Irakilainen loinen moniosaaja?

Ulos.maasta.loiset

7 vuotta Suomessa eikä osaa suomea eikä englantia. Varmaan muijallakin huikea osaaminen. Ilmaista rahaa osaavat kyllä kerätä. Loisperhe.

22

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhkjkjk

      Kuka täyttää Kelalaput?

      • Timo_XL_

        Sossun täti?


      • gfrrrrr

        Li Andersson ne täyttää.


    • kysyn_vaan

      Pani muijan paksuksi, että muija saisi jäädä Suomeen?

      • Xxcvvccvv

        Kaiken lisäksi Irakissa vainottu kävi Irakissa painamassa eukon paksuksi.


      • NussimallaMatuksi

        Mr. koneinsinööripitsakuski ?
        "Nussittuna pääsisit helpommin matuksi."
        Ainakin Suomessa näyttäisi sukkivakkien mielestä näin olla...


    • sierjeg

      Onko etes töissä lapsia työntävät mutta millä elättävet pentunsa??

      • järjetöntä

        ei mamu töitä kaipaa,vaan hyvää,anteliasta ja mukavaa elintasoa vieraalla maalla. vieraana on paha olla jos ei saa haluamaansa. se jopa itkettää niin valtavasti,että itkureiät mamulla tulehtuu.
        eikös ole tapana palvella ja auttaa vieraita vaikka lopun ikää ainakin suomessa? se on oikein kuulemma kivaa ja hyvin halpaa vasemman käden toimintaa.
        on todettu jo 10v, meillä ei ole mitään muuta järkevää ja tärkeää tekemistä,kuin vain palvella mamuja 24/7/365,,niin hallitusti meillä asiat hallitaan.
        mamut ei tarvi suomen kieltä,vaan suomalaisten pitää itse oppia mamujen kaikki >200 kieltä murteineen. näin se on aina ollut ja menee.
        minkäs teet,kun maan "johto" ja kuolaava eu-kiima kuulemma haluaa ja tarkoittaa toimia näin.


    • 101

      Irakissa voi lomailla joten voi siellä sitten asuakkin . Voi viedä mennessään koko pesueensa. joten ei tule ongelmia perheen yhistämisen suhteen.

      Suomessa ei kukaan jää kaipaamaan.

    • purkhaton

      Naiko se siiderivalas-suvakkiämmän ensin saadakseen oleskeluvan jonka jälkeen lähti oitis turvallisena pidettyyn Irakiin muijanhakulomalle meidän kustantaessa naintimatkan?

      • käenpoikia

        Näin varmasti. Montakohan kakaraa se on 7 vuoden aikana siittänyt suomessa? Tuskin delibaatissa elänyt.


    • Kamelikuski.se.on

      Missä pitseriassa moniosaaja on "autonkuljettaja" ja kuinka pitkään ollut?

      • NussitunaMatuksi

        Missä lienee, sehän on ihan feikki koko tyyppi.


    • tgjgöoyöi

      Kohta jo varmaankin kyyneleet syövyttää jo silmät päästä jo kun paatuneemmat jo tietää että tunteet otetaan aina silloin peliin kun faktat ovat vastaan.

      • SuvakistitLakiaVastaan

        Tyypillistä anarkisti suvakismille, ei sen kummempaa.


    • ByeByeee

      Pitäisi kerätä adressi kuinka moni haluaa että perhe tai perheen jäsenet lähtevät maasta. Turha itkeskellä perheen eroa, koko perhe voi lähteä.

      • mediatietoa

        Eikös vaimo löytynyt Ruotsista? Miksi ei palauteta sinne koko perhettä?


      • MaturahaaRökösillään
        mediatietoa kirjoitti:

        Eikös vaimo löytynyt Ruotsista? Miksi ei palauteta sinne koko perhettä?

        Taitaa matu tietää, että Suomessa saa paremman kelapalkan nussimisesta ja sen tuotoksista...


      • hghyuyh
        mediatietoa kirjoitti:

        Eikös vaimo löytynyt Ruotsista? Miksi ei palauteta sinne koko perhettä?

        Ilmanmuuta sinne.


    • voividu

      Näillä matupaskoilla on "varaa" lakimiehiin joihin normisuomalaisperhe ei ole vaativissakaan asioissa.
      Me veronmaksjat maksamme nämä matupelleilyt ihan kaikessa.
      Kalliiksi tulee tämä huijaava ählyperhe!!
      Matuylen aamutv laulaa taas matuista kesäisestä pukeutumisestamme alkaen ja tästä saatanan kusettaja ählyperheestä!!

    • loisetjatoiset

      Elätetäänhän maanviljelijöitäkin sukupolvesta toiseen.tuo matun tai matujen elättäminen on pikkurahoja.

    • Nämä on niitä korkeasti koulutettuja suomen pelastajia.
      Sen verran parempi "koulutus" kuin suomalaisilla,että osaavat pistää 6-0 suomen virkavaltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe