Uskoisitko silloin mies, kuinka tosissani olen? Haluan näyttää sinulle, että oikeasti välitän.
Haluatko, että tulen ovesi taakse huutelemaan?
17
631
Vastaukset
- mietippä
Kuule. Minä tiedän sen ja olen ollut tosi väsynyt.
- senkinj
Saisit levätä kainalossani, jos väsyttää.
- Tuleiltaaistumaan
Lähetä tekstarilla ihan tavallinen kysymys, mitä sinulle kuuluu, niin pääset ihan kutsuttuna käymään luonani, jutellaan meistä!
- tätävaantänään
Nyt se ei kyllä onnistu.
- tekojaettee
Sanoja vain
- slowlybaby
Vastahan tämä alkoi.
- senkinj
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
- Jkysyyy
senkinj kirjoitti:
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
Kuka J?
- S_nainen
Jkysyyy kirjoitti:
Kuka J?
Juha...
- Jjjjjuh
S_nainen kirjoitti:
Juha...
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
- eihoomoilanen
Pidän nimestäsi.
- S_nainen
Jjjjjuh kirjoitti:
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
Mistä päin S on?
- Fiinilady
Eihän sinne nyt kukaan tule, höh. Vaimosi avaa oven, sepä vasta olisi. En mene koskaan kutsumatta kylään. Ei siis minulta. Minulla on hyvät käytöstavat, paitsi silloin, jos saan pakit mieheltä 😄
- Fiinilady
Olis ihan hauskaa tietää, mitä on kirjoitettu, kun ylläpito poistanut viestin. Joku vieläkin ihastunut kenties 😄
Tekstiviesti puhelimeen on paljon parempi tapa kuin huudella ihmisten ovien takana.
- karjuvaapostiakin
Joo postiluukusta alat karjumaankin, oikein kovaan ääneen.
Murhasta tuli totta -ohjelmassa telkkarissa, joku nainen ampuu haulikolla ihmistä "yritin vain pelotella", tappoi vahingossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466