Mitä pidätte kiroilevista naisista?

kiroileva

Mä oon nuori nainen ja kiroilen vitusti. Musta kiroilu on saatanan kiihottavaa. Kiroilen aina ja joka paikassa. Oon opettanu sen taidon myös mun tytölle, joka on saatanan perkeleen hyvä pissis nyt. Perekele ku se huutaa kadulla et mä haluun kyrpää mun saatanan huoran vittuun, vitun rivoa saatana. Vittu sillä on joka toinen sana kirosana saatana. Mageet ku ollaa yhes kadul ja vittu kiroillaa saatanan äänekkäästi ja rivosti. Voitte vaa arvata miten ollaa pukeuduttu ja missä meikeissä vittu saatana perkele.

20

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miki-66

      Sinun ja pissis tyttäresi suut pitäisi pestä saippualla!

    • Ergodee

      Sinut ja sun tyttös pitäs saada tänne sedän luo. Opetettas vähän kuria kummallekin.Peput pitää laittaa ylös ja paljaana.
      Jokaisesta kirosanasta läsähtää paljaalle pepulle ainaski kolme kertaa - ensin kämmenellä , sitten vyöllä. Ja se vyö läpsähtää kovaa, mutta välillä kädellä hyväillään ja tunnustellaan, onko ne pillut kosteena. Piiskalla sitte annetaan oikeen kunnolla.
      Entäs sitte - kerro lisää ...

      • kiroileva

        Vittu saatana se ois perkeleen hyvä ku mut ja mun teinilutka ois saatana hakattu niin että perse ja reidet ois iha täynnä jälkii saatana. Sitte mentäis farkkukauppaa ostaa vitun kireet pillifarkut molemmille. Saatanan makeeta vetää perkeleen kireet farkut nii et tuntee mageest kipuu kävellessä kun farkut painaa ruoskan jälkii. Saatanan huoramaista kattoo ku mun teini vetää todella ylikireitä farkkuja päälle saatana. Vittu et käveltäis rivosti sen jälkeen kadulla perkele ja kiroiltais äänekkäästi, ai vittu saatana et teke kyrpää mieli niin vitusti saatana.


      • upeita typyjä


    • Suoli_Seksi_Special

      Kiroilevia lehmiä pannaan suoleen kuivana.

    • kaisanoasaa

      Haista vittu.

      • vartiomieslenkkeilijä

        Onks sulla ase?


      • kaisanoasaa
        vartiomieslenkkeilijä kirjoitti:

        Onks sulla ase?

        HAISTA VITTU!


    • hyi hyi ei sovi tytöille

    • notmything

      Naisten kiroilu tekee tyhmän vaikutelman, siihen kun lisätään käheä viina- tai tupakkabasso ääneen niin hyi helvetti >_<

    • Idän_nopein_vetäjä

      Kiroilusi karkottaa monet luotasi ja kiroukset tulevat bumerangina päällesi takaisin. Ennemmin tai myöhemmin. Ja kovalla voimalla! Valitettavasti. Tulet huomaamaan.

    • jhrgdg

      Aloittaja on trolli, ei kai kukaan ole noin hoopo oikeasti. Kiroileva nainen on kuin räkänokka mies surkeimmillaan. Yäk...

    • Löylykauha

      Löylykauhaa kummallekkin!!

      • Löylykauhalla heitetään saunassa vettä kiukaalle. Alkuperäisen viestin kirjoittaja ei maininnut mitään saunomisesta. Rakas Löylykauha, olet eksynyt väärälle palstalle. Vai unohditko mainita, että minne haluaisit sen löylykauhan lahjoittaa? Jestas sentään, et kai vain anaaliin? No jaa, makunsa kullakin. Hyviä survomisia sinulle, suosittelen kuitenkin vaihteeksi kokeilemaan vaikka kaktusta tai kirkontornia. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää pikku kauhailijalle!


      • Kappas vaan, joku on pahoittanut mielensä... Voimia ja jaksamista!


    • Junalautoja

      Nainen, joka käyttää vittu sanaa vaikuttaa yksinkertaiselta. Naisen pitää sanoa voihan mulkku! Mutta hieno nainen ei kiroile millään muotoa.

      Jotkut miehet kiroilevat, koska heille on niin vaikeaa ilmaista itseään puhumalla, eivät löydä sanoja. Ahdistuvat, kun eivät osaa ilmaista itseään.

      • Tommi.Turmiola

        Tosimies ilmaisee tunteensa vain nyrkein, muu on homoilua.


      • TiukkaaOn

        En ole koskaan nyrkkinaintia kokeillut.


    • laurimus

      Tavallaan kiihottaakin???

    • marika-martti

      Nuori nainen ja neiti kerjää kunnollista selkäsaunaa. Ai peeveli, kun pääsisin taputtelemaan teidän peppuja avokämmenellä oikein kunnolla. Lopuksi kiskoisin tiukat nahkahousut jalkaanne. Sitten te kahdestaan ryhtyisitte dominoimaan minua. Eiköhän siinä kiroilut unohtuisi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe