Onko bile-Dani hetero?

juu_vai_juu

mItä veikkaatte onko tämä bile-Dani hetero vai tykkääkö hän sittenkin housuissa pullistevista pikkuveitikoista?

10

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_vai_ei

      Veikkaan että menee sinne hanuri/hinuri osatolle.

      • Anonyymi

        Taita tykätä mistä vaan kunhan reiän löytää on niin löysä luuhake yäkkk. En panis en panis


    • BOSCH.AKKUPORAKONE

      Miksi siitä tyrkystä kirjoitellaan julkkispalstalla???

      • Hilut

        Kuka Dani ja missäs lehdessä tuollaisesta hileestä on kirjoiteltu?


    • diagnoosi

      Kaikesta sen mölyämisestä voisi päätellä, että on kehitysvammainen eunukki.

    • oiskohannoin

      veikkaan että on bi vaikkakin kovilla naisseikkailupuheillaan yrittää piilotella tota kiinnostustaan miehiin.

    • Tottuusdanista

      Heteroseksuaali ei nuole toisen miehen kiveksiä eli homo on.

    • korjauss..0

      Aihealueet

      Kaikki aihealueet
      Viihde ja kulttuuri
      Julkkikset
      Kotimaiset julkkisjuorut
      Kuninkaalliset
      Missit
      Suomalaiset julkkikset
      Ulkomaiset julkkikset

      Keskustelu24 Viihde ja kulttuuri Julkkikset Kotimaiset julkkisjuorut Onko bile-Dani hetero?

      Onko bile-Dani hetero?

      juu_vai_juu

      8.6.2016 14:32
      mItä veikkaatte onko tämä bile-Dani hetero vai tykkääkö hän sittenkin housuissa pullistevista pikkuveitikoista?
      Ilmianna
      Jaa
      6 Vastausta
      Luetuimpia

      1.6.-16 Jasmin Mäntylä: Hylkäsin äitini?

      Hylkäsin äitini? 1.6.2016 Jasmin Mäntylä  Ja v*tut sanon minä. Tuota otsikon mukaista valitusvirttä olen nyt kuunnellut/lukenut usean päivän ajan ja se alkaa käymään jo ”hieman” tylsäksi. Jos haluan olla ns. lomalla miesystäväni luona täällä Ausseissa, niin sitten teen niin. En tullut tänne nyt pitkäksi aikaa, vaan vietän/vietämme kesää myös Suomessa. Joten kaikki ok, kaiken suhteen – ei tarvitse olla huolissaan, meistä kenestäkään. ;) Ja joo, (joskus) saatan vaikuttaa itsekkäältä, mutta sen luonteenpiirteeni olen myöntänyt itsekin aina. Jos omaan elämään keskittyminen ja sydämen seuraaminen sekä kuunteleminen tekevät minusta sellaisen, niin se sopii minulle. Itsekkyys ei ole aina huono asia, vaikka sillä sanalla ikävä kaiku onkin. Rakastan äitiäni ja silloinkin, kun emme ole fyysisesti samassa paikassa, puhumme päivittäin. Kuinka monet aikuiset tekevät niin omien vanhempiensa kanssa? Eivät monetkaan ja se on täysi fakta. Joten mussuttaminen siitä, etten välittäisi äidistäni, on kaksinaamaista roskaa. Mutta niin, maailma on pullollaan niitä ihmisiä, jotka yrittävät nostaa itsensä jalustalle morkkaamalla toisia. Sellainen käytös on ainoastaan säälittävää, eikä siksi jätä jälkeäkään minuun. Keskitytään siis kaikki omiin läheisiimme; lapsiin, vanhempiin, sukulaisiin, ystäviin ja kumppaneihimme. Veri on vettä sakeampaa, aina.
      https://blogbook.fi/jasminmantyla/

      Lokki lasketuuu vinttikomerosta

      Lokki ei jaksa enää piileskellä, kohta tulee esiin. Mukamas eilen on oltu Perthissä lentokentällä... diipadaapaa... kuka uskoo viikon Aussireissuun! Vanha kuva, ei taaskaan mitään päivämääriä esillä. Laitahan lentoliput seuraavaan kuvaan. MunElämääMunTyyliMunMinä.
      https://www.instagram.com/p/BGNvquTlY-L/?taken-by=jasminmantylaofficial

      Uskon jaskan olevan Oulun vintillä!!perustelut!

      Viime viikkoiselta Turun reissulta muka yhtäkkiä Perthiin. En vaan usko. -normaalisti raportoidaan kaikki välilaskut ja lentofirmat ja lounget...hahahh - vanhoilla aiemmin napatuilla kuvilla nyt voi esittää oelvansa ihan missä vaan.... -kuka todistaa ja ketäpä edes kiinnostaa... - turusta taidettiin tulla perhepiirin taksilla piilossa -hiippailtiin hermoja leputtelemaan mummon mökin vintin huoneeseen - liikkua ei nyt kannata... SIKSIPÄ JASKA NYT ILMOITTAAKIN BLOGISSAAN: - "en viivy täällä (Autsraaliassa siis) nyt kovin kauaa.... Hmmmmm...juuri siksi, koska varmaan ei kauaa mene, kun muka ilmoittaa tulevansa Suomeen ja piilottelu jää. - Riku juttu jo sammumassa... päättyy jopa 2016. -näin epäilen ja ennustan :) -epäilen rikun lentäneen autsraaliaan jo viikkoja sitten, ehkä ennen mummon hautajaisia, viipyi varmaan Suomessa max .viikon. -rikulla ei rahaa nyt kustantaa jaskan lentoja, joten jaska jäi Ouluun. Ja se noloa, joten leikittiin että lähdettiin myös....?????

      ei_vai_ei

      8.6.2016 15:24
      Uusi
      Veikkaan että menee sinne hanuri/hinuri osatolle.
      Ilmianna
      Jaa

      BOSCH.AKKUPORAKONE

      8.6.2016 16:14
      Uusi
      Miksi siitä tyrkystä kirjoitellaan julkkispalstalla???
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa
      1 VASTAUS:
      Uusi

      Hilut

      8.6.2016 16:52
      Kuka Dani ja missäs lehdessä tuollaisesta hileestä on kirjoiteltu?
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa

      diagnoosi

      8.6.2016 16:54
      Uusi
      Kaikesta sen mölyämisestä voisi päätellä, että on kehitysvammainen eunukki.
      Ilmianna
      Jaa

      oiskohannoin

      8.6.2016 19:13
      Uusi
      veikkaan että on bi vaikkakin kovilla naisseikkailupuheillaan yrittää piilotella tota kiinnostustaan miehiin.
      Ilmianna
      Jaa

      Tottuusdanista

      8.6.2016 20:31
      Uusi
      Heteroseksuaali ei nuole toisen miehen kiveksiä eli homo on.
      Ilmianna
      Jaa
      Vastaa alkuperäiseen viestiin

      Onko bile-Dani hetero?
      mItä veikkaatte onko tämä bile-Dani hetero vai tykkääkö hän sittenkin housuissa pullistevista pikkuveitikoista?

      5000 merkkiä jäljellä
      Nimimerkki*
      Peruuta

      Keskustelu24 Viihde ja kulttuuri Julkkikset Kotimaiset julkkisjuorut Onko bile-Dani hetero?

      Keskustele

      Irene on lappilaistyttö, joka on päättänyt repäistä vanhan elämänsä riekaleiksi kerralla: hän muuttaa Helsinkiin aikeenaan myydä neitsyytensä huutokaupalla. Monenkirjavien ilmoitusten joukosta löytyy Johtaja, joka ei ole oikeasti johtaja mutta silti valmis maksamaan tarpeeksi.

      Nämä kaksi ihmistä tapaavat ravintolassa

    • ykäpieras

      On yhtä vähän hetero kuin Keekki, josta Kirves-lehti on vääntänyt jutun, jossa annetaan ymmärtää, että Keekki on hoidellut uutta pissis Suomea.

    • alaarvosta_keskustelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe