Teinkin tästä ketjun tuonne toiseen paikkaan, mutta ajattelin että se ehkä kuuluu tänne enemmänkin.
Olen siis osallistunut tutkimukseen, jossa tutkitaan Acetiumin toimivuutta tupakoinnin lopettamiskeinona. Tutkimus kestää puoli vuotta ja sen aikana minulle toimitetaan imeskelytabletit ilmaiseksi.
Otin kuitenkin pienen varaslähdön, joka nyt saattaa kyllä kaatua siihen, että en halua lopettaa tupakointia ennen tutkimusta, koska voi olla että saan selkääni tutkimuksen järjestäjiltä. Joka tapauksessa, hain jo apteekista paketin näitä nappeja imeskeltäväksi ja eilen apteekista palattuani, hirveissä tupakantuskissa, otin napin ja kas kummaa, toimi perkele! Eipä ole sen jälkeen tehnyt tupakkaa mieli muuta kuin äsken aamukahvilla, mutta sekin on enemmän semmoista henkistä himoa, koska olen aina kiskonut aamulla tupakkaa niin helevetisti. Toisaalta nyt kun tässä istun ja ajattelen, niin eipä se himokaan kauaa kestänyt. Juuri sen aikaa kun kahvia join.
Onko muilla mitään kokemuksia tästä lääkkeestä? Siis ylipäätään mihinkään käyttötarkoitukseen?
Acetium kokemuksia?
3
289
Vastaukset
- Mietiskelijä69
Miten sinua ohjeistettiin tutkimuksessa. Pitääkö sinun polttaa tupakkaa ja imeä tabletteja vaiko lopettaa ja korvata tupakka tableteilla?
- JVP
No siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että jos haluaa vähentää syöpäriskiä, niin imeskelee tablettia samalla kun tupakoi, tai sitten jos haluaa lopettaa, niin korvaa jokaisen tupakan tabletilla. Eli aina kun normaalisti polttaisi, niin sillon tabletti huuleen. Tuntuu auttavan ainakin itsellä. Tosin kahvin kanssa ei oikein toimi, joten turvaudun tällöin sähkötupakkaan. Sitäkin tosin koitan vältellä viimeiseen asti.
Kannattaa kokeilla! Halvemmaksi lopulta tulee kuitenkin kuin tupakka. 30 tablettia n. 10€ ja itsellä kestää sellaisen 3 päivää tuollainen määrä. Tosin jos polttaa reilusti enemmän kuin 15 päivässä niin sitten joutuu vähän sijoittamaan, mutta miksipä sitä ei omaan terveyteensä sijoittaisi? Toki en minä mikään asiantuntija ole, voihan tämä olla ihan rahanhaaskaustakin, mutta ainakin on kalliita pastilleja mitä imeskellä. :) - Mietiskelijä69
Onko tarkoitus kuitenkin lopettaa eli jos repsahtaa pitää tupakoida pillerin kanssa? Kuulostaa ika oudolta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285