Olen 23v brunette ja rakastan seksiä. Olisiko tältä palstalta mahdollista saada normaalia kullia, vai onko täällä kaikilla iso? Voisi kesälomalla treffata seksin merkeissä ja ehkä vakavammassakin mielessä, mikäli muutenkin sovimme yhteen. Olen motoristi ja voisin ajella luoksesi. Kulli saa olla normaali, siis 13 - 14cm pitkä ja 10 - 11cm paksu.
Löydänkö sinut täältä?
Normaalia kikkeliä täältä?
25
847
Vastaukset
- MarkkuMirkku24
Hyväksyntää hakeva minimuna ukko oot :) Ois kyllä uskomattoman hepposet perusteet jakaa piparia, et kuka vaan käy ja että viel pienikin pitää olla, hehe .. joopajoo
- MarkkuMirkku24
Ja viel mimimerkissä olet 24 ja viestissä 23, koita nyt päättää että saadaan uskottavampia tarinoita tänne
- 20x6
Hei, kyllä löytyy. Olen valehdellut mitat ennen. Miten sinuun saa yhteyden? Haluaisin edes kerran kokea naisen lämmön.
Jep...51v iso ja karvainen mies hesassa:-)
- kesäkikkeli
Ajele kuopion suunnalle niin rantasauna on lämmin ..samoin kuin minäkin normaalein värkein varustettuna.....nimittäin jos olet oikee nainen jota epäilen:)
Motoristitytöllä ei muita vaatimuksia, kuin että kullin pitää olla lyhyt ja ohut. Haittaako, jos se pieni nappula haisee tuhottomasti ja on ison paskamahan alla? Jos ei haittaa, suuntaa Suzukisi Ouluun.
Nuo mitat täyttävä kikkeli on normaali pieni muna.
Mielikuvitusta ei avaajaherralta puutu ;)- Mene-homo-hoitoon
"Normaali pieni muna"? Siis keskikokoistahan tuo hakee ja keskikokoisen mitat laittoi. Tuohon mittahaarukkaan enin osa menee, vaikka mittaustekniikka on se perseestä mittaaminen, tai nivuesta alkaen ja taivuttamalla.
- Teroggggggggg
Lyhyt ja ohut. Tuo on aika normaali/pitkä penis ja paksukin. Vertaapa vaikka nakkiin tuota 10-11cm. Sormi on täysin riittävä tyydyttämään naisen kokonaisvaltaisesti joten tuo 10-11cm on paksu ja joillekin liiankin paksu. Ymmärrän hyvin jos aloittaja on normaalivaginainen eikä halua, että häntä satuu seksissä.
- Jaettikyrpae
Sun kokemuksesi seksistä rajoittuu selvästikin nakkeihin ja omaan hanskaan.
- Pyörälöytyy
"Kulli saa olla normaali", ymmärrän kuitenkin, että isompikin käy. Osaan olla varovainen. Minäkin pidän seksistä ja kokemus noin nuoresta olisi hieno. Olen reippaasti sinua vanhempi, se tuo kestävyyttä vaan. Mahaa ei ole ja se on puhdas. Nautit varmasti. Käy kahvilla tai jää yöksi, jos ajelet pääkaupungista itään. Voin saatella sinua eteenpäinkin...
- Just-joo-
Sulla löytyy myöskin mitta perseestä ja mt-ongelmat päästä. Minä kyllä näen heti että tuo tyttö etsii normaalia munaa eikä mitään perseestä mitattua hullun mulkkua.
Vantaalta löytyy. Nuori mies jolla ei ole iso eikä kyl yritä muuta väittääkkään. :)
- saattaapiolla
Löytyisihän sellainen. Olisit laittanut spostisi johon sulle voi kirjoittaa, muuten yhteyden otto hieman vaikeaa. Paitsi tietty jos aloittaja onkin feikki kuten moni tällä sivulla oleva on.
- Kikkeli-Kauko
Mulla olis tuon kokoinen.
- 22_ja_5.5
Ei taida 10-11 sentin paksuista löytyä, siis melkein yhtä paksua kuin pitkääkin. Eikä sellainen taida olla oikein normaalikaan. Jos tarkoitat ympärysmittaa, niin paksuus on silloin jotain 3,8 - 4 senttiä.
Siellä taas yksi, joka ei osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
Peniksen paksuus ja ympärysmitta
"Peniksen paksuus ja ympärysmitta mitataan varren keskikohdasta. Objektiiviseen mittaukseen perustuvissa tutkimuksissa peniksen keskimääräiseksi ympärysmitaksi on saatu 12-13cm"
http://www.peniksenkoko.com
Tai katso Wikipedian sivuilta paksuus. Siellä se ilmoitetaan myös ympärysmittana, kuten asiaan kuuluu.- oaksuus.eli.halkaisija
h-x kirjoitti:
Siellä taas yksi, joka ei osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
Peniksen paksuus ja ympärysmitta
"Peniksen paksuus ja ympärysmitta mitataan varren keskikohdasta. Objektiiviseen mittaukseen perustuvissa tutkimuksissa peniksen keskimääräiseksi ympärysmitaksi on saatu 12-13cm"
http://www.peniksenkoko.com
Tai katso Wikipedian sivuilta paksuus. Siellä se ilmoitetaan myös ympärysmittana, kuten asiaan kuuluu.Paksuus ja ympärysmitta eivät siis ole sama asia, tyhmempikin sen tajuaa.
Ympärysmitta on 3,14 kertaa paksuus, mutta koska penis ei ole tasainen putki, on parempi mitata mittanauhalla se ympärys.
4-5 cm on jo hyvä paksuus! Jotkut mittaasat peniksensä leveyden ja kertovat omistavansa vaikkapa 17/5-kullin.
Tyhmemmänkin tulisi tajuta, että vain ympärysmitta kertoo totuuden paksuudesta kullista puhuttaessa.
Ja jos joku puhuu 10-11 sentin paksuudesta, ei luulisi kenenkään mieleen tulevan halkaisijamitta. Vaan kun näköjään tuli.
Rfsu kertoo valheellisesti peniksen keskipaksuuden 10cm ympärysmittaiseksi. Sitä se ei ole, koska keskipaksuisessa peniksessä pysyvät paikoillaan heidän keskikokoiset kortsut. (10,6cm)
- automies09
Mukava mies lomalla Kesäkuun ja tykkää seksistä jos ilmoitus aito ja 5 kymppinen mies ok niin laita postia [email protected]
- kesäkikkeli
Mullapa olisikin ...just sopiva muna
- M89salo
Mulla on normaalin kokoinen noin 15cm. Musta saisit varmasti pysyvää seuraa kaiken kivan merkeissä. [email protected]
- panettais
Kyllä.tule kouvolaan vaik heti niin tuut saamaan just sitä mitä itse haluat.
- Henkilökukavastaa
aloittajan huutoon on kyllä jo lähtökohtaisesti todella epätoivoinen kammarinpoika! Sellainen joka ei muuten pillua saa. Olen oikeasti pahoillanne teidän puolesta ja sen naisen joka vahingossa ehkä teille joskus erehtyy pyllistämään.
- PerustuuKokemukseen
Suomalainen peruskulli on suurin piirtein 17-19cm pitkä, väittipä eräs peniskateuden rivaama oululainen mitä tahansa.
- Väärä-palsta
Ei löydy tältä palstalta normaalia kyrpää, vaan isoa ainakin teoriassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079033
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345561Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665213- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552937