Suomen 100000.net poliittiset ja taloudelliset pakolaiset, on suuri historiallinen häpeä, jota meidän uus-fasistit yrittää Venäjä vihalla peittää.
Nyt vielä halutaan vasemmiston saama hyvinvointi valtio romuttaa, jenkki raameihin, jossa heidän köyhien asemaa ja oikeutta ei voi edes verrata?
Suomen fasisteille katkeraa Venäjään liittyminen
Abrahamm
3
187
Vastaukset
- Abrahamm
Suomen kristillisyys on valjastettu Venäjä vihalla ja sitä taas todistellaan Nato johtoisella maihinnousu harjoituksella, Hangossa !!
- ei.sattumia
Eikun päinvastoin ryssät yrittävät peittää omat aikeensa (hajoita ja hallitse) lietsomalla ja käyttämällä poliittissävytteistä pakolaisvihaa välineenään.
Pelkkää näytelmää.
Ei ole sattumaa, että juuri venäläisen toimittama julkaisu on äänekkäin kansan villitsijä tässä pakolaisnäytelmässä. - Parta-Kalle
Että Aaprahammi siis saarnaa Venäjään liittymisen tarvetta! Onko haaveita päästä kuvernööriksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181