Noin 30 km pyöräilyä

nainenvapaalla

ja kohta saunan lämmitykseen. :) Tuossa ois lasillinen punkkuakin saunan jälkeen.

34

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalkaa

      Pitkä lenkki. Kohta syön Pekingin ankkaa:)

      • nainenvapaalla

        Ei tuo pyörällä pitkä lenkki ole. No yksivaihteisella menin, että kyllä siinä pyöritystä saa pitää yllä koko ajan. Pekingin ankka :D Kuulostaa eksoottiselta. Vilkaisin nopeasti erään tahon ohjetta, jossa sitä kuollutta ruhoa kidutetaan vielä monenlaisin keinoin. Keitetään, riiputetaan hirttoköydessä melkein vuorokausi ja sitten vielä työnnetään hornan tuuttiin. No niin, meni tunteiluksi, mutta en voi sille mitään.. ;)


    • selkeetmerkit

      alkoholi pääasiassa, muu sivuseikkaa. Palkitset itsesi 30 km: n urakasta alkoholilla.

      Punaviinin lipittelijä akat pahimpia holisteja. Ja ainahan holisteille löytyy syy juoda.

      • nainenvapaalla

        Aikamoisia kommentteja ilman, että edes tuntee ihmistä.. Huh huh, sanon minä. Viiniä olen juonut viimeksi vappuna, että siinä sulle holistia.


      • lutukanostitkuitenkin

        Missä myydään lasillinen punkkua kerrallaan, jos nyt ei sun kantakapakkaa lasketa?


      • nainenvapaalla
        lutukanostitkuitenkin kirjoitti:

        Missä myydään lasillinen punkkua kerrallaan, jos nyt ei sun kantakapakkaa lasketa?

        En edes käy baareissa. Huh huh. Alkossahan myydään niitä pikkupulloja, jos tiedät. Semmoisiakin vaihtoehtoja on, suosittelen. No joo, sen verran kyllä myönnän, että tasan kolme alkoholiannostahan tuosta nyt sitten tulee (0,375 l Torres Sangre de Toro). Aattelin vielä tehdä siihen kylkeen syömistä.


      • Myydäänniitä
        lutukanostitkuitenkin kirjoitti:

        Missä myydään lasillinen punkkua kerrallaan, jos nyt ei sun kantakapakkaa lasketa?

        Eestissä taisi kaupoissa joissa viinaakin myydään, olla myynnissä sellasia lasillisen kokoisia viinikuppeja.


      • Myydäänniitä
        Myydäänniitä kirjoitti:

        Eestissä taisi kaupoissa joissa viinaakin myydään, olla myynnissä sellasia lasillisen kokoisia viinikuppeja.

        Eikä pullollistakaan tarvi juoda kerralla kaikkea.


      • erilaisiapyöriä
        Myydäänniitä kirjoitti:

        Eikä pullollistakaan tarvi juoda kerralla kaikkea.

        Vähän erilaisia pyöriä sitten millä rullailee... mutta niin, hyvä laji on kyllä tuollainen.


      • Myydäänniitä
        erilaisiapyöriä kirjoitti:

        Vähän erilaisia pyöriä sitten millä rullailee... mutta niin, hyvä laji on kyllä tuollainen.

        Mene sinä jo vitun paska-aivo pois netistä. Enkä ole aloittaja.


    • miimupete

      Oliko isäntä mukana lenkillä. Kiva kun parilla yhteisiä hetkiä.

      • nainenvapaalla

        Harmi, kun ei oo isäntää, jonka ois voinu mukaan ottaa :( Pariskunnilla hyvä ollakin yhteisiä harrastuksia omien lisäksi!


    • arvostankuntoiluam

      Onnea sulle. Olet saunan ja punkkusi ansainnut. On siinä 30 km polkemista ihan pieneen hikeen asti. Mielestäni ihan sopivasti rasitust. Eihän sitä tartte verenmaku suussa rehkiä vaan pitää naattia.

    • hyvääurheilua

      Kuulostaa aika makealle :D

      Pitkä pyöräily, sitten vaikka kuumaan kylpyynkin ja janojuomaa.

      • lutukanosti

        juu aloittaja juo punkkua ihan janojuomana.


    • Paljonkos meni aikaa 30 km lenkkiin ja missäs pyöräilit?
      Itse kävin työkaverin tupareissa Keravalla ja nyt kotona matsia katsomassa.

      Kivaa iltaa sinne :)

      • nainenvapaalla

        Hmm.. En ihan tarkkaa aikaa katsonut, mutta semmonen 1h 15 min. Yksivaihteisella mummopyörällä :D Täällä pohjoisessa.. Sopivasti ylä- ja alamäkiä.


      • Aikamoista vaihtia mummomankelilla varsinkin jos on vaihtelevaa maastoa. :)


      • Enaloittajakuitenkaan

        Ykkösellä menee ylämäet helposti ja alamäet polkematta, sellanen maasto on helpompi ajaa.


      • Korjaankovaienkö
        Enaloittajakuitenkaan kirjoitti:

        Ykkösellä menee ylämäet helposti ja alamäet polkematta, sellanen maasto on helpompi ajaa.

        Vaihteeettomalla menee ylämäet helposti.


      • nainenvapaalla
        M....Mies kirjoitti:

        Aikamoista vaihtia mummomankelilla varsinkin jos on vaihtelevaa maastoa. :)

        Jep :) Mulla on jaloissa voimaa, enimmäkseen räjähtävää, mutta kestävyyttäkin on.


      • nainenvapaalla
        Korjaankovaienkö kirjoitti:

        Vaihteeettomalla menee ylämäet helposti.

        Tuossa just hurautin ylämäessä jonkun kilpavarustelijan ohitse :) Jäi kauas taakse myös mäen jälkeen.


      • En taida sitten uskaltaa pyytää fillarilenkille, kun olisi noloa jäädä jälkeen cycklo-crossarilla mummofillarille. ;)


      • OletkoNiko

      • En ole Niko. Nimimerkistäni voit päätellä että nimi alkaa M:llä ja etunimessä on viisi kirjainta enkä ole Mikko. Siinä illan aivojumppa.


      • enaloittaja

      • EtNikoSäkään
        enaloittaja kirjoitti:

        Oletko ääliö?

        No mikäs sulle tuli?


      • Hahhahhhaah
        EtNikoSäkään kirjoitti:

        No mikäs sulle tuli?

        Buahhahhhahhhaa


    • hyväharrastekyllä

      Minä olen ajanut montakin kertaa jotain 30km lenkkiä 100km myös.

      On hyvä harrastus, saa happea aika hyvin tuollaisessa.

    • JaSittenBinkoomaan

      Kyllähän 3 kilometriä jo onkin hurja lenkki pelkästään binkoomiseen tottuneelle kalkkikselle.

    • Nainentervehtii

      Kuulostaa mukavalle tuo pyöräily. Jostain syystä en ole tottunut siihen. Tykkään ennemmin kävellä tai juosta.
      Tarakalle voisin hypätä.

      • hardcorevibeskeepmeawake

        Oma hanuri tottui vasta miltei kolmen viikon jälkeen pyöräilyyn kun olin viimeksi pyöräillyt intissä ja sitä ennen "pyöräillyt" skidinä. :) Kyllä se siitä. Nykyään viikossa 200-300km ja voi hesus mitkä pakarat ja muutenkin alaraajat omaan.
        Pitää tosiaan pyöräillä eikä vaan himmailla.

        Tarakkaa ei ole eikä tule mutta reppuselkään?


      • ajetaantandemilla

        Tangollahan naisen voi viedä pyöräillessä, mutta joo näemmä heränneet "nuoret naimattomat naiset" palstalla.

        Mutta suositan kyllä suuresti pyöräilyä, aivan hauska laji, sen takia ehkä parhaiten: on aikaa pysähdellä juttelemaan toisten ihmisten kanssa ja sellaista samalla sitten.


    • eiotetaaivantosissaan

      Isä sanoi joskus noin: Että eihän nyt kukaan ota aivan tosissaan nuorten naisten höpinöitä ja juttuja :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe