Onko sopivaa esiintyä

sopiiko.tyyliin

rannalla vittu sheivattuna ja geishapallojen naru näkyvästi esillä? Entä voiko nainen huolettomasti esiintyä tamponinnaru näkyvillä vai tuleeko se yrittää piilottaa?

Kysyn tätä erityisesti niiltä naturisteilta, jotka ajattelevat, että seksi ei sovi rannalle.

23

1372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy-asiassa

      Kunhan muistetaan naida.

      • sopiiko.tyyliin

        En minä sinulta kysynyt.


      • Lippu-liehumaan

        Mies voisi lykätä anukseensa sellaisen pienen kepin päässä olevan lipun.
        Olisi huisin komiaa katsella lipun heilutusta!


      • Lippu-liehumaan

        Mies voisi lykätä anukseensa sellaisen pienen kepin päässä olevan lipun.
        Olisi huisin komiaa katsella lipun heilutusta!


      • Anonyymi
        Lippu-liehumaan kirjoitti:

        Mies voisi lykätä anukseensa sellaisen pienen kepin päässä olevan lipun.
        Olisi huisin komiaa katsella lipun heilutusta!

        Pidän pääni kiinni ennenkuin lipsautan jotain mahdollisesti törkeää mikä tuosta lipusta tuli mieleen😅🤐


    • Minunmielestä

      Moni naturisti sheivaa itsensä ennen rannelle menoa, se on hyvin yleistä. Pieni naru tuskin ketään häiritsee, ellei sitten sinua itseäsi. Tee niin kuin tuntuu hyvältä.

    • sopiiko.tyyliin

      Kiitos!

    • Riitta32

      Miehet ovat sheivanneet päätä/partaa jo tuhansia vuosia. Vielä 100 vuotta sitten kukaan ei leikannut kainalokarvojaan, nyt kaikki (miehet ja naiset).
      Miehillä/naisilla alapään sheivaaminen on yli 50% yleistä (alle 30v. yli 90%) ja kuuluu oleellisena osana perushygieniaan.

      Uimarannoilla olevat ihmiset ovat normaaleja ja kulkevat keskiarvojen mukaisesti.
      Kun perheen äiti auringon valosta ja lämmöstä hieman rohkaistuu ja päättääkin mennä tällä kertaa uimaan nakuna, on hän hetken nudisti. Tuolloin on hyvä että paikat ovat jo sheivatut. Ei niitä tarvitse erikseen nudismin takia sheivata, mutta sheivaamattomuus kyllä huomataan.

      Eli samoin jos on paskat housussa, kannattaa pitää rannalla housut jalassa.

      Googlaamalla voi havaita että sekä miehillä että naisilla sheivaamaton alapää on satiaisille ja muille vastaaville mitä paras kasvimaa.
      Sheivaamaton alapää kertoo kantajastaan että oikeasta "mehtäläisestä" on kysymys. En kehtaisi mennä karvoissa uimahalliin, nudistirannalle, jne..

    • Anonyymi

      Eilen yksi hemaiseva lady kulki pihlajansaaressa spermat karvoissa roikkuen. Vakikävijät olivat ladyn spermanneet

      • Anonyymi

        Mistä tiedät kun et ollut siellä päinkään


      • Anonyymi

        Vieläköhän tämä sama hemaiseva lady käy siellä.. ? Voisin itsekin liittyä tarhaajien joukkoon 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän tämä sama hemaiseva lady käy siellä.. ? Voisin itsekin liittyä tarhaajien joukkoon 😊

        Tai tahraajien 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tahraajien 😂

        Tai tahmaajien joukkoon😏


    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta kysyn, mihin taponin naru pitäisi piilottaa ?

      • Anonyymi

        Huulien väliin.


    • Anonyymi

      Nakurantojen uusin villitys on työntää dildo puoliksi perseeseen. Näitä dildoperseitä näkynyt jokaisella suomen rannalla missä nämä nakuilijat käyvät.

      • Anonyymi

        Ja sitten ajetaan vielä pyörällä alasti paikalle nudistiannalle, minkä satulassa on dildo..


      • Anonyymi

        naiset myös katsovat kun dildon pallit pullistaa mun peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten ajetaan vielä pyörällä alasti paikalle nudistiannalle, minkä satulassa on dildo..

        tuntuu miehestäki hyvältä pepussa dildo pyöräillessä


    • Anonyymi

      Vaikeita kyselet, mutta en ainakaan olisi tottunut ajatukseen kyseisestä näystä rannalla ja nudistit ei toisissa maissa, kuten Saksassa yhdistä nudismia ollenkaan seksiin.

      • Anonyymi

        No mene sinne saksaan istumaan jalatristissä. Äläkä täällä inise. Suomen nakurannoilla on tapana työnnellä erinlaisia esineitä omaan ja muiden perseeseen. Turhaan tulet suomen rannoille ellet ole valmisottamaan milloin mitäkin perseeseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene sinne saksaan istumaan jalatristissä. Äläkä täällä inise. Suomen nakurannoilla on tapana työnnellä erinlaisia esineitä omaan ja muiden perseeseen. Turhaan tulet suomen rannoille ellet ole valmisottamaan milloin mitäkin perseeseesi.

        kannattaa aina ensin putsata peppu ja rasvata valmiiksi ei tiiä mitä ihanaa sinne saa onneks olen bi-mies


    • Anonyymi

      olen mies mulla kerran jäi naru roikkumaan simmareista kävely oli ihanaa naiset katsoivat ihastuneina löyty kyllä seuraa

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe