olen yllättynyt ,kun hämeenkyrössä on niin paljon lepakoita.
uusi asukas
12
583
Vastaukset
- Lepakkoja
Kyllä niitä riittää. Varsinkin vanhojen liiterien ja suulien ylisillä viihtyy paljon lepakoita.
- nahkasiivet
Jätteenpolttolaitos sekottaa päästöillään naisten hormoonitoiminnan.
- Ai_Tarastejärvellä
Ja sitten ne tulevat tänne?
- mieleenkiintoista
harrastaako lepakot liiterien ja suulien ylisillä kippakivaa .
- LepakotLentoon
Ikaalisten naapurissa ei mikään ihme olekaan
- RLtäti
Olin kerran kimpassa lepsojen kans, kiimasta touhua.
- Väärinkäsitys
Olet erehtynyt, ne on vaan noita meirän homppelipoikii joita ei naisista erota.......
Niitä riittää......
Suurinta osaa kutsutaan Parkanolaisiksi ja loppuja kutsutaan maahanmuuttajiksi........- kuinkapa.lienee
Rasistisankareita taitaa olla sen verran paljon, että osalle naisista ei ehkä riitä miehiä...?
- Setä_Saarijärveltä
Mielummin lepakoita kuin maahan tunkeilijoita, raiskaajia, loisia
- ryhmittelijäekspertti
Maa tosin taitaa olla jo edellisten tunkeilijoiden jäljiltäkin aika täynnä kuvatunlaista sakkia. Millaistahan Saarijärven alkuperäisväestö oli?
- tyhjältänäytti
Ei ollu kaikki lepakot tornissa, kun kävin aamuyöstä kattelemassa.
- kortonkiako
tunne Hkyrö-Kyröskoski alueella kolme vähän yli kolmekymppistä lepakkoa, kahta olen pannut kun vielä makkara maistui. Yksi on nimeltään K:lla alkava, semmoinen silmälasipäinen. Lepakoissa on se hyvä puoli että tykkäävät kaikenlaisesta lihasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865