Uskoisitko silloin mies, kuinka tosissani olen? Haluan näyttää sinulle, että oikeasti välitän.
Haluatko, että tulen ovesi taakse huutelemaan?
17
620
Vastaukset
- mietippä
Kuule. Minä tiedän sen ja olen ollut tosi väsynyt.
- senkinj
Saisit levätä kainalossani, jos väsyttää.
- Tuleiltaaistumaan
Lähetä tekstarilla ihan tavallinen kysymys, mitä sinulle kuuluu, niin pääset ihan kutsuttuna käymään luonani, jutellaan meistä!
- tätävaantänään
Nyt se ei kyllä onnistu.
- tekojaettee
Sanoja vain
- slowlybaby
Vastahan tämä alkoi.
- senkinj
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
- Jkysyyy
senkinj kirjoitti:
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
Kuka J?
- S_nainen
Jkysyyy kirjoitti:
Kuka J?
Juha...
- Jjjjjuh
S_nainen kirjoitti:
Juha...
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
- eihoomoilanen
Pidän nimestäsi.
- S_nainen
Jjjjjuh kirjoitti:
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
Mistä päin S on?
- Fiinilady
Eihän sinne nyt kukaan tule, höh. Vaimosi avaa oven, sepä vasta olisi. En mene koskaan kutsumatta kylään. Ei siis minulta. Minulla on hyvät käytöstavat, paitsi silloin, jos saan pakit mieheltä 😄
- Fiinilady
Olis ihan hauskaa tietää, mitä on kirjoitettu, kun ylläpito poistanut viestin. Joku vieläkin ihastunut kenties 😄
Tekstiviesti puhelimeen on paljon parempi tapa kuin huudella ihmisten ovien takana.
- karjuvaapostiakin
Joo postiluukusta alat karjumaankin, oikein kovaan ääneen.
Murhasta tuli totta -ohjelmassa telkkarissa, joku nainen ampuu haulikolla ihmistä "yritin vain pelotella", tappoi vahingossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2004344Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583112Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891708Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181306Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121304Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231097Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101091- 491055
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2391045- 49966