Täälläkin naureskeltiin Valtsulle, joka pelasi lasten lintupeliä Kallun jonossa.
Taisi hymy hyytyä. Lintupelistä tehty elokuva on tuottanut jo yli 300 miljoonaa dollaria. Kallun omistajan poika myi kännykkäpelifirmastaan osan ja tienasi pari vuotta sitten 200 miljoonaa.
Valtsu ymmärtää bisneksen päälle. Olli on ajat sitten tippunut kelkasta.
Lintupeliä Kallun jonossa
9
246
Vastaukset 9
- militantti
"Olli on ajat sitten tippunut kelkasta"
Tottakai Olli on kaikesta uudesta ulkona.
Äijähän on seitsemänkymppinen, sitä samaa öyhötystä on kuunneltu vuosikaudet, nyt se sentään loppuu, muuten, ihan kannatuksen loppumisen vuoksi, sanoo Olvi syyksi mitä hyvänsä- Orchman
Olen uskottavuusaste on itseasiassa jo huonompi kuin tamperelaisen Seppo Lehdon.
- Ikipietu
Olavilla on Oulussakin hyvä ja uskollinen ystävä.
- Orchman
Kunhan ei osta lippua samaan lentokoneeseen.
- Kysyjävm-74
Mitä tuo lentokoneviittaus tarkoitti? Onko joku Mäenpään kumppani sellainen, että häiriköi koneessa?
- 7Vaihe
Eräs Olan oululainen kamu yritti aikoinaan, ollessaan lomilla hoitolaitoksesta, lentokonekaappausta käyttäen aseenaan ns. hypnoottismagneettista katsetta. Kaappaus jäi tuhnuksi.
- Ylenhämmästynyt
Wautsi! Mäenpää liikkuukin kovassa jengissä!
- Valkosini
7Vaihe kirjoitti:
Eräs Olan oululainen kamu yritti aikoinaan, ollessaan lomilla hoitolaitoksesta, lentokonekaappausta käyttäen aseenaan ns. hypnoottismagneettista katsetta. Kaappaus jäi tuhnuksi.
Pietun ja Olavin välit katkesivat Oulun komentajan takia.
Pietu oli Vapauspuolueessa vaalipäällikkönä ja bannasi komentajan vaaliehdokkuuden hulluuden takia.
Mäenpää kosti ja kaappasi koko Vapauspuolueen ja törsäsi puolueen rahat virolaisiin naisiin.
- militantti
Mäenpää on kova kundi.
Odinin nuoret kundit ei sitä tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146754Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e118533Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419