Olet totuuden velkaa

ainoatapapäästäeteenpäin

Ensin sä mies kuittaat ilkeästi kun olen haavoittuvimmillani. Etkä voi edes kertoa totuutta siitä miksi se olit sinä joka niin teki. Sitten sä luulet omiasi ja järjestät mun elämään helvetin muiden muodossa, josta en tajua mitään, en vieläkään vaikka tunnut niin luulevan. Koska et osaa puhua ja kun saat suusi auki niin sieltä tulee ainoastaan valheita. Sit leikit jumalaa ja laitat mut leluksi ahnaille pedoille joita luulen lemmikiksi. Ja pisteeksi iin päälle vielä tuhoat mun tulevaisuudenhaaveet jotka ei suhun millään tavoin liity. Ja vieläkään et osaa puhua saati pyytää anteeksi. Mitä pahemmin mulla menee ja mitä nöyremmin pyydän apua sitä kovempi on ilmeesi. Että kiitos vaan. Sulle ei kukaan ikinä halunnut mitään pahaa joten mitä oikein kostat?

8

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytkyllä

      Kannatko vastuun omista teoistasi ja elämästäsi?

      • jokusivullinen

        Vaikka kantaakin vastuun omasta elämästään, niin toinen/toiset voivat tehdä siitä helvetin. Eikö heillä ole mitään vastuuta teoistaan? Minullekin on käynyt jotakuinkin noin. Selviän kyllä ajan myötä eteenpäin, mutta jokainen kantakoon ristinsä. Heillä on omansa ja jonakin päivänä ehkä raskaampi kuin sellaisen, joka on puhtain sydämin ollut matkalla.


      • aloittajalta

        Mistä teoista kysyn vaan, pyh! Kun nimenomaan yhtään mitään tekoja ei ole! Tekstiksi jäänyt mun tekoni ja nekin pelkällä hyvällä. Kyllä se nyt on niin että syytöntä syytetään tässä oikein rankalla kädellä! Elämästäni kyllä kannan kun joku ei olis sotkenut sitä täysin mielivaltaisesti.


      • marttyyrianna

        Mistä teoista..ei ole mitään tekoja. Mulla ja mun äidillä oli hyvät välit. Onnellinen lapsuus..ei ole mitään vitun tekoja...kaipaan vapautta jumalauta.


      • tiedostantosiasiat
        marttyyrianna kirjoitti:

        Mistä teoista..ei ole mitään tekoja. Mulla ja mun äidillä oli hyvät välit. Onnellinen lapsuus..ei ole mitään vitun tekoja...kaipaan vapautta jumalauta.

        En nyt ymmärrä mitä äidit tähän liittyy? Omani potki, puri, laittoi lattialle nukkumaan, haukkui rumaksi ja tyhmäksi ja kohteli aika mielivaltaisesti. Kuten olen kertonut kun on kysytty. Mutta se on hänen elämänsä ja murheensa mitä teki ja miksi, ei enää minun. Mennyt on mennyttä ja aikuisena voi olla väleissä kyllä kunhan pitää rajat selvinä sinne päin. Menneisyys harmittaa mutta katkeruus ei johda mihinkään eikä elettyä saa pois.


    • jokakostaaolematonta

      Ei ollut sit kellekään kivalle vaan pelkästään sille yhdelle kusipäälle.

    • Älävalitatäällä

      Mikä siinä on, että se on aina muiden vika, jos itsellä menee huonosti? Aloittaja, katsele peiliin. Sieltä se vika löytyy.

    • Samminde

      "A, mä en jaksa enää". Vitun valehtelija.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe