Eu tekee itsensä tarpeelliseksi pakotteilla. Mitä hyvää se on saanut aikaan? Mieleen ei tule mitään. Pakotteet ovat tosi tuhoisia. Esim. Venäjä ei kohta tarvitse kenenkään apua koska se opettelee tekemään kaiken itse. Sivistyneet valtiot tulevat toimeen paremmin omillaan ilman EU:a. Ilman euroa tulee kaikki toimeen paremmin. EU-byrokraatit ryöstävät meitä palkoillaan ja kuluillaan.
Vastaukset 2
- Harasoo-harasoo
"Venäjä ei kohta tarvitse kenenkään apua koska se opettelee tekemään kaiken itse."
Miksi vasta nyt opettelee? Tähän mennessä ovat keksineet samovaarin ja riimuvartisen lapion.- Abrahamm
Oletko ollut sokea, etkö huomannut että auttoi Suomenkin kauppaa suurilla enerkia tuloillaan. Tämä saattoi olla Venäjän onnenpotku kehittää omaa ruokataloutta, vaikka Suomen osuus oli vain hyttysenpaska itä-meressä !
Nyt jo Venjä on viljassa kolmannen suurimman vientimaan joukossa !
Suomi sahaa omaa jalkaansa, niin taloudessa kuin sotilaallisesti, Jenkki suomettuneena.! Lännen kateus sota ja uhittelu mennyt harakoille, kuin sukellusvene orkanisointi Venäjän syyksi !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555