olla kipeät jalat, kun ravaa alituiseen mun unissa.. :D <3
Mahtaa M-miehellä
37
788
Vastaukset
- nevahvistuuentisestään
Pohkeet on tosi kipeät:) totuus
- Mun_unimaailmassa
meillä on jo suhde mies. Useimmiten unessa lepään sinun kainalossa..
- Mielessähän
Miksi vain unissa?. Onko liikaa pyydetty, että oltais yhdessä?.
- Ei_olisi
missään nimessä, jos olisit hän.<3
- tiesitkös_mies
, että pidän sinua myös seksikkäänä?
- tehdäänunestatotta
Uh, noh sitten varmaan otat jotenkin yhteyttä?
- harvaa_miestä
pidän seksikkäänä, mutta hän on! Miten ottaisin yhteyden?
- tehdäänunestatotta
Jos ihminen haluaa oikeasti ottaa yhteyttä niin varmasti keksii siihen keinot ;)
Eihän se nyt nykymaailmassa voi olla niin vaikeeta vai... - Mielessähän
tehdäänunestatotta kirjoitti:
Jos ihminen haluaa oikeasti ottaa yhteyttä niin varmasti keksii siihen keinot ;)
Eihän se nyt nykymaailmassa voi olla niin vaikeeta vai...Se pätee molempiin,;)
- niin_tavallaan
hänkin voisi ottaa yhteyttä ja tehdä unelmista totta. ;)
- Hooooo
Sinäkö se olet? Sinäkö?
- en_ole-
mikään hoo.
- luinkooikein
Täällä Hoo, kuka huutaaaa?
- M-miestässä
H-neiti sais tulla heti kainalooni ;)
- kankkunenkauhea
M-miestässä kirjoitti:
H-neiti sais tulla heti kainalooni ;)
Missä kaupungissa??:)
- eräsm-miespks
Mahtaa K-naisella olla kipeä jalkoväli kun käyn hänen kammarissaan niin usein... Ja ihan oikeastikin! Olet niin hot K...i ;-)
- sandman_M
Voisit edes kertoa, missä kaupungissa tämä M-mies vaikuttaa :)
- kerrotaan_sen
verran, että pohjoisissa päin. :)
- Anonyymi
kerrotaan_sen kirjoitti:
verran, että pohjoisissa päin. :)
Hmmm... jaa-a....
- Anonyymi
Ooks gubbe varma ettet o sademies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... jaa-a....
Go get some rest, k man from cave
Tämä M-mies oli pidennetyn viikonlopun mökillä. Tuli laitettua perunat kasvamaan ja ruohikot ajettua. :)
- Anonyymi
Sinulla multinikkimies ja AP näitä hahmoja riittää millä jalkautua
- mielipiteeni
Eräässä M-miehessä on eleganttia eroottisuutta.
- Anonyymi
Niin voi olla joo kyllä.
- Anonyymi
Eräs herkkä nainen on minun, M miehen mielessä. Ja usein unissakin.
- Anonyymi
Lumihiutale?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumihiutale?
Ja yksisarvinen 🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yksisarvinen 🦄
Siis mikä hiton yksisarvinen? Nainen?
- Anonyymi
Puuhaisat yöt? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuhaisat yöt? -sivusta
Onko näin ollut jo vuodesta 2016 milloin mies alunperin provon kirjoittanut, kuunaamanen?
- Anonyymi
Jassoo:Xd
- Anonyymi
Kehirakentajilla yleensä on jalat kipeenä.
- Anonyymi
M mies ei oo kehonrakentaja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M mies ei oo kehonrakentaja .
Entä keskikehon? Jos on sixpack niinsanotusti sisäpuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä keskikehon? Jos on sixpack niinsanotusti sisäpuolella?
Niin ei todellakaan ole....
- Anonyymi
Tämäkin miehen viljelemä nimikirjain on vanha juttu ja samalla alter egolla itseään myös tituleerannut, yllätyys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429