Kyllä te olette loistava joukkoe ja maalivahtinne Karri Rämö oli tänään fantastinen (58 torjuntaa). KIITOS!!!
Kiitos Pelicans!!
4
510
Vastaukset
- Keskipää
tätä en ois kyllä ikinä uskonu et tämä meidän"paska"Lahtelaisseura onnistuis hakee Helsingist täyspotin.aika uskomatonta kyllä kun vertaa meidän porukkaa siihen yhteen ostojoukkueeseen.tämä oli todellakin taisteluvoitto.hyvä Pelicans!!!
- Häkän agentti
Häkkinen sopisi hyvin teille. Imuroi kivasti joka pelissä sopii juuri teidän peli profiiliin kun olette joka kausi varma liigajumbo. Veikkauksen liigajumboveikkauspelissä ennen kautta teidän kertoimenne on aina pienin.
- EtelänVaris
Häkän agentti kirjoitti:
Häkkinen sopisi hyvin teille. Imuroi kivasti joka pelissä sopii juuri teidän peli profiiliin kun olette joka kausi varma liigajumbo. Veikkauksen liigajumboveikkauspelissä ennen kautta teidän kertoimenne on aina pienin.
Turha Pelicanseille on vittuilla. Ne pelaa niillä mitä niillä on. Ja hemmetin hyvin. Tuskin mestiksen porukoista edes Kalpa pystyis ilman Kapasta kunnolla haastaan.
Pelicans on hävinnyt maalilla kauden aikana tosi monta peliä. Pienestä kiinni, etteivät oo pari kolme sijaa ylempänä. Ja vastaavasti moni muu vääntänyt näitä maalin voittoja.
Veikkaus ja "asiantuntijat" veikkaa aina ennen kauden alkua mitä sattuu. Muistaakseni HPK:takin sijoille 8-12. Ja vuodesta toiseen. Ja vuodesta toiseen Hämeenlinna on mitalipeleissä. Toiuvoittavasti tänä vuonnakin. Mikäänhän ei ole vielä varmaa.
Kun vaan löytyis rahaa Pelicansien taakse tarpeeksi, että saisivat taloutensa kuntoon.
Onnittelut minunkin puolestani!
Toivottavasti jatkatte samalla tavalla ja haastatte muut seurat kovaan taistoon viimeisestä sijasta. Menestystä loppukaudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461