Tradizionale pizza 375g BORSHKEITTO 480G
pancetta 2,09 € kpl
4,15 €/pkt 4,35 € / KG rasia
11, 07 €/kg
Suomi foorumille ei saa eri fonttikokoja !?
Elintarvike kaupoissa hyllyillä on hintatiedoite lappuset kokoa 5 cm x 5 cm. Tiedotteessa on hyllyssä olevan elintarvikeen nimi, kilohinta ja pakkauksen koko ja hinta.
Fontti koko on joka kauppaketjulla sama eli 10-12, tällä tiedotelapuun jää vielä ½ tyhjää. Tiedoteeseen mahtuu tuolla fonttikoolla 189 kirjainta.
Jos fontti koko olisin 15-16 mahtuisi kirjaimia lapuun, 9 rivi kussakin 21 kpl kirjaimia, yhteensä 147 kpl.
Ikänäön alkaessa on melkoinen ero tekstissä joiden koko on 10 > 16.
Sopivalla korkeudella seisaaltaa lukea, on vain pari hyllyä, loput liian korkealla tai matallalla ja teksi tuskattutavan pientä.
Miksi kauppa ei huomioi, eikä ota vastaa kritiikiä hyllyreunuksien hintalappujen liian pienestä fontista.
Nykyään kaikki piiloutuvat sen taa; ettei kuulu minulle, ei kuulu tähän palkkaluokaan, en voi asiaan vaikuttaa.
Väestöstä 23 % on yli 50v. Heillä on ikänäkönä huononeva lähinäkö.
He ovat kuitenkin ekintarvikekauppojen henkilömäärältään suurin asiakas ryhmä. Lapset eivät ole elintarvike ostoksilla ja muut 14-50 vuotiaat näkevät. Asian korjaaminen ei edes maksaisi mitään hyllyjen lappupidekeet ja laput voisivat pysyä samoina vain tekstin koko isommaksi. 10 >16.
Jätä itse mielummin ostamatta, kuin kottaan varvistelen tai kaivan suurennuslasia nähdäkseni hinnan.
JA KYLLÄ, MYYJÄT OVAT TODELLA TYLYJÄ KUN ASIASTA YRITÄÄ PUHUA.
.
ikänäkö yli 50 vuotiailla
rahaeikelpaa
1
135
Vastaukset
- HankiLasit
Ikänäön iskiessä optikko auttaa ja rahalla saa vaikka monitehot. Ja monella alkaa ikänäkö painaa jo nelikymppisenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818