On ihan oikein verrata lentohintoja !

Tapsapallomerestä

Olen lentänyt Aeroflotilla ja monella muullakin firmalla.
Aeroflotilla on monesti myös hyvää silmänruokaa ja kauniita lentoemäntiä.
Ruoka on myös hyvää, mutta eivät tarjoile alkoholia koneessa.

Maailman rikkaimat ihmiset ovat monet myös olleet hyvin pihejä ja eivät olisi
saaneet omaisuuksiaan muuten ja moni on sitten haaskannut miljoonaperinnön
nopeasti.

Tuollainen perseaukiseksi haukkuminen on varmasti virkamiespohjaista viestintää.
Yksikään joka haaskaa rahojaan ei ole rikas eikä pidetty kovin pitkään.

Lentoja kannattaa verrata ja niissä on monesti suuria hintaeroja.

28

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätänelentohinnatmuille

      Turhaan puolustelet sitä että nappula sulla riittää vain Tallinnan laivailuun ja omasta pullosta naukkailuun siellä.

      • Tapsapallomerestä

        Ehkä tällä palstalla monet ovat jo pari kertaa olleet Thaimaassa.
        Voidaan kokemuksella kertoa.


      • Tapsapallomerestä

        Voin sinulle ihan varmuudella sanoa, että kyllä siellä oikeasti on aika monet olleet jo liki 100 kertaa ja siitä ylöspäin yleensä jo asuvat siellä.

        Voin sanoa, koska tiedän ja koska itsekkin olen siellä ollut jo liki 40 kertaa ja siellä olen näitä samoja kavereita nähnyt ja uskon jos minulle jo aikoja sitten sanottiin kertoja olleen kymmeniä ja olen niihin aina vaan törmännyt.

        Ihmettelen mitä Ihmettelet, sillä paikka on hyvä !


      • juovähemmänluuseri

        Sinä et ole kaljamaharunkkari käynyt kun Reisisadamissa ja huoratalolla siinä vieressä. Sielläkin loppui kelakorvausrahat kesken etkä päässyt edes panohommiin.


    • menehoitoontaitöihin

      Se on Tapsa sillälailla että ne jotka joutuu, niin etsii halpoja ja ne joiden ei tarvitse, niin heidän ei tarvitse istua slobolennoilla Tapsojen kanssa.

      Tietäisit, jos joskus "ansaitsisit" muuta kun kelarahaa.

      • Tapsapallomerestä

        Kuule Venäjä on sentään oikeisto-valtio ja lähes Keisarikunta.
        Ja voin kuule resuperse sinulle sanoa, että kuule et pääse lähellekkään näiden
        Venäläisten herrasmiesten elintasoa ikinä.

        Jopa sinun suuri poliittinen johtajasikin nuolee näiden perseitä rahasta.

        Tiedät myös varmasti, että Venäjällä on lennetty ennen kuin koko pikkuista sosialistista suomea oli ollut edes olemassa.... senkin voin sanoa lentohistoriasta.

        Ja varmasti on hyvät ja perinteikkäät ruuat Venäjän koneissa, jotka valmistaa nykyään Ranskalainen keittiö.

        Sinun kommunistisesta ruokakulttuurista ei tykkää edes Pakolaiset.... taisi se Italian casanovakin jotain sanoa siitä kommunistiruuastasi. oliko Yäk ?


      • tapsaonpussiennuolija

        Nuoletko Tapsa putinin persereiän ja pussit puhtaaksi?


      • noinsemenee

        hä hää, isosta rahasta tämä Tapsan haukkujakin pyllistyy putineiden/trumppien eteen housut nilkoissa


    • yli30x

      Itse ainakin arvostan suoraa lentoa Bangkokiin ettei ne 100-200€ edullisemmat pomppulennot vain innosta.

      • santtu-1975

        Pitää muistaa että välillä (sesongin vaiheesta riippuen) suoran Finskin Bangkokin lennon ja halvemman vaihtolennon (kuitenkin kohtuullisella vaihtoajalla) hinta ero voi olla paljonkin enemmän kuin 200€ ja etenkin jos vaikka on pariskuntana matkaamassa, niin säästyneillä rahoilla saa perillä hyvässä lykyssä vaikka kohtuutasoisen hotellin pariksi viikoksi.


    • Tapsapullomerestä

      Paskasakki menee aina halvan perässä. Tapsat ja muu pohjasakka istuvat siellä slobojen kanssa. Hyvä niin.

      • QR824

        Mitähän tuokin "halvan perässä" tarkoittaa? Tarkoitatko maksullisia minne sulla kiire finnairilla,suomi räkälä, pattajan pultsari kaveris vai mikä saa käyttämään Finnairin?

        Annas kun arvaan, aspa suomeksi,koneessa suomeksi palvelut, vitun reppana.

        Talveksi otin meille Qatarilta lennot business hel,do,kbv 15 meno 16 paluu . Hinta vaivaiset 2050, finnair suora hel,kbv samat muulissa ja vain vkl lentoja.

        Hyvää matkaa sulle siellä somessa.


      • siinäsulleaspaa
        QR824 kirjoitti:

        Mitähän tuokin "halvan perässä" tarkoittaa? Tarkoitatko maksullisia minne sulla kiire finnairilla,suomi räkälä, pattajan pultsari kaveris vai mikä saa käyttämään Finnairin?

        Annas kun arvaan, aspa suomeksi,koneessa suomeksi palvelut, vitun reppana.

        Talveksi otin meille Qatarilta lennot business hel,do,kbv 15 meno 16 paluu . Hinta vaivaiset 2050, finnair suora hel,kbv samat muulissa ja vain vkl lentoja.

        Hyvää matkaa sulle siellä somessa.

        OIkeasti otit eläkeläisristeilyn Eckeröllä Tallinnaan jossa vedät taas kovat kännit niin että perheesi (äiti 70-v) saa hävetä sua kun paskat housussa ja viinapullo kädessä olet vähän ulkomalla.


      • QR824

        Kokeile sinäkin noita "parempia"yhtiöitä joskus. Lähtis tuo paha olokin pois, luuseri


    • Thaimaa1

      Reilu viikko ja lennän Suhinalla Bangkokiin kahdella pompulla. Siellä pitää vielä vaihtaa kenttää ja kolmas pomppu on sitten sisämaan lento.
      Päädyin tähän ratkaisuun kun päätin kokeilla kerrankin miltä Aeroflotin lento tuntuu ja rahan säästöllä sain vielä sisämaan lennon ja hotellin viikoksi.

      • suoralla-aina

        Köyhien puuhastelua.


      • pompullaaina
        suoralla-aina kirjoitti:

        Köyhien puuhastelua.

        Pummien rehvastelua.


    • finnairhuono

      Minun kaveri maksaa mielellään jopa enemän ettei tarvitse lentää finnairilla.
      Minä en ole niin periaatteen mies vaan otan suoran laiska kun olen.
      Jos thaikku lentäisi suomesta en menisi finnairilla ikinä.

      • Tapsapallomerestä

        Se voi olla totta.
        Kun lähtee Thaimaahan, niin haluaa jo koneessa ollessaan tuntea pääsevänsä pois pask* suomesta. Ihmiset menee Thaimaahan irtautumaan ja unohtamaan koko kommunistisen helvetin.


      • eiperseaukisille

        Sulla ei vaan raha riittäisi sen Thaikun kyytiin.


      • lipposenpave
        eiperseaukisille kirjoitti:

        Sulla ei vaan raha riittäisi sen Thaikun kyytiin.

        No johan oli fiksu kommentti.Jokaisella thaimaan reissaajalla on 1 k vähintään lippuun laittaa ja tuskin noi sen enempää maksaa.


    • duurijuoppo

      Syksylle on liput Helsinki-Istanbul-Bangkok-Istanbul-Helsinki 420€/hlö
      Turkis airlines
      Finnair tarjous samalle ajalle 649€ (suoralento)
      2*229=458€ pomppu istanbulin kautta, harmittaa kun nopeavaihto,
      pidempi vaihto tutustuminen istanbulin keskustaan, olisi pykälään parempi
      En ole tarpeeksi fiksu...buukkasin elullisimmat nopeimmat lennot...

      • duurijuoppo

        Finairilla useita aasian lentoja takana 20
        Hinta sekä , oletettavasti parempi henkiläkunta on Turkisilla...
        Maailma muuttu eskoseni...


      • TurvallisuusriskiKorkea

        Lentele sinä vain Turkkilaisella yhtiöllä. Turkkihan on maa missä pommit paukkuu kaduilla, varmaan pian myös lentokoneissa.


      • Turkinhihasta
        duurijuoppo kirjoitti:

        Finairilla useita aasian lentoja takana 20
        Hinta sekä , oletettavasti parempi henkiläkunta on Turkisilla...
        Maailma muuttu eskoseni...

        Minkähän maalainen tämä duurijuoppo on. Turkkilainenko, joka on suomiakkoja bylsiessään oppinut välttävästi kielen.


    • 5555555

      Minä olen lentänyt aikoinaan turkkilaisella 400 e oli silloin finnairia halvempi.Kuulun persaukisiin muuten lentäisin lufthansalla siellä on ykkösluokka.Asiaan siis parempi ruoka ja palvelu kuin finnairilla koneet hyvät joten turha finnairia on kehua.Olen mennyt monellakin vaihtoehdolla kaikki ovat olleet finnairia parempia,

    • Thaimaa1

      Nyt tuli Finskiltä tarjous Bangkokiin alkaen 21.8 ja hinta 549€. Kannattaa käyttää jos on Thaimaahan menossa.
      Valitettavasti tarjous tuli liian myöhään. Olen jo ostanut liput Suhina lennolle ja enää viisi päivää ja olen Thaimaassa.

    • Thaimaa1

      Tänään piti lähteä Suhinalla Bangkokiin. Tuli tekstiviesti, että lento on peruttu ja kehotettiin ottamaan yhteyttä lentoyhtiöön. Varaukseni oli vaihdettu suoraan lentoon Finskillä ja vaivan palkaksi annettiin vielä ateriakuponki lentoasemalla. Pahoiteltiin vielä tapahtunutta. Minulla ei ole mitään valittamista palvelusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe