Kuudenpäivänsota

Näkee kuinka ylivoimaista vihollista vastaan Israel soti, mutta Jumalan avulla Israel voitti.

http://goo.gl/y9CB0C

9

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zaaave

      Jutkuilla on eri jumala kun meillä.

    • Johanneksenpoika

      Ensimmäiseksi voit jättää Jumalan pois kuvasta.Sellaisesta ei ole mitään todisteita missään sodissa meidän aikanamme.Jos YAHWE olisi mukana
      Israelin puolella niin ISRAEL hallitsisi koko maapallon kansoja,mutta se ei kuulu
      YAHWEn suunnitelmiin.Kaikki ydinasevaltiot ovat teokraattisen,taivaallisen
      hallituksen vastaisia järjestöjä,joilla ei ole mitään tulevaisuutta,muuta kuin
      täydellinen tuho YAHWE-JUMALAN voimallisen käden edessä.Juutalaisuus
      ei ratkaise mitään.Lainaten Jeesuksen sanaa,"ei ole tässä mitään eroa juutalaisen taikka Kreikkalaisen kesken,molemmat voivat saavuttaa pelastuksen Raamattua lainaten.Ai niin mutta eihän raamattu heille kuulu ?

      • hjbjhbö-o

        Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
        Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät.


      • hjbjhbö-o
        hjbjhbö-o kirjoitti:

        Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
        Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät.

        Ja joka väittää, ettei pidä paikkansa se, että Jumala kiroaa sitä, joka kiroaa Israelia ja siunaa sitä, joka siunaa Israelia; voi miettiä vaikkapa maailman ainoan supervallan suhdetta Israeliin. Myöskin voi miettiä vaikkapa Syyrian ja Irakin tilannetta. Ne maat mm. ovat kunnostautuneet Israelin kiroamisessa.


      • Jaa ei???? Ilman Jumalan apua ja siunausta olisi kaikki Juutalaiset työnnetty Välimereen. Sama on tänäpäivänäkin ellei Jumala siunaa Israelia ei ole enään Israelin valtiota.


      • hjbjhbö-o kirjoitti:

        Pelastukseen nähden ei olekaan mitään eroa, onko juutalainen vai pakana. Kaikkien ihmisten tulee tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Siitä juuri johtuukin se, että Israel ei ole vielä päässyt rauhaan vihollisistaan. He eivät ole vielä kansana kääntyneet Messiaan puoleen. Silloin kun he kääntyvät, saapuu Jeesus maan päälle perustamaan tuhatvuotisen rauhanvaltakuntansa.
        Mutta kyllä Jumala nykyäänkin on Israelin kanssa. Siitä on todisteena mm. Israelin itsenäistyminen. Se on ihme. Myös kuuden päivän sodassa jotkut egyptiläissotilaat sanoivat, etteivä he paenneet Israelin armeijaa, mutta he näkivät Israelin armeijan yläpuolella enkelin miekka kädessä. Häntä he pelästyivät.

        Kaikesta näkee ettei mitään kahden valtion ratkaisua ettei Israelin valtion turvallisuus vaarantuisi voi tehdä. Silloin 1967 oli Israel kapeenmillaan vain 9 mailia. Nyt olisi sama ettei ole pitkä matka työntää Israel mereen ja katkaista Israelin valtio. Ja Jerusalem ei voi olla kahden maan pääkaupunki vaan Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki ikuisesti.


    • Tyystin_eri_hiippakunta

      Juutalaisten jumala on ihan eri kuin ihmisten Jumala.

    • vm41

      Maailman tilanne juontaa näköjään jumalien kiistassa siitä. kuka on oikea ja kuka väärä jumala.
      Näin ollen, kunhan saavat paikkansa hierrarkiassa vaaleilla määriteltyään, voimme toivoa rauhaa maailmaan, mikäli pääjumalaksi ei jälleen päädy joku sotahullu yksilö riettaine irvikuvineen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe