Näkee kuinka ylivoimaista vihollista vastaan Israel soti, mutta Jumalan avulla Israel voitti.
http://goo.gl/y9CB0C
Kuudenpäivänsota
9
137
Vastaukset
- Zaaave
Jutkuilla on eri jumala kun meillä.
- Johanneksenpoika
Ensimmäiseksi voit jättää Jumalan pois kuvasta.Sellaisesta ei ole mitään todisteita missään sodissa meidän aikanamme.Jos YAHWE olisi mukana
Israelin puolella niin ISRAEL hallitsisi koko maapallon kansoja,mutta se ei kuulu
YAHWEn suunnitelmiin.Kaikki ydinasevaltiot ovat teokraattisen,taivaallisen
hallituksen vastaisia järjestöjä,joilla ei ole mitään tulevaisuutta,muuta kuin
täydellinen tuho YAHWE-JUMALAN voimallisen käden edessä.Juutalaisuus
ei ratkaise mitään.Lainaten Jeesuksen sanaa,"ei ole tässä mitään eroa juutalaisen taikka Kreikkalaisen kesken,molemmat voivat saavuttaa pelastuksen Raamattua lainaten.Ai niin mutta eihän raamattu heille kuulu ?- hjbjhbö-o
Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät. - hjbjhbö-o
hjbjhbö-o kirjoitti:
Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät.Ja joka väittää, ettei pidä paikkansa se, että Jumala kiroaa sitä, joka kiroaa Israelia ja siunaa sitä, joka siunaa Israelia; voi miettiä vaikkapa maailman ainoan supervallan suhdetta Israeliin. Myöskin voi miettiä vaikkapa Syyrian ja Irakin tilannetta. Ne maat mm. ovat kunnostautuneet Israelin kiroamisessa.
Jaa ei???? Ilman Jumalan apua ja siunausta olisi kaikki Juutalaiset työnnetty Välimereen. Sama on tänäpäivänäkin ellei Jumala siunaa Israelia ei ole enään Israelin valtiota.
hjbjhbö-o kirjoitti:
Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät.Kaikesta näkee ettei mitään kahden valtion ratkaisua ettei Israelin valtion turvallisuus vaarantuisi voi tehdä. Silloin 1967 oli Israel kapeenmillaan vain 9 mailia. Nyt olisi sama ettei ole pitkä matka työntää Israel mereen ja katkaista Israelin valtio. Ja Jerusalem ei voi olla kahden maan pääkaupunki vaan Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki ikuisesti.
- Tyystin_eri_hiippakunta
Juutalaisten jumala on ihan eri kuin ihmisten Jumala.
- vm41
Maailman tilanne juontaa näköjään jumalien kiistassa siitä. kuka on oikea ja kuka väärä jumala.
Näin ollen, kunhan saavat paikkansa hierrarkiassa vaaleilla määriteltyään, voimme toivoa rauhaa maailmaan, mikäli pääjumalaksi ei jälleen päädy joku sotahullu yksilö riettaine irvikuvineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439
