Laihia-Vaasa välin levari

nuoraija

Käykös kyseisellä levarilla muita runkkaamas? Nuorempi sälli olisi halukas tulemaan mukaan.

6

626

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä tuo levari on ?

• nuoraija

Laihian ja Vaasan välillä ehkä enemmän vaasan puolella. kummallakin puolella taukopaikka

• Mikaelhe

Koska seuraava käynti, voisin tulla mukaan.

• jätkä33w

Tällä levarilla/siellä polun päässä piilossa käy myös kesäisin ylistarolainen bi-pariskunta(mies vajaa 50 nainen 43). Ihan hyvän näköinen nainen....
      Tykkäävät katella nuoren miehen runkkailua ja saattavat itekkin jotenkin osallistua.
      Viimme kesänä pari kertaa heille näytin...
      ensimmäisellä kerralla halusivat vain että esittelen kulliani ja runkkaan loppuun saakka.
      Sovittiin toinenkin kerta joka oli makee kokemus... mies ehdotti jos hänen muija runkkaisi meitä molempia yhtäaikaa. Ensiksi hän otti miehensä kullin esiin ja alkoi hitaasti runkkaamaan sitä. Mulla alkoi siinä vaiheessa shortseissa todella pullottamaan ja kun muija tämän huomasi hän käski ottaa sen esiin. Kulli aivan nytkähti esiin kun laskin shortsit. Molemmat kullit sai käsihoitoa ja tulihan siinä miestenkin kesken toistemme kaluja koiteltua.... olihan se vielä jotenkin makeeta näytellä kullia joka oli isompi ja seisoi pystympänä kuin sillä toisella ja tuntui myös sitä muijaakiinnostavan 33w kundin 20cm. Tälle kesälle kun illat tosta lämpenee niin hommat jatkuu.
      Olis siistiä kun vaikka pari nuorta kundia lisää mukana

• vsagmies

Halun tulla kanssa. Mulla hyvinvarustettu 😃. Mihin aikaan sinne kandee mennä?

• Kiinnostais minuakin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe