Mahtaa M-miehellä

vanha_klisee

olla kipeät jalat, kun ravaa alituiseen mun unissa.. :D <3

37

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nevahvistuuentisestään

      Pohkeet on tosi kipeät:) totuus

    • Mun_unimaailmassa

      meillä on jo suhde mies. Useimmiten unessa lepään sinun kainalossa..

    • Mielessähän

      Miksi vain unissa?. Onko liikaa pyydetty, että oltais yhdessä?.

      • Ei_olisi

        missään nimessä, jos olisit hän.<3


    • tiesitkös_mies

      , että pidän sinua myös seksikkäänä?

      • tehdäänunestatotta

        Uh, noh sitten varmaan otat jotenkin yhteyttä?


      • harvaa_miestä

        pidän seksikkäänä, mutta hän on! Miten ottaisin yhteyden?


      • tehdäänunestatotta

        Jos ihminen haluaa oikeasti ottaa yhteyttä niin varmasti keksii siihen keinot ;)
        Eihän se nyt nykymaailmassa voi olla niin vaikeeta vai...


      • Mielessähän
        tehdäänunestatotta kirjoitti:

        Jos ihminen haluaa oikeasti ottaa yhteyttä niin varmasti keksii siihen keinot ;)
        Eihän se nyt nykymaailmassa voi olla niin vaikeeta vai...

        Se pätee molempiin,;)


      • niin_tavallaan

        hänkin voisi ottaa yhteyttä ja tehdä unelmista totta. ;)


    • Hooooo

      Sinäkö se olet? Sinäkö?

      • en_ole-

        mikään hoo.


      • luinkooikein

        Täällä Hoo, kuka huutaaaa?


      • M-miestässä

        H-neiti sais tulla heti kainalooni ;)


      • kankkunenkauhea
        M-miestässä kirjoitti:

        H-neiti sais tulla heti kainalooni ;)

        Missä kaupungissa??:)


    • eräsm-miespks

      Mahtaa K-naisella olla kipeä jalkoväli kun käyn hänen kammarissaan niin usein... Ja ihan oikeastikin! Olet niin hot K...i ;-)

    • sandman_M

      Voisit edes kertoa, missä kaupungissa tämä M-mies vaikuttaa :)

      • kerrotaan_sen

        verran, että pohjoisissa päin. :)


      • Anonyymi
        kerrotaan_sen kirjoitti:

        verran, että pohjoisissa päin. :)

        Hmmm... jaa-a....


      • Anonyymi

        Ooks gubbe varma ettet o sademies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... jaa-a....

        Go get some rest, k man from cave


    • Tämä M-mies oli pidennetyn viikonlopun mökillä. Tuli laitettua perunat kasvamaan ja ruohikot ajettua. :)

      • Anonyymi

        Sinulla multinikkimies ja AP näitä hahmoja riittää millä jalkautua


    • mielipiteeni

      Eräässä M-miehessä on eleganttia eroottisuutta.

    • Anonyymi

      Niin voi olla joo kyllä.

    • Anonyymi

      Eräs herkkä nainen on minun, M miehen mielessä. Ja usein unissakin.

      • Anonyymi

        Lumihiutale?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumihiutale?

        Ja yksisarvinen 🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksisarvinen 🦄

        Siis mikä hiton yksisarvinen? Nainen?


      • Anonyymi

        Puuhaisat yöt? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuhaisat yöt? -sivusta

        Onko näin ollut jo vuodesta 2016 milloin mies alunperin provon kirjoittanut, kuunaamanen?


    • Anonyymi

      Jassoo:Xd

    • Anonyymi

      Kehirakentajilla yleensä on jalat kipeenä.

      • Anonyymi

        M mies ei oo kehonrakentaja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M mies ei oo kehonrakentaja .

        Entä keskikehon? Jos on sixpack niinsanotusti sisäpuolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä keskikehon? Jos on sixpack niinsanotusti sisäpuolella?

        Niin ei todellakaan ole....


    • Anonyymi

      Tämäkin miehen viljelemä nimikirjain on vanha juttu ja samalla alter egolla itseään myös tituleerannut, yllätyys

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe