Vapaakauppa.net

Onko kokemuksia vapaakauppa.netistä ostettujen tuotteiden huollosta, onko sitä olemassa edes? Miten tapahtuu puhelimen huoltoon lähetys Hongkong iin asti, ovat nihkeitä vastaamaan sähköposteihin asiakaspalvelussa, puhelinnumeroa ko. firmaan ei ole
1
Ilmoita

En oikein tunne viimeisen päälle tuota Vapaakauppaa, mutta jos tuota yritystä ei ole rekisteröity Suomeen niin sen ei tarvitse välittää Suomen kuluttajansuojalaista, sivuilla ei ainakaan näy Y-tunnusta ja muistaakseni oli joskus jotain juttua vaarallisesta sähköön liittyvästä tuotteesta jota Vapaakauppa myi, Tukes varoitteli ja samassa artikkelissa todettiin muistaakseni että koska yritys toimii ulkomailta käsin niin eipä oikein voi muuta kuin koettaa varoitella ihmisiä.

Mikäli tilanne on edelleen sama niin voit toki lähettää puhelimesi Hong Kongiin ja ristiä kädet odotellasi että tuleeko jotain takaisin.
2
Ilmoita
HUIJAA tuo firma kun vaan ehtii, en enää koskaan tilaa sieltä mitään, en suosittele, myynnissä toimimatonta tavaraa eikä huoltokaan/asiakaspalvelu toimi
1
Ilmoita
Vapaakauppa.net
4/b. Tower 2
China Hong Kong City
33 Canton Road Tsimshatsui East
Kowloon, Hong Kong

On siis täysin kiinalainen nettikauppa. Noudattaa Kiinan säädöksiä. Suomalaisella kuluttajalainsäädännöllä ei ole mitään tekemistä vapaakauppa.netin kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, että sivustot ovat suomeksi.

Maksutapana ei ole edes Paypalia, jonka kautta voisi saada rahansa takaisin yksinkertaisimmin. Luottokortilla maksut ovat mahdollisia. Kannattaa maksaa luottokortilla, jos tuolta yleensä jotakin tilaa. Silloin on mahdollista myös saada rahansa takaisin, jos tuote ei saavu tai se ei vastaa luvattua. Ensin on tietysti yritettevä neuvotella yrityksen kanssa.

Itselläni ei ole kokemusta ko. paikasta. Omat Kiinan tilaukseni tapahtuvat lähinnä ebayn ja aliexpressin kautta. Joistakin tunnetuista luotettavista yrityksistä olen tilannut suoraankin.
1
Ilmoita
Tuosta puljusta ei kannata tilata mitään, kuullut pelkkää negatiivista. Itse tilasin puhelimeen tehoakun, joo o. Akku kestää alle vuorokauden vaikka ei puhelimeen edes koskisi. Vitun runkut.
1
Ilmoita
tää on ihan hanurista koko pulju.. joku pittinikkari on keksinyt hyvän tavan kerätä joutavana kuljeksivat rahat ja lötkötellä itse jossain "Bermudan kolmiossa..
Ilmoita
Tyhmyydestä sakotetaan, just tilasin enkä lukenut muiden kokemuksia...
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Heh, onneksi tilaus oli jäänyt kesken eli rahaa ei oltu veloitettu!
1 VASTAUS:
Höh. Olisin halunnut rahasi.
+Lisää kommentti
Tilasin sieltä onneksi pienehköllä rahasummalla 20pv. sitten tavaraa. Toimitusajaksi luvattu 7-16pv. Ei ole tullut vieläkään. S-postiin ei vastata. Jos tavara ei tule on mennyt 19,-- kankkulan kaivoon. Mutta levitän sitten kyllä joka puolella, että unohtakaa kyseinen huijarikauppa.
4 VASTAUSTA:
Sama juttu. Onneksi kokeilin pienellä 8 euron summalla kaupan toimivuutta.
Tämä pieni tilaukseni tulikin hyvin perille pari viikkoa myöhässä, joten enää ei moitittavaa.
Asiakaspalvelu vastaa vasta, kun uhkaa kuluttaja-asiamiehellä. Asiakaspalautus ehtojen mukaan ostajan piikkiin eikä siitäkään tule mitään erityistä tietoa, vaikka tuote olisi mennyt perille.

Toimitusaika on todella pitkä. Palautuskin kulki matkalla yli 2kk.

En tilaa tuolta enää IKINÄ.
Kyseinen kauppa ei kyllä julkaise negatiivisia tuotearvosteluja.
Ostin basball mailan ja ensimmäisen junnu baseball reenejen jälkeen se oli kuin rytistetty kokistölkki. Rahat meni. Älkää ostako siltä huijarilafkasta mitään.
+Lisää kommentti
Kerran olen tilannut puhelimen sieltä ja hyvin tuli perille.
Ilmoita
Tilasin 4kpl 4400mAh 18650 akkua. Sain 9900mAh akut jotka eivät vastaa ilmoitettua tehoa. Minulla on ennestään 3300mAh akut ja ne kestavät lampussa huomattavasti kauemmin kuin huo 9900mAh. Elikkä vapaakaupasta ostamani akut ovat noin 1500mAh akkuja vaikka ilmoitetaan 9900mAh.
En koskaan enää tilaa vapaakaupasta koska sen myynti perustuu petokseen.
3 VASTAUSTA:
Erittäin tyypillistä kiinalaisissa akuissa, että kapasiteetti on paljon pienempi kuin luvataan. Lisäksi virranantokyky on huono. Elinikäkin on huono. Akut kannattaa ostaa Suomesta. Itse olen ostanut Akkulasta akut. Ovat olleet sitä, mitä on luvattu. Halvimmatkin ovat olleet parempia kuin kiinalaiset ylikapasiteettiset.
Tosi on, one plus one puhelimeen tuli vikaa, kuukausien sähköpostihieronnan jälkeen lähetettiin huoltoon, ei saatu kuntoon, uusi härpäke tuli itämailta, akku alkoi reistaa, sori mutten suosittele ko. yritystä kellekään
Joulukuussa tilasin tavaraa puljusta. Äsken lähetin sähköpostia että missä viipyy tilaus? Odotan mielenkiinnolla vastausta.
+Lisää kommentti
Toivottavasti asiasi jo kunnossa. Saatat joutua odottamaan vastausta kauankin. Yrityksellä " kuriiri" Rovaniemellä, oon kuullut. Aika pitkä matka lähtee palauttamaan tuotetta toiselt puolelt Suomea.
Ilmoita
Vapaakaupan tilaus tuli tänään, toimituksessa kesti 1kk ja 8päivää. Älä tilaa jos on kiire. Hae sit +800% kalliimmalla Suomesta sama tuote.
Ilmoita
Akkuja ei kannata ainakaan tilata, mAhit eivät pidä todellakaan paikkaansa.
2 VASTAUSTA:
Toimitukset venyy ja paukkuu. 2 kk odoteltu. Kateettomia lupauksia.
Tee rikosilmoitus
+Lisää kommentti
Tilasin puhelimeen näytön kyseisestä firmasta ja oli valmiiksi rikki.... En tilaa enään mitään sieltä.
Ilmoita
ikinä kuullutkaan
Ilmoita
Tilasin itse näytön puhelimeen ja 16x työkalusetin. Tuli pelkästään näyttö ja pari ruuvimeisseliä, jotka eivät edes sovi kyseisen puhelimen avaukseen, vaikka sivustolla sanottiin että käy. Kusetusta koko paska.
1 VASTAUS:
Paska puhetta
+Lisää kommentti
Toimitukset varmaa kestää sen mitä normaalisti kiinasta. 2-5viikkoa itellä o ebaysta kestäny yleensä.
Olin tos tilausnappia painamassa mutta sitte hokasin että eikös nää saata jäähä tulliin ku pitäs verot varmaan maksaa?
Ilmoita
Tavara tuli kuten pitikin . aijon käyttää uudestaankin .!
1 VASTAUS:
Omistaja ite tuli huuteleen. Voin suoraan sanoa että paska lafka! Varokaa.
+Lisää kommentti
Kokemus on se että kierrä kaukaa äläkä sijoita eurojasi tuonne.
Ilmoita
Roposia ei kannata tonne änkeä
Ilmoita
Paskaa laatua. Mutta eivät julkaise, vaikka laittaa asiallisen negatiivsen kritiikin tuotteesta.
Ilmoita
Paskin kauppa jota löyyuy!
Ilmoita
Vapaakauppa kopioi isommasta ja vanhemmasta e-ville.com verkkokaupasta tuoteideoita ja tuotekuvauksia, monet ihan sanasta sanaan. Tuotetestausta ei kuitenkaan tee eikä tuotepalautukset toimi. Höpöhommaa.
1 VASTAUS:
No voi kyynel. Majasen Villekö siellä ite haukkumassa kilpailijaa?
+Lisää kommentti
Tuote tuli parissa viikossa. Ei valittamista.
Ilmoita
Tilasin Garrett pro pinpointterin. Ensin odottelun jälkeen tuli joku halpa kopio kyseisestä mallista. Lupasivat lähettää uuden oikeanlaisen. Kolmen viikon odotuksen jälkeen tuli ns. oikea tuote joka osoittautui aivan onnettomaksi Aasiassa valmistetuksi laitteeksi. Ensin lähetetty tuotekin oli parempi. Älkää ihmeessä tilatko mitään vapaakauppa.netistä!
Ilmoita
Rahoja ainakin joutuu odotteleen kuukausitolkulla
Ilmoita
Kiinasta samat kamat halvemmalla.
Ilmoita
Ihan Ok kauppa. Toimitusajat on mitä on mut ei voi mitään.
Ilmoita
Parempi kun E-Ville.com villellä kyl parempi valikoima.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
yhtä vapaa kun mä
Ilmoita
Moooooooooooooooi
Ilmoita
Pelkkää huijausta koko touhu koitin tilata puhelimen näytön lasin ja maksoin verkkopankin kautta, sen jälkeen ei olekaan mitään kuulunut ja siitä on jo kuukausi aikaa, info@vapaakauppa.net sähköposti osoite ei toimi, kaikki postit palautuu merkillä spam. ei väliä mitä sinne koittaa kirjoittaa. Toivottavasti sana leviä eikä tuolta kukaan mitään tilaa jatkossa. Minulla ei mennyt kuin 35 €
2 VASTAUSTA:
Et ole ainut! Itse myös tilasin puhelimen näytönlasin. Ei ole tullut. Aikaa 3kk
Täällä tilaukset saapumatta helvetti
+Lisää kommentti
Rikosilmoitukset meneen vaan!
Ilmoita
Rikosilmoitus jätetty
Ilmoita
Tältä lafkalta loppuu bisnekset nopeasti. Huonoa asioiden hoitoa
Ilmoita
Toimitus + 5 vkoa. Tilannut olen kaksi kertaa.
Ilmoita
tilasin älypuhelin 69,00 ,7-15 pv ,toimitus 25 pv +tulli 18,00.
Mutta puhelin en ota virta.
Kävin tänä GIGANTIssa ,huolto sanoi että korjaus maksa 80- 90 euri.Ilmeisesti on vika puhelin sisääntulon päässä ?
Kokelsime myös toista akku ja laturit mutta tulokset samat.
e- meil ei toimi puh.nr. ei ole olemassa.
Osaako kuka anta nevoa ?
einohobeoja@hotmail.com
Ilmoita
En löytänyt.
2 VASTAUSTA:
Mitä etsit?
Mitä etsit?

+Lisää kommentti
Vittu mikä putiikki!
Ilmoita
Pari kuukautta kohta odotettu oukiteliä kuin kuuta nousevaa...vähän laski fiilikset kun luettiin tämä ketju... niinköhän tuli virtsaa iirikseen...
1 VASTAUS:
Oukitel puhelimen kans tilasin. Olen odotellut toukokuusta asti..
+Lisää kommentti
Monta kuukautta tilaus myöhässä.
Tuskin rahoja tai tuotetta koskaan näkyy.
Ilmoita
Tilasin tuolta n.15€ tuotteen hieman alle viikko sitten ja saamani seurantakoodin mukaan eilen lähtenyt suomea kohti. Kannattaa laittaa asiakaspalveluun viestiä niin saa sen seurantakoodin, eikä tarvi ruveta arvuuttelemaan onko myyjä lähettänyt tuotteen vai ei. Ja yleensäkkin kiinasta toimitus voi kestää useitakin viikkoja joten jos on kiire kannattaa tosiaan ostaa suomesta. Ja voihan se olla että kun paketti saapuu niin sisällä jotain paskaa, mutta tällä hetkellä ainakin vaikuttaa lupaavalta.
3 VASTAUSTA:
PUOLUSTUSPUHEITA!
omistaja-yrittäjäkö-itse kirjoitti:
PUOLUSTUSPUHEITA!
juu
Niimpä tietysti.
+Lisää kommentti
Paskaa laatua.
Tatuointi siirtokuva kone kesti yhden siirtokuvan. Sen jälkeen epätasaista mössöä vaan sylki. Kiitokset vapaakauppa!
Ilmoita
Puhelimen näyttö tuli tilattua noin kuukausi sitten, ei oo näkyny eikä kuulunu. Vittu kun pitikin maksaa verkkopankilla. Tuskin koskaan tulee koko tuote. Heippa rahat...
Ilmoita
Ei kannata ostaa mitään tuolta. Akun mAh:it ei pidä paikkansa. Tilasin oukitel U20 plus, ja akku kestää noin 2h käyttöä. Toimitus kesti vähän yli kuukauden vaikka sivuilla sanotaan että pari viikkoa. En suosittele kenellekään tuota kauppaa, kusetusta koko juttu.
1 VASTAUS:
Itse kun tilasin puhelimeeni akun niin sama homma. Eikä kestä akku kun 1h.

Jos olisin palauttanut akun niin palautus olisi maksanut 2 kertaa enemmän kun itse tuote. Kusetus lafka joka saisi loppua kokonaan. Mikä tän firman Y-TUNNUS ON?
+Lisää kommentti
Olen odottanut tavaraa, kun kysyin että missä viipyy. Tuli seuranta numero ja menee kiinan postin sivuille ja toisesta kohtaa Wissinsivuille....
3 VASTAUSTA:
Kyllä se sieltä varmaan tulee. Taitaa olla joku wish trokari
Joo tulee,,, tilasin tasan vuosi sitten heiltä tavaraa, että kerkiäisi jouluksi kun lupailivat 2-3viikon toimitusta. No ensimmäinen pikkutavara (2,90e , joita olisi pitänyt olla 4 samaa) tuli vaan yksi tammikuun lopulla. Toinen samaa tavaraa tuli seuraavana päivänä tammikuulla, sitten oli 1kk ei mitään sitten maaliskuulla 2 tavaraa, viikko siitä 3 tavaraa, kuukausi siitä tuli 1 tavara, ja yhtä ei ole vieläkään tullut ja yli vuosi, laitoin heille viestiä kesäkuulla, että missähän luuraa, ja jos ei viikon sisällä minulla, saatte rahat laittaa takaisin. Tuli viikon perästä viesti, valitettavasti se on nyt johonkin sekaantunut, lähetämme rahat anna pankkitilin numero palautusta varten, vaan eipä ole näkynyt niitäkään! EliEN ikinä tilaa mitään tuolta!
Tee rikosilmoitus äläkä täällä valita.
+Lisää kommentti
Älä vaivaudu! Yhdyn täysin yllä oleviin! :(((((
1
Ilmoita
Jeps. Joskus 1,5v. sitten tilasin näytön puhelimeen. Maksun jälkeen ei tullut edes tilausvahvistusta, mutta näyttö kyllä tuli about 3vk päästä. Näyttö toimi hyvin. Nyt syksyllä tilasin taas näytön, toimitus kesti taas 3vk. ja näyttö oli rikki. Laitoin sähköpostia ja halusivat kuvia yms "todisteita". Ne lähetettyäni lupasivat lähettää uuden näytön. Nyt on kulunut 6vk ja seurannan mukaan matkalla. Sähköpostiin vastaavat kyllä mutta yleensä parin päivän viiveellä.
Ilmoita
Huonoja kokemuksia. Tuote myöhässä js rikki. Sain pitkän anomisen jälkeen osoitteen johon lähetin tuotteen. Rahoja ei ole kuulunut. Yli 200 Euroa ja mitään ei jäänyt käteen. Älkää käyttäkö kyseistä firmaa
1
Ilmoita
Täydellinen huijari firma, ei saa takuuseen uutta tuotetta eikä rahoja takaisin. HUIJARIFIRMA"
1 VASTAUS:
Tee rikosilmootus?
+Lisää kommentti
Tilasin vahingossa ja sain hyvän 10 000 mah.n kännykän. Akku kestää ja kaikki toimii..Jo yli vuoden.
Ilmoita
Tilasin hätäpäissäni tuollaisen pienen viilentimen (Arctic Air) , maksoi n. 47 euroa. Tuote tuli postiin n. 3 viikon kuluttua. Siihen piti laittaa vettä ja laitehan vuoti huomattavasti. Tästä sitten valittamaan sähköpostilla , pyysivät lähettämään videota ja lähettämään laitteen Kiinaan heidän osoitteesensa. Kun olen lukenut näitä kommentteja en ilmeisesti lähetä , tulisi lisäluluja ja saisiko rahoja takaisin , vaan kärsin tuo pienehkön rahamenetyksen. Jatkossa tilaan kotimaisesta verkkokaupasta.
2 VASTAUSTA:
Sama arctic air tilattu, tuote ei vaan toimi nimeksikään.. pyysivät videota joten lähetin, sitten sanoivat että saa palauttaa ja antoivat osoitteen kiinaan. Pyysivät lähettämään ’kirjattuna kirjeenä’. Olisi maksanut 76€! Kun meilasin ja sanoin että mitäs otanko yhteyttä kuluttaja asiamieheen vai mitä huijausta tämä on niin ei enää vastattu! Eli sinne valitusta, eihän muutakaan voi! Kaikki meilit tulee päivien viiveellä että menee umpeen tuo 30pv ’palautusoikeus’ Mutta rahat meni hukkaan varmastikkin! Paska lafka!
Tilattu on ja luvattu,mutta tilausta ei vaan kuulu.Raha näköjään kelpaa.Jäädään odottamaan.
+Lisää kommentti

