toisaalta jos joku nainen pelkää suomalaisia miehiä tismalleen samanverran kuin mamumiehiä, niin on silloin kyllä jääny raiskaustilastojen tulkintakyky _hieman_ vaillinaiseksi!? :/
Ja varsinkin jos kyseessä on kokonainen JOUKKO suomalaismiehiä!
Antaas tulla joku muo paljon parempimuistisempi et millon viimeks suomalaiset on joukkoraiskannu ketään!? Koska jos suomalaisessa miesporukassa joku rupee raiskailemaan naista, niin siin on suunnattoman paljon suurempi todennäkösyys et tää raiskaaja saa hyvin pian turpaansa (ja PAHASTI!) vaikka parhailta lapsuudenkavereiltaan, kuin näitten kehitysmaaveijareitten tapauksessa joilla on jo muna kourassa ja jonoa muodostumassa! :/
http://mvlehti.net/2016/06/04/puskaradio-oulu-haetaan-sankaria-joka-pelasti-tyttaremme-mamun-hyokkaykselta-eilen-perjantaina-3-6-2016/
Tuskinpas Suomalaiset jahtasivat raiskattavaa sakilla, sehän kuuluu mussulmannien kultuuriin!
Jos nainen hoipertelee kadulla siltä kyllä voi kysyä onko kaikki hyvin ?
Jos nainen pelkää Suomalaisia humalassa kadulla, eikö ole viisainta nauttia pussikaljat kotona?
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514