Hei, voisitteko kertoa mistä saa ammattitaitoista apua pääkaupunkiseudulta? Oletteko itse saaneet jostain apua, mistä?
Toivoisin, että voisin saada jostain keskusteluapua, jossa voisin käsitellä ongelmiani ja vaikeita kokemuksiani.
En kestä tätä bulimiaani yksin, se tuhoaa minut. Minulla on niin paha olla ja ainoa tapa helpottaa sitä on ahmiminen ja oksentaminen. Haluaisin niin kovasti päästä tästä eroon.
Olen yrittänyt hakea apua tähän sairauteeni ja muihinkin ongelmiini, mutta en ole kunnolla sitä saanut. Olen käynyt juttelemassa joissakin paikoissa psykologille, mutta hän on aina ollut töykeä ja ärsyttävä, josta minulle on vain tullut pahempi olo.
Mistä saisi sellaista apua/hoitoa, joka olisi ystävällistä/asiallista ja ammattitaitoista, jossa voisi vapaasti purkaa omaa oloaan?
Mistä apua?
help-me
2
171
Vastaukset
- Aboriginaali
Syömishäiriöliitto SYLI sivustolta löydät asiantuntijatietoa ja apua.
Voit soittaa myös numeroon 02 -2519027
Tässä linkki sivustoille.
http://www.nettisyli.fi/?page=auta
---------------------------------------------------------- - Aboriginaali
Syömishäiriöliiton auttava puhelimen numero oli väärä.
Tässä oikea numero 251 9207.
----------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3269131Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835668Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3335190SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden753628Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33062Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662643Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal612575Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42402Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72338- 1132306