Ilmoita
Kusetusta koko pulju! Tilasin laturimen, kuvan ja tiedon mukaan HP 45w. Sieltä tuli joku DVPNsabalaba 65w suoraan kiinasta. Eli maksoin oikean hinnan paskasta. Ilmoitin virheestä. Väittivät kivenkovaa että kyseessä on oikea laturi. Eivät paluattaneet rahoja. Laturi oli liuan tehokas läppäriin, savus ja kuumentu. Eli sama kun tilaisin Alilta, ja Wish on paljon turvallisempi. Ihan paska kauppa! Huijausta!
Ilmoita
Asikaspalvelu ei toimi. Erittäin hankala palauttaa. Tulli perii maksun tavaroista eli ei ole taxfree- myyntiä. Todella heikkolaatuista tavaraa. Älkää vaan tilatko!
Ilmoita
Tilasin/ maksoin Canon kameraan vara-akun, odotettu jo viisi viikkoa vaikka saldo näyttää plussaa verkkokaupassa. Sähköposteihin vastataan jos vastataan, vaan ei reagoida?
Taatusti viimeinen kerta, kun tilaan mitään tästä yrityksestä.
2 VASTAUSTA:
Tee rikosilmoitus!
Tilasin Lumia 650:een näytön Vapakaupasta. Toimitusajaksi oli luvattu 7-12 päivää. Näyttö tuli 2 pv yli takarajan suoraan hyvin pakattuna mökille postilaatikkoon ilman toimituskuluja. Olin jo ehtinyt ylläolevien kommenttien vuoksi kysellä toimituksesta, vastaus kyselyyn tuli välittömästi. Puhelin on nyt kunnossa, ei tarvinne mainita että näytön hinta oli noin puolet muihin toimittajiin verrattuna.
+Lisää kommentti
Älkää tilatko!
Tuote tilattu elokuun alussa 2018. Melkein heti annettiin seurantakoodi. Tätä kirjoittaessani tuotetta ei ole saapunut (18.10.2018), selityksenä se että tuote palautunut takaisin lähtömaan tullista lähettäjälle.
Valitkaa luotettava, tunnettu ostopaikka, koskaan aikaisemmin ei missään verkokaupassa ole tapahtunut tällaista.
Ilmoita
Tilasin alkusyksystä Arctic Air laitteen. Nyt olen saanut jo 3 erilaista muutaman euron kiina-feikkilaitetta ja viimeisin oli lisäksi kuljetuksessa mennyt ihan säpäleiksi. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa. Odotan edelleen rahojeni palautusta, tuskin niitä koskaan saan... ÄLKÄÄ VAIN KÄYTTÄKÖ TÄTÄ FIRMAA IKINÄ!!!!!!!!! Olisinpa huomannut tosiaan kurkata tätä sivustoa ennen tilaustani.
Ilmoita
Just lähti n. 10€ tilaus. katotaan tuleeko perille asti. oisimpa googlannu nää kokemukst ensin, ja valinnu maksutavakai laskun. Huoh :(
Ilmoita
Vai on tää sitten hupi firma niin sanotusti..Hyvä tietää ennakkoon ettei erehdy tilaamaan mitään
Ilmoita
Tilasin suurentavat lasit, kolmeviikkoa kesti. Hinta laatu aivan hyvä , voi laittaa toisten lasien päälle.
Ilmoita
No joo.. Onneks luin muitte kokemuksia ensteks! Meinasin tilata puh. lcd näytön, mut empä taijakkaa. Ostan mielummin itelle kaljaa silläki rahalla, ennenku rahotan jonku kierän kinukin juomisia perkele!
Ilmoita
joo tilasin 200e fikkarin noin 2kk sitten selitykset ,on jääny tulliin ja vaikka mitä paskaa.
ilmoitin tekeväni 1.12.2018 rikosilmoituksen jos rahat eivät ole palautettu,vaikka lupasivat.
älkää ostako mitään vaan tehkää rikos ilmoitukset saadaan paska loppumaan t jari
Ilmoita
Ite tilasin pleikkarin ohjaimen. Kun kysyin, että miksi sitä seurantanumeroa ei saa suoraan sähköpostiin niin vastasivat, että:

Hei!

Kiitos viestistä.

Tilauksenne toimitus on matkalla Suomeen seurantanumerolla **************

Varastolta tulevat toimitukset ovat postiruuhkien vuoksi hieman
myöhässä normaalista aikataulusta, mistä johtuen lähetyksissä voi
kestää jopa yli kolme viikkoa.

Pahoittelemme tätä viivettä.

Terveisin,
Patricia
Vapaakauppa.net

Kohta kolme viikkoa tilauksesta, saapi nähä, että tuleeko perille, onneksi ei ollu, kun reilun 11 € tilaus
Ilmoita
Huijari firma?Älä osta mitään Täältä!
Ilmoita
Lähetys on saapunut kohdemaahan.
Lähetys on saapunut Suomeen ja jatkaa matkaansa Postin toimituksena.

03.12.2018 klo 23:59HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

Ei sitä tiiä, vaikka se ohjain sieltä tulis
Ilmoita
SURKEETA NÄIDEN KAUPANKÄYNTI EN KEHOITA OSTAMAAN MITÄÄN.
SAMANLAISIA VASTAUKSIA ,PALAUTUNUT LÄHTÖMAAHAN ,POSTISSA JOTAIN JA JA JA JA
3KK MENNYT ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO
Ilmoita
Jospa ne ei Helsingistä enään palauttas Kiinaan takas
Ilmoita

Ilmoita
Nyt se tilaus on sitten noudettavissa lähimmästä postista. Postilaatikkoon napastahti saapumisilmoitus, millä sen tilauksen saa hakia.
Ilmoita
*Postilaatikkoon napsahti
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vapaakauppa.net

Onko kokemuksia vapaakauppa.netistä ostettujen tuotteiden huollosta, onko sitä olemassa edes? Miten tapahtuu puhelimen huoltoon lähetys Hongkong iin asti, ovat nihkeitä vastaamaan sähköposteihin asiakaspalvelussa, puhelinnumeroa ko. firmaan ei ole

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta