Omalta kokemukseltani voin kertoa ettei hyvältä näytä .
Sikosuontielle ei kannata lähteä enään kenenkään ajamaan sinne voi jäädä kiini nyt, tai vähintää pilaa autonsa ja joutuu pesettämään vanteita myöten jopa irroittamaan renkaat ja pesemään ne koska savi tarttuu kiini.
PERÄKÄRRIT ON JÄTETTÄVÄ PIKITIELLE LAIDALLE TAI KOTIIN NE EIVÄT ENÄÄN KULJE PERÄSSÄ.
Omakotitlojen pihoille kantautuu auton mukana kaikki savet jonka tuo destia järjesti asukkailleen.
VAROITTAKAA KAIKKI LOMALAISIA TAI VIERAITA SINNE EI KANNATA ENÄÄN AJAA AUTOLLA TAI LÄHTEÄ KYLÄLTÄ UIMAAN RANNALLE TAI KOSKELLE KALASTAMAAN.
Ongelma kohtaa ei voi kiertää koska kaikki muutkin tiet on destia nyt pilannut toimillaan.
Kovin monelle tämä tulee maksamaan ,kurja kesä tiedossa tien suhteen.
Entäs sitten jos joku haluaa vuokrata kesäasunnon tai talonsa tai kenties myydä niin destia estää toimillaan kyseiset toiminnat koska tie ei ole kunnossa tai kulkukelpoinen.
Tohmajärven kunnalle tulee ottaa yhteyttä tienkunnossa pidosta kuinka se saadaan kuntoon,nimittäin destian vastuu henkilölle on soitettu nimeä mainitsematta nyt kumminkaan,ja hän ei ilmeisesti halua kunnostaa enään tietä tai alueen teitä .
Tästä huolimatta toivotan kaikille hyvää kesää ja tällä kertaa toivotaan tälle alueelle pakkasta että ihmiset pääsevät kulkemaan.
Miltä näyttävät sivukylientiet
uskomatontie
2
177
Vastaukset
- Sorakeisarinna
Taiat olla hupsu? Ihan tavallinen hiekkatie siellä Sikosuolla on.
- elämäonhelppoo
Osta maasturi ei ahista elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471