penis sperman lypsykoneessa osa 2

jätkä175

Olin pari viikkoa sitten käynyt terveyden hoitajalla suku puoli tutkimuksessa jossa testattiin ainetta joka pakotti palloni tuottamaan spermaa.kun menin aamulla ennen työ tunnin alkua menin käymään ostamassa tupakkaa kaupassa. Sitten kun oli mossea sahaamas käyntiin niin eikö mitä terveydenhoitaja Tanja soittaa että kun tulet amikselle niin tulet heti hänen luokse.noh mänin sitten hoitajan luo ja Tanja pyysi istuutumaan hän kertoi että edellisellä kerralla kun penpeniksestäni imuroitiin sitä keino spermaa ja se lähetettiin Hollolan seksiopistoon tutkittavaksi niin he ilmoittuvat että haluavat kaikki mahdolliset tiedot peniksestäni joten tänään otettaisiin lisää spermaa. Tanja kävi tutkimus huoneessa Marketan ja Riikan juttusilla ja käski minun käydä vessassa varalta tarpeilla.ja kun tulin vessasta hoitajat odottelivat hoito pöydän ääressä pa
rtalrtakoneitten ja pesulappujen kanssa Riikka ajeli kaikki karvat peniksen ympäriltä Marketta ja Tanja pyyhkivät penikseni puhtaaksi jonka jälkeen tanja otti laatikosta sellaisen digitaali näytöllä olevan penis pumpun jolla hoitajat mittaa ovat peniksen tötodellisen ympärys mitan ja pituuden.sitten penikseni työnnettiin sellainen ohut kaapeli jossa oli kamera ja kirkas lamppu jolla hoitajat kuvasivat peniksen sisukset. Sitten he vielä odottivat että seisokki laskeutuu että lepomitta voidaan ottaa. Ja kun nämä oli tehty ja tulokset kirjattu hoitajat opastivat minut tutkimus huoneeseen jossa he kytkivät tuoliin kiinni laittoivat itseleensä uudet kumi hanskat suoja myssyt ja suoja maskit ettei sperma näytteisiin joudu epäpuhtauksia. Sitten penikseni voideltiin, sperma näunäytteiden otto lypsykone kytkettiin pakalleen ja kone käynistetiin hoitajat katselivat penistäni joka sätki lypsykoneen läpinäkyvässä tarkastus aukosta ja rauhoittelivat/vaihtoivat uusia koeputkia.taas jälleen pallot olivat tyhjät sperman tuotantoa kiihdyttävää ainetta ruiskutettiin tällä kertaa enemmän.sitten minut irroitettiin tuolista Marketta otti ja lait toi nilkkoihi sen raudan joka pakottaa jalkani haralleen tanja liimasi palloihini electrodi lätkät kiinni ja antoi palloihini sähkö shokkeja. Jonka jälkeen lätkät irroitettiin ja Marketta asenti palloihini sen tissi pumpun jolla pallot pumpattiin edelliskertaa suuremmiksi jonka jälkeen hoitajat sitoivat minut remmeillä kiinni tuoliin takaisin lypsykone vevedettiin takaisin paikoilleen ja se alkoi jälleen ahkerasti imemään palloistani spermaa.mutta Välilä kone sammutettiin jottei lypsy kävisi tuskalliseksi lypsykone imi minua ainakin 3-4 tuntia jolloin Tanja sammutti koneen tuumaten että eiköhän siinä ole jo tarpeeksi tutkittavaa irroitti lypsykoneen ja repäisi maskin kasvoiltaan ja muljautti peniksen suuhunsa ja alkoi lutkuttamaan Markettan ja Riikan töllisteltävänä jolloin hekin alkoivat repimään toisiaan alastomiksi Marketta käski imiä tissiä omin mielelläni kun häneltä herui sitä niin hyvin Riikka nosti Tanjan lutkuttamaan päälleni ja survoi lanne dildonsa peppuuni ja alkoi nussimaan minua sitä sitten kesti pari tuntia jolloin jokainen oli saanut niin monet orgasmit että hoitajat irroitteli minut tuolista ja kiittivät että annoin heidän lypsää minua ja käyttää seksi leluna he siivosivat paikat puukeuduimme ja tytöt antoivat kiitokseksi pusun poskelle ja sen vertasen tulon tuohta et sai moskvitskin tankin tankattua....

5

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää-virhettä

Et sitten oppinut koulussa kielioppia. Ei tuollaista virhetekstiä lue Erkkikään!

• jätkä175

Minkäs teet en maha mittää kun kirjoittaessani kone antaa sana vaihtoehtoja niin tullee tuota perkeleen sain saksaa

• Anonyymi

Minullakin saman tyylinen tarina, tosin ilman tuota ainetta joka tuottaa spermaa. Kävin terveystarkastuksessa kaverini tuttavalla pari vuotta sitten ja aluksi kyseli elämästäni. Hetken ajan kuluttua terkkari käski seurata häntä takahuoneeseen, jonka keskellä oli hammaslääkärituolia muistuttava tuoli, jossa oli jaloille omat telineet. Hän käski ottaa vaatteet pois ja mennä istumaan tuoliin, no minä tottelin ja riisuuduin täysin. Pian hän tulee toisesta huoneesta kärryn kanssa, jossa oli sellainen iso kokoinen laatikko, josta tuli letkuja. Yhden letkun päässä oli eräänlainen putkilo, jonka sisällä oli ikäänkuin silikoninen sukka. No terkkari hierisi liukuvoidetta penikseeni ja ujutti penikseni putkiloon. Hän haki kaukosäätimen jossa oli nappi ja rulla, nappia painamalla kone meni päälle ja rullaa vääntämällä pumppaus nopeutui. Tunsin kuinka kone puristeli, pumppasi ja vatkasi penistäni, se tuntui taivaalliselta, ainakin aluksi. Konetta ei voinut estää, vaan se sai tulemaan pakosti. Minä kun luulin, että tämä loppuisi tulemiseeni, olin pahasti väärässä. Terkkari tokaisi siinä, että tämä jatkuu vielä kauan. Ajattelin sen olevan sarkasmia, ei ollut. Penikseni tuntui todella aralta ja sätkin tuolissa. Terkkari haki toisesta huoneesta siteet ja laitto käteni kiinni, jalat kiinni telineisiin ja sitoi vielä keskeltä minua yhden vyön tiukalle, olin menettänyt toivoni, minulla ei ollut pois pääsyä. Kone jatkoi penikseni lypsyä yhtä jaksoisesti ehkä kaksi tuntia, jonka jälkeen kone sammutettiin ehkä vartiksi, jonka jälkeen terkkari laittoi koneen takaisin päälle, tällä kertaa vielä vähän voimakkaammalle. Tulin jo tämän jälkeen varmaan neljättä kertaa. Tunsin kuinka kivekseni olivat aivan tyhjät, mutta niistä pakotettiin pienimmätkin tipat ulos. Taas ehkä parin tunnin lypsyn jälkeen ja seitsemännen tulemisen jälkeen, terkkari sammutti koneen, otti penikseni käteensä ja katseli sitä. ”Onhan tämä saanut jo tarpeeksensa koneesta” ja alkoi runkkaamaan minua. Eihän peniksessäni ollut oikeastaan mitään tuntoa enään tuon koneen jäljiltä, esinahkani oli aivan löysä, koska kone oli sitä pumpannut ja repinyt tunti kaupalla. Hän runkkasi minua vielä ehkä vartin, saavutin orgasmin, joka oli aivan kuiva. Ei siis tipan tippaa tullut. Tässä vaiheessa ajattelin, että saisin jo lähteä, mutta ei. Hän otti putkilon laittoi sen löysän penikseni päälle, ja ennen kuin laittoi koneen päälle, otti hän laatikosta silikonisen penisrenkaan ja laittoi sen kiveksieni ympärille, niin tiukalle kun sen vain sai kieräytettyä. Pari kertaa taputteli kiveksiäni ja laittoi koneen taas päälle. Hän käveli taas toiseen huoneeseen ja haki sieltä sellaisen nahkaisen ”kaasunaamari” ja pussin joka laitetaan kiinni naamariin. Hän laittoi naamarin päähäni ja kiinnitti pussin siihen, tajusin että tämä rajoittaa hapen saantiani. Sain ehkä kymmenen normaalia hengitystä ja sitten alkoi jo happi loppua kesken hengityksissä. Hän irroitti pussin ja pisti takaisin muutaman sekunnin jälkeen. Tätä toistui ehkä viisi kertaa, ja kokoajan kone vatkasi penistäni. Viidennen kerran jälkeen hän otti pussin irti ja peitti naamarin aukon kämmenellään. Hän laittoi puhelimestaan ajastimen minuutiksi. Hän siis esti hengitykseni minuutin ajan, toisaalta pidin siitä, mutta olihan se aika pelottavaa. Sätkin ja hytkyin sidottuna tuolissa, mutta tuloksetta, hän näytti, että aikaa on enää jäljellä 10 sekuntia. Hän toisti tämän hengityksen eston kuusi kertaa, ja joka kerralla kelloon lisättiin 15 sekuntia, eli lopuksi pidätin hengitystä kaksi ja puoli minuuttia. Selvisin näistä hyvin ja hän ei ottanut naamaria pois, mutta sanoi menevänsä kahville. Kone oli edelleen päällä ja vatkasi penistäni. Vierähti taas ehkä tunti, kunnes terkkari palasi ja sanoi, että olet jo niin kuiva, että lopetetaan vain. Huokaisin onnesta. Hän irroittin putkilon peniksestäni. Olin saanut orgasmin näiden viiden tunnin aikana ehkä kymmenen kertaa. Sydän hakkasi ja olin hengästynyt. Terkkari ohjeisti missä on suihku, kävin pesemässä alapääni siellä, puin päälleni ja kävelin hänen huoneeseen. Hän kirjoitti minulle uuden tapaamisajan parin kuukauden päähän. Kerron toisesta tapauksesta toisessa viestissä

• Anonyymi

Ensimmäinen tapaaminen oli tammikuussa ja terkkari kirjoitti toisen tapaamisen huhtikuun alkuun.

Menin vastaanotolle ja hän pyysi minut sisään. Tällä kertaa hän ei kysellyt elämästäni, vaan mentiin suoraan takahuoneeseen. Kysyin, että otanko vaatteet pois ja käynkö istumaan. Hän vastasi että, ”sinähän muistat vielä” ja hymähti. No otin vaatteet pois ja kävin istumaan. Hän toi ensimmäisenä vyöt jolla sitoi minut kiinni tuoliin. Hieraisi taas liukuvoidetta penikseeni ja asetti penikseni putkiloon. Hän painoi koneen päälle ja pumppaus alkoi, mutta se ei ollut läheskään niin nopeaa kuin viime kerralla, vaan se oli paljon paljon hitaampaa. Kone pumppasi ja puristeli penistäni ehkä kymmenisen minuuttia jonka jälkeen laukesin. Tiesin, että pumppaus jatkuu, ja tässä vaiheessa hän laittoi koneen pois päältä, ihmettelin hetken, mutta sitten hän hakee laatikosta suht ohkasta narua. Hän sitoo narun kiveksieni ympärille todella tiukalle siten, että kivekseni ovat erillään. Tunnen kuinka kivekseni ovat puristuksissa, mutta se tuntuu todella hyvältä, sellaiselta jota en ole koskaan ennen kokenut. Hän laittaa koneen taas päälle ja pumppaus jatkuu. Tulen toisen kerran paljon nopeammin, menee ehkä kolme minuuttia. Nyt pumppaus jatkuu kokoajan. Penis on nyt jo aika arkana ja sätkin tuolissa, mutta kone jatkaa pumppausta. Menee taas ehkä puolitoista tuntia ja silloin saan vartin tauon koneesta. Hän irroittaa narun kiveksieni ympäriltä, jotta kivekseni saavat verta taas. Me odotetaan siinä noin vartti ja sitten hän ottaa laatikosta pitkän ehkä 30senttisen dilataattorin, eli sellaisen tikun, joka laitetaan virtsaputkeen. Hän kastelee dilataattorin liukuvoiteella ja sitten sujauttaa sen penikseni sisään. Se tuntuu taivaalliselta, se ei ollut metallia vaan ehkä silikonia, se siis ei töki virtsaputkeani. Hän vetelee sitä edes takaisin peniksessäni ehkä 10minuuttia samalla runkaten minua rauhallisesti. Hän ottaa tikun pois, laittaa sen pöydälle ja ottaa laatikosta kaksi suht paksua penisrengasta, joiden reiän halkaisija on ehkä kaksi senttiä. Hän laittaa renkaat kivesteni ympärille, ne venyttää kiveksiäni todella mukavasti. Terkkari laittaa penikseni taas putkiloon ja laittaa koneen päälle. Pumppaus alkaa ja tuntuu taas todella mukavalta. Pumppausta jatkuu tällä kertaa ehkä kaksi ja puoli tuntia, jonka jälkeen saan taas vartin tauon koneesta. Näen penikseni, se on taas todella arka ja esari on todella löysä, koska pumppaus repii sitä aina kun laukean. Olen lauennut taas varmaan kuusi kertaa. Olen jo aivan kuiva, mutta tiedän että tämä ei lopu vielä. Terkkari hakee toisesta huoneesta sellaisen läpinäkyvän maskin, jonka tarkoituksena on estää hapen saanti. Maskissa ei ole minkään näköistä reikää, pääaukon lisäksi, joka sekin on todella tiivis. Happea ei pääse sisään eikä ulos. Hän pistää taas penikseni putkeen ja pistää maskin päähäni ja pitää sitä päässäni yhtä jaksoisesti varmaan noin 4 minuuttia, jonka jälkeen sain minuutin tauon. Sama juttu jatkui neljä kertaa, jonka jälkeen hän pistää päähäni maskin jossa on suun kohdalla reikä mutta silmät ja nenä ovat peitettynä. Kone jatkaa pumppaamista taas varmaan puolitoistatuntia, jonka jälkeen terkkari irroittaa koneen ja laittaa kärryn sivuun. Hän oli sillä välin hakenut huoneesta ehkä 25 senttisen dildon, jolla hän aikoi saavuttaa orgasmin. Hän voiteli dildon liukkarilla, levitteli liukuvoidetta myös persereikäni ympärille ja sujautti sen sisään. Aluksi se sattui, kun anusaukko venyi, mutta äkkiä sen jälkeen kipu laantui ja hän alkoi tekemään edestakaista liikettä dildolla, samalla runkaten minua, välillä nopeasti ja välillä hitaammin. Kun lopulta sain orgasmin, oli se taas täysin kuiva, ei tullut tipan tippaa spermaa. Ajattelin tässä vaiheessa pääseväni taas pois, mutta erehdyin. Hän haki toisesta huoneesta toisen kärryn jossa oli ehkä enemmän naisille suunnattu laite, johon kiinnitetään dildo. Laite siis liikuttaa dildoa edes takasin todella nopealla tai hitaalla tahdilla. Terkkari sijoittelee koneen anukseni kohdille niin, että dildo menee suoraan reikään. Hän myös vetää peniksen pumppaus koneen taas lähemmän laittaa penikseni putkeen ja laittaa molemmat koneet päälle. Ajattelin, että eikö tämä lopu koskaan. Molemmat koneet kävivät ehkä tunnin ja sen aikana sain kolme rutikuivaa orgasmia. Terkkari vetää molemmat koneet sivuun, avaa vyöt ja pääsen nousemaan ylös. Hän kysyy muistanko missä on suihku ja käyn suihkussa taas. Pesen alapääni, puen päälleni ja kävelen hänen huoneeseensa. Hän kirjoitti uuden ajan parin vuoden päähän ja sanoi että katstotaan tuolloin, että onko kaikki vielä kunnossa. Se seuraava aika on siis huomenna ja aion huomenna heti sen jälkeen kun pääsen kotiin kertoa mitä tällä kertaa rouvaterveydenhoitaja keksi. Tuli mieleen nämä, kun tuli muistutus viesti seuraavasta tarkastuksesta.

• Anonyymi

No nyt on tämän päivän kokeet hoidettu ja totean jo nyt, että huhhuh mikä päivä.

Menin tänään parin vuoden tauon jälkeen taas terkkarin vastaanotolle ja pyysi mut normaaliin tapaan sisään. Tällä kertaa taas kyseli että miten on elämässä mennyt ja muuta. No sitten tuli taas se hetki kun hän pyysi mua tulemaan hänen kanssaan takahuoneeseen. Samanlailla kun edellisilläkin kerroilla, riisuuduin ja kävin istumaan hammaslääkituolin tyyliseen tuoliin, jossa on jaloille omat telineet. Hän haki toisesta huoneesta vyöt joilla sitoi minun kiinni tuoliin, jalat kiinni telineisiin, kädet kiinni penkit reunoihin ja keskeltä minua yksi vyö ympäri kireälle. Eli en siis pysty liikkumaan tai liikuttamaan muutakuin päätäni. Kun hän oli saanut sidottua minut hyvin, haki hän kärryn jossa oli se sama kone, joka minut on pari kertaa aiemminkin imenyt aivan kuivaksi. Hän otti kaapista liukuvoidetta ja voiteli penikseni liukuvoiteella ja asetti penikseni putkeen. Hän laittoi koneen päälle, ja ai että se tuntui taas hyvältä pitkästä aikaa. No siinä se pumppasi ja puristeli penistäni taas varmaan kymmenisen minuuttia kunnes laukesin. Tällä kertaa hän laittoi koneen heti paljon kovemmalle ensimmäisen laukeamiseni jälkeen, sätkin ja hytkyin tuolissa, kun kone imi arkaa penistäni. Hän haki sen saman ”kaasunaamarin”, mutta tällä kertaa ei ollut sitä pussia vaan hänellä oli siihen reikään ikäänkuin ”korkki” josta pääsi ilmaa pihalle mutta ei sisälle. Hän ruuvasi korkin kiinni maskiin ja laittoi maskin päähäni. Hän haki myös sellaisen digitaalisen kellon, johon hän laittoi ajastimen 1.30min. En saanut happea puoleentoista minuuttiin ja aina kun ajastin pääsi nollaan sain 15 sekuntia hengittää vapaasti jonka jälkeen uudestaan. Tätä toistui kymmenen kertaa. Pumppu oli kokoajan päällä ja laukesinkin kahdesti sinä aikana. Sitten pumppu pysäytettiin ja sain 5 minuutin tauon koneesta, jonka jälkeen hän ottaa narun ja sitoo kivekseni todella tiukalle taas siten, että kivekseni ovat erillään. Hän laittaa penikseni taas putkeen ja laittaa koneen päälle, vielä entistä nopeammalle. Nyt hän haki maskin joka peittää silmät ja nenän, mutta suuaukko on vapaa, no siihen hän laittaa sellaisen nauhan, jossa on sellainen pallo, joka menee suuhuni. Saan happea, mutta en pysty huutamaan tai puhumaan. En ole aivan varma kauanko siinä kone minua pumppasi, mutta tunsin pienen kivun kiveksissäni ja ajattelin, että johtuu siitä kun ne on sidottu, eikä niissä kierrä oikein veri. Pumppaus jatkui ja jatkui, kunnes sain kahdeksannen kerran orgasmin, epäilen että kone pumppasi minua noin pari tuntia. Näiden parin tunnin jälkeen hän irroitti narun kiveksieni ympäriltä ja sammutti koneen. Sain taas noin viiden minuutin tauon, jonka jälkeen hän otti laatikosta sellaisen ”sondin” joka oli pitkä ja ”J” muotoinen. Hän kastelin sondin liukuvoiteella ja alkoi ujuttaa sitä penikseni sisään. Kun sondi meni syvemmälle, tuntui siltä kun olisi kusihätä. Ehkä noin kymmenen minuutin jälkeen hän ottaa sondin pois ja laittaa penikseni taas putkeen. Hän irroittaa toisen maskin päästäni ja laittaa kaasunaamarin uudelleen päähäni, mutta tällä kertaa hän kiinnittää siihen letkun, jonka toinen pää menee johonkin koneeseen kiinni. Kone säätelee minun hapen saantiani. Hän laittaa pumppauksen taas päälle, ja kytkee hengityskoneenkin päälle. Se antoi minun hengittää 10 sekuntia, jonka jälkeen se ei antanut happea 2 minuuttiin. Tätä jatkui ehkä puoli tuntia jonka jälkeen hän laittoi koneesta asetuksen niin että saan hengittää 10 sekuntia mutta en saa happea minuuttiin. Silloin hän sanoi menevänsä päiväunille, koska häntä väsytti. No epäilen todella, että hän meni sillä kone imi minua tunti kaupalla eikä häntä näkynyt missään. Jossain vaiheessa hän tuli takaisin irroitti kaasunaamarin ja sammutti pumppauksen. Hän näytti kelloa ja se oli kolme iltapäivällä. Olin siis ollut hänen vastaanotollaan kahdeksan tuntia. Ja kone oli imenyt minua varmaan viisi tuntia putkeen. No siltähän se kyllä vähän tuntuikin, sain kuivia orgasmeja varmaan yhteensä pari kymmentä sinä aikana, ja alapääni oli aivan tunnoton. En tuntenut penistäni, kiveksiäni en yhtään mitään. Tuntui kuin saisin sydänkohtauksen, kun sydän hakkasi, koska olin niin hengästynyt. No kävin taas suihkussa pesemässä tunnottoman alapääni, puin päälleni ja kävelin hänen huoneeseen. Hän sanoi että kaikki on kunnossa. Hän oli tehnyt koneeseen jonkinlaisen oman viritelmän jonka avulla hän kerää kaiken tuottamani sperman, ja sitä oli tullut noin 4dl. En ollut siis lauennut kolmeen kuukauteen, sillä terkkari pyysi niin. Hän sanoi että tuo 4dl on aika keskivertomäärä jota tuolla pumppauksella saadaan.

Ja nyt teille kaikille tiedoksi, tämä terveydenhoitaja on minun tyttöystäväni, joka oli amerikassa opiskelemassa pari vuotta jonka takia näiden ”tarkastusten” välissä oli kaksi vuotta. Tämä on meidän oma pikku roolileikki, mutta täysin totta, tänään siis minun penistäni lypsettiin noin 7 tuntia ja kaikki muukin jota kerroin on oikeasti tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229