Janin musiikista

Kati

Janin musiikki iskee ainakin tälläisen aikuisen naisen makuun täysillä. Varmasti ostan kaikki levyt ja käyn keikoilla jos vain näille kulmille osuu, ja onneksi osuu huhtikuussa.
Hienoa, että saatiin tuosta Idols-kisastakin yksi laulaja, joka on aikuiseen makuun, minusta noita tekemällä tehtyjä lasten "idoleita" alkaa olla suomessa jo tarpeeksi.

Kati 36v.

6

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Ja Janin urasta tulee pitkä :)

    • -mieltynyt kuuntelija-

      laulu ääni ja kappaleet sopivat mun makuuni!

    • Pee

      Janin ääni saa sukat pyörimään jaloissa ;)
      Levy pyörii jatkuvasti niin sisällä kuin autoillessakin.

      Livenä olen kerran nähnyt ja toivoisin todella, että taas pian Jani täälläpäin keikkailisi.

    • niu84

      kyllä se janin musiikki iskee tällaisen "nuoren" naisenkin makuun. Olen 20v (ikäisekseni outo). Minulle ei jäänyt IDOLSISTA muuta käteen kuin jani...

      Levy komistaakin jo hyllyä, ei kerennyt edes kaupassa hyllyyn asti kun tempaisin sen myyjän kädestä. Janissa on sitä jotain. Nuori hyvännäköinen ja vieläpä lauluääntä omaava mies. Omistaa vielä kissankin =)

      Jani on niin ykkönen harmittaa vaan jos tosiaan finaalin lopputulosta on viilattu bmg: suunnalta...

      Onnea ja menestystä janille!

      • iskee täysillä

        Juu,ihana artisti! Ei iske nuo muut idolsin tyypit kun Jani. Monella keikalla on tullut oltua.


    • nainen vaan...

      todellakin esim.just antti tuiskun tapaisia on aivan liikaa. jani oli koko kisan paras alusta loppuun.hanna ei pääse edes samalle viivalle janin kans. vaikka jokainen finalisti idols kisassa laulaa aivan erilaista musiikkia kuin toinen. mutta jani on paras!!
      tottakai kaikkia ei miellytä janin musiikki,mutta ei sitä ole kaikkien pakko kuunnella.joten meille jotka sitä tykkäävät kuunnella niin pitää suoda mahdollisuus.täällä moni haukkuu janin musaa. toki mielipiteitä saa jakaa,mutta raja se tulee jossakin vaiheessa.
      kitara mies yhdistelmiä ei ainakaan ole muita mun makuun kuin jani.
      joten ISO KIITOS JANILLE,että on olemassa!!

      -ruusutyttö-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe