Hei, voisitteko kertoa mistä saa ammattitaitoista apua pääkaupunkiseudulta? Oletteko itse saaneet jostain apua, mistä?
Toivoisin, että voisin saada jostain keskusteluapua, jossa voisin käsitellä ongelmiani ja vaikeita kokemuksiani.
En kestä tätä bulimiaani yksin, se tuhoaa minut. Minulla on niin paha olla ja ainoa tapa helpottaa sitä on ahmiminen ja oksentaminen. Haluaisin niin kovasti päästä tästä eroon.
Olen yrittänyt hakea apua tähän sairauteeni ja muihinkin ongelmiini, mutta en ole kunnolla sitä saanut. Olen käynyt juttelemassa joissakin paikoissa psykologille, mutta hän on aina ollut töykeä ja ärsyttävä, josta minulle on vain tullut pahempi olo.
Mistä saisi sellaista apua/hoitoa, joka olisi ystävällistä/asiallista ja ammattitaitoista, jossa voisi vapaasti purkaa omaa oloaan?
Mistä apua?
help-me
2
192
Vastaukset 2
- Aboriginaali
Syömishäiriöliitto SYLI sivustolta löydät asiantuntijatietoa ja apua.
Voit soittaa myös numeroon 02 -2519027
Tässä linkki sivustoille.
http://www.nettisyli.fi/?page=auta
---------------------------------------------------------- - Aboriginaali
Syömishäiriöliiton auttava puhelimen numero oli väärä.
Tässä oikea numero 251 9207.
----------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60889- 34837
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 102780
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞15710- 34672
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72576- 42559
- 40557
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63529Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.28515Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee26477- 88448
- 59443
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev107438- 45436
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei1427- 36427
- 39413
- 35407