kumpa oltaisiin vierekkäin.
m>n
rakkaaleni s
7
187
Vastaukset
- KaikkiOnMahollist
No, hipsi sitten pikkuhiljaa oveni taakse ja pimputa ovikelloa. Eihän tossa kovin kauaa mee, kun olisit mun oven takana. Tai laita mulle sähköpostia, niin mä laitan sulle puhelinnumeroni sähköpostilla takaisin.
- varjoinenpuoli
Unohdit, että mulla on jo sun puhelinnumero :) Ja tosiaan mulla menee ehkä vartti ku oisin siellä ;)
Jos on puhelinnumero niin miksi et laita mukavaa viestiä hänelle?
Ehkei heti alkuun kannata hehkuttaa rakkautta ettet toista pelästytä, mutta jotain mukavaa ja hyvälle mielelle tekevää voi aina laittaa.
Öitä.- S.lähelläsi
varjoinenpuoli kirjoitti:
Unohdit, että mulla on jo sun puhelinnumero :) Ja tosiaan mulla menee ehkä vartti ku oisin siellä ;)
Saa laittaa viestiä..
- KaikkiOnMahollist
varjoinenpuoli kirjoitti:
Tulisitko jalan metsän poikki, pyörällä tietämyöten vai autolla?
T:Sxxxx
- kenkyselee
Miksei taas nimeä, "S" alkuisia palstalla on lukuisia...
- Kentäälläootkobarbie
Omaan nenään tää haisee trollin avaamlta ketjulta kun noin surkealla kielellä ja pelkkä törähdys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222