Tuntuuko miehestä

olenkoido

Tuntuuko todella märkä emätin, miehestä löysältä ja väljältä. Kostun helposti, pikkarit on jo riisuttaessa märät. Ja yhdynnässä en tunne kitkaa, tuntuu että olen väljä.

23

1025

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sua kai pitäis fistata..terv.iso ja karvainen 51v mies:-)

      • aloittajaaa

        Fistaus on ollut ihan ok, siitä olen suuresti nauttinutkin. Olen keskustellut asiasta seksipartnerini että olenko "löysä" yhdynnässä, niin kyse on vain siitä että minä alan valumaan jo siinä vaiheessa, kun tiedän että saan seksiä.

        Gynekologin mielestä olen normaali, ja kostuminen on yksilöllistä.

        Takana 1 alatiesynnytys, josta aikaa 10-kuukautta. Synnytyksen jälkeen olen vasta oppinut nauttimaan yhdynnästä, sitä ennen yhdynnät jopa sattui.


    • banomies

      Minulla oli kerran isovittuinen nainen. Mun pieni kyrpä ei tuntenut mitään. Sitten aloin höyläämään vain toista reunaa. Kyllä ne orkut tuli tunnin hinkkaamisen jälkeen.

    • vanahaukko

      Ole onnellinen.
      -Olen ollut tilanteessa joskus. Ooooookooooo.

    • TohtorTolonen

      Mul on saksalainen märkäimuri ja myöskin talkkia sekä magnesium jauhetta, eli asialliset vermeet. Aletaako nussimaa?

    • hupakoitsija

      Ei se välttämättä tunnu löysältä. Kunnon märkää pillua on mukava painaa, litinä vaan kiihottaa enemmän.
      Kunnon märkää pillua on mukava nuolla myös, nam.

    • neuvojax

      Kyllä se niin on, että jos meinaa olla noin kostea kuin aloittaja kuvaili, täytyy pillun olla todella tiukka. Tällaiseen keskivertoa paksumpaan kaluun normaalitiukkuuksinenkin vagina tuntuu väljältä jos se on aivan märkä. Jos jo nainen itse epäilee olevansa väljä, silloin se on myös miehen mielestä väljä.

      Nopein fiksi on laittaa pilluun jotain muutakin fylliä, esimerkiksi dildo, jotta puristusta tulee tarpeeksi miehelle ja mahdollisesti myös naiselle. Jatkuva kuivailu kesken yhdynnän vie tunnelmaa pois olennaisesta ja pimppitreenillä ei välttämättä saa oikealla tavalla tiukan tuntuista tavaraa. Toki niitä pimppilihaksia silti tarvitsee treenata jos tuntee olevansa löysä.

    • Mielummin märkä pillu, kuin kuiva. Mua ainakin kiihottaa suuresti jos nainen suorastaan valuu. Kun pillussa riittää kosteutta, niin silloin tietysti kitka on pienempi, mutta minä ainakin teen kullilla myös muuta kuin hinkkaan edes takaisin.
      "Märkään" pilluun kullikin sujahtaa helposti uudestaan, jos sen hetkeksi vetää pois. Ole vain onnellinen.

    • Kauniin-ystävä

      Ei se väljältä tunnu. Mikään ei ole niin ihana kuin dipata märkään pilluun. Toki pilluissa on eroja ulkoisesti ja sisäisesti, mutta väljää en ole saanut. Oma eukko synnyttänyt kaksi lasta pillu kautta. Itse en syty rumasta pillusta, mutta kauniilla naisilla on kaunis vulvakin yleensä. Ns. korvasieni -pillu on turn off. Samaten lihavien vitut. Tämän palstan isomunaiset taitaa vedellä vain käteen ja naida jotain halpaa kuminukkea? Ne rumavitut olisi teidän tasoisianne, niin miksi ette lähtisi kokeilemaan tasoistanne naista?

      • Katkeruus isomunaisia kohtaan haisee kirjoituksestasi. Jos sinun nappulaan ei pillu tunnu väljältä, kuinka se voisi oikean kyrvän kohdalla tuntua.

        Oletkohan koskaan saanut kouraasi kummempaa itse?


      • Kauniin-ystävä
        h-x kirjoitti:

        Katkeruus isomunaisia kohtaan haisee kirjoituksestasi. Jos sinun nappulaan ei pillu tunnu väljältä, kuinka se voisi oikean kyrvän kohdalla tuntua.

        Oletkohan koskaan saanut kouraasi kummempaa itse?

        Todistetusti ainakin kahdesti. En ala sinun kaltaiselle säälittävälle homopellelle mitään todistelemaan sen koommin.


    • Kyllä se märkä pillu vaan hyvältä tuntuu. Kun tunnepuolella ollaan hyvissä fiiliksissä, niin on se pano vaan niin upeaa......

    • dfgdfgfdgdgfd

      Märkä on märkä ja liukas on liukas, ei nuo nyt ole ollenkaan yksi ja sama asia. Samainen pillu voi olla yhtäaikaa kuiva ja löysä... Treenatkaa naiset niitä lantion lihaksianne, niin ei tarvi tuosta murehtia. Jossain päin maailmaa niitä treenataan liikuttamalla kovaksi keitettyä kuorittua kananmunaa sisään-ulos pelkkien pillulihasten avulla, tuo jos mikä saa värkin värisemään!

    • Keitetty kananmuna kyl äkkiä hajoaisi vaginassa, en usko että olis kovin hyvä treenitapa :D Mutta samaa sanon, mitä muutama muukin; lantionpohjanlihastreeniä vaan ahkerasti :) Lisää omaa nautintoa, mutta lisäbonuksena tiukentaa. Jos jaksaa treenata säännöllisesti ja tavoitteellisesti.

      • KestääSe

        Kyllä se kestää, kun keittää tarpeeksi kovaksi ja treenaa vain kosteassa värkissä. Sillä ne perinteisesti on tuolla Japanissa värkkejään treenanneet!


    • Olen ainoastaa yhden kerran nainut pillua, jota on oikeasti treenattu, silloin kun pyysin, että purista, niin säikähdin, huusin, ja pelkäsin että kullille kävi jotain! Uskomaton yllätys! Oli erikoista työnnellä todella tiukkaa pesää.
      Olenkin miettinyt kuinka vaikeata naiselle on ylläpitää tuota jännitystä? Tuolloinkin nainen puristi varmasti 6-8min, eikä ilmekään värähtänyt!!!

    • Frog, ite en tykkää seksin aikana puristella, tuntuu epämiellyttävältä, mutta muutoin voi puristaa useita minuutteja, riippuen tietysti miten painava paino, maksimipainoilla ei jaksa kuin pari sekuntia, mutta kevyempiä painoja jaksaa pitää 30min, jopa pidempään.
      Seksin aikana tykkään olla mahdollisimman rento :) Tuntuu silti aivan kylliksi puristusta kummallekin. Orgasmit sitten asia erikseen, silloin puristaa ja silloin pysähdytäänkin orkun ajaksi. Pysähtelyjä tietty tulee välillä melko paljonkin, silloin jos olen orkukkaalla päällä, niin mies joutuu venailemaan vähän väliä, että voi jatkaa naimista :D Mut eipä oo valittanut ;) Kuulemma sattuu orgasmin aikana välillä. Puristaa se aika lujaa, koko ajan enemmän sitä myötä kun voimat karttuu treenin myötä. Mutta myös lepotiukkuus on tiukempi :) Kivasti tuntumaa yhdellä sormellakin. Et en voi muuta kuin suositella treenaamista kaikille. Turha ainakaan valittaa, jos on laiska treenaamaan ;D

      • Jotenkin on mennyt silmieni ohi tämä sinun vartauksesi. Nyt kun olet treenannut pilluasi noinkin paljon ja sulla, orgasmin aikana puristaa niin pajon että miehen on pakko pysähtyä, mutta, mun kohdalle osuneissa naisissa ei ole esiintynyt noin suurta puristumista, orkun aikana, pientä kylläkin, olenkin miettinyt, kunpiko olisi naisesta mukavampaa, jatkaa työntelyä samaan tapaan, vai pysähtyä? Itse haluan, nykyään, pysähtyä tunnustelemaan pillun liikkeitä, sekä aistimaan nainen reagointia upeaan orgasmiinsa, siinä itsekin virittäytyy parhaimpaan fiilikseen, parhaimmillaan kulli sykkii, mutta en päästä itseäni orgasmiin. Olen kysynyt tuota naisillta, mutta ilmeisesti väärään aikaan, kun eivät saa sanottua, joskun on kylläkin käsillä mut pysäytetty. Naisia on erillaisia, ja toiset kokevat asian toisella tavalla kuin toiset, niin varmaan on.
        En ole aiemmin ollut mikään seksihurjastelija, mutta viimeiset puolitoista vuotta on ollut vilkkaampaa, pillu mielessä miltei koko ajan, tahdon pystyä tuottamaan parhaan nautinnon naiselle.


      • Frog47 kirjoitti:

        Jotenkin on mennyt silmieni ohi tämä sinun vartauksesi. Nyt kun olet treenannut pilluasi noinkin paljon ja sulla, orgasmin aikana puristaa niin pajon että miehen on pakko pysähtyä, mutta, mun kohdalle osuneissa naisissa ei ole esiintynyt noin suurta puristumista, orkun aikana, pientä kylläkin, olenkin miettinyt, kunpiko olisi naisesta mukavampaa, jatkaa työntelyä samaan tapaan, vai pysähtyä? Itse haluan, nykyään, pysähtyä tunnustelemaan pillun liikkeitä, sekä aistimaan nainen reagointia upeaan orgasmiinsa, siinä itsekin virittäytyy parhaimpaan fiilikseen, parhaimmillaan kulli sykkii, mutta en päästä itseäni orgasmiin. Olen kysynyt tuota naisillta, mutta ilmeisesti väärään aikaan, kun eivät saa sanottua, joskun on kylläkin käsillä mut pysäytetty. Naisia on erillaisia, ja toiset kokevat asian toisella tavalla kuin toiset, niin varmaan on.
        En ole aiemmin ollut mikään seksihurjastelija, mutta viimeiset puolitoista vuotta on ollut vilkkaampaa, pillu mielessä miltei koko ajan, tahdon pystyä tuottamaan parhaan nautinnon naiselle.

        Orkut vaihtelee tosi paljon! Mullakin vaihtelee ihan lyhyistä ja miedoista todella pitkiin ja voimakkaisiin. Joskus taas voi olla suht mieto, mutta pitkä tai lyhyt ja raju, epärytminen, rytmikäs, jne. Tässä postauksessa oon koettanut kuvailla vähän tarkemmin, tosin sitäkin sais päivittää kun on tullu uudenlaisia tuntemuksia :) http://kukkasenavautumisia.blogspot.fi/2016/03/naiset-milta-orgasmit-tuntuu-kattava.html. Yleensä on paras, kun pysäyttää kaiken liikkeen orkun ajaksi, halusin pysähdystä orkun aikana jo ennen tavoitteellista treeniä :) Vähän kuten suurin osa miehistäkään ei kestä/halua kovaa runkkausta itse orkun aikana tai heti sen jälkeen? Silloin on niin herkillä ja lisäks naista voi sattua, jos mies jatkaa liikettä orkun aikana (naista voi sattua siinäkin tapauksessa, vaikka miehestä ei tuntuis kovin vahvalta, kuten kerroit). Mutta joskus taas tekee mieli brutaalisti jatkaa liikettä, esim yhdellä sormella sormettaessa. Itekin joskus masturboidessa jatkan liikettä hitaasti orkun aikana, väkisin, sattuu mut samaan aikaan tosi kiihottavaa. Eli ei pelkästään naisten kesken, vaan yhdenkin naisen kesken on eroja. Toisena päivänä haluaa hellää, toisena rajumpaa ja muutenkin vaihtelua, niin myös orkuissa :)
        Ite kyl ainakin ohjaan mieleni mukaan. Jos haluan miehen pysähtyvän, pysäytän, jos taas jatkavan, kai senkin huomaa eleistäni jotenkin tai viimeistään sanon. Toisen kun tuntee todella hyvin, osaa lukea pienimmistäkin eleistä ja ilmeistä, mitä mahtaa tarkoittaa ja haluta. Toki siinä voi joskus tulla virhearviointejakin, silloin voi korjata puhumalla ääneen mitä tahtoo, mut yleensä tutun, rakkaan ihmisen kanssa sanoja ei tarvita vaan sanaton viestintä toimii niin hienovaraisesti.
        Ihanaa, että haluat miellyttää naista hyvin :) Sunlaisia tarvitaan, enkä ite edes muunlaisia huoliskaan :D Mutta toki naisillakin on vastuu; sanoa mistä pitää ja mistä ei, puhua avoimesti, ohjata, neuvoa :)


    • IhanTavisÄijä

      Tottahan se on, että todella märkä tussu on isommallekin semmonen jämerä kokemus, että tuntuma kieltämättä häviää, mutta toisaalta sitten tuo aika paljon lisää fiilistä se litinä...

      Itse tällaisissa tilanteissa vetelen hieman välillä "penkan puolelle", eli hinkkaan hepillä klitoriksen päältä, että saa ihan hurjimmat mehut pois ja lisää tuntoa tekemiseen. :)

    • Tuntuukin

      Väljyyden tunne ei tule siitä, että on märkä vaan veltoista pc-lihaksista. Kukaan tosimies ei tykkää kuivasta.
      Kitka ei ole ”se juttu”, jumppaa lantionpohja lihakset kuntoon niin voit olla niin tiukka kuin haluat.

      • käytännönmies

        Hyvin kiteytetty!
        Lypsävä litisevä pillu on paras naitava. Miten ihmeessä ihan perusfakta on melkein kaikille epäselvä. Suurin osa näistä mielipiteistä olisi turhia, jos naisilla olisi puristeluun pystyvä pillu ja todella liukas. Miehen peniksen kokokin olisi sivuseikka tai ainakin siitä olisi vain silmäniloa kokonsa takia.


    • arttu64

      Tuo juttusi tuntuu todella hyvältä,koska tykkään,että nainen on todella märkä ennen kuin rakastelu aloitetaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe