Pitäis varmaan kohta maksaa jollekkin naiselle siitä että suostuu opettamaan minulle seksiä kun olen niin ujo etten kykene hakemaan seuraa mistään baareista. Oikein mitään muitahan seuranhakupaikkoja Suomessa ei ole paitsi joku Tinder mihin en ole liittymässä ja treffipalstat mistä niistäkin miehen on lähes mahdoton löytää mitään. Onhan niitä kaikki maksullisia treffipalstojakin mutta nekin on suurimmaksi osaksi paskaa.
En kuitenkaan haluaisi sellaista naista joka ihan ammatikseen myy seksiä vaan mielellään ehkä jotain kokeneempaa vanhempaa naista joka olisi valmis opettamaan ehkä säännöllisestikkin pientä korvausta vastaan. Terveys on myös täysin ehdoton asia sillä en halua harrastaa seksiä suojauksen kanssa. No, pelkäksi ajatukseksi taitaa tämäkin taas jäädä. Ei kuitenkaan ole ollenkaan kiva ajatus ole että koko elämä menee ohi harrastamatta seksiä ja ahdistaa koko tilanne.
Olen miettinyt jo pitkän aikaa sellaistakin että
KokematonPoju-
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612154- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2171362Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181198- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869