Tip Top Pojat

kolmenkopla

Oliko jostain Top Pojat Oy:sta täällä jotain juttua ?

29

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4h4h4h

      hoikkalan hölmöilyä vaan

    • MeikkaavaPostittelija

      Olisko ollu Hannu ja Mikko nää Tip Top pojat?

      • ylösottomies.mäkinen

        Rouva Kakkala ilmoitti omistavansa tuon firman nykyään.


      • Ja Niinako on sitten topless?


      • tissitön.kakkala
        JarmoMetsätiellä kirjoitti:

        Ja Niinako on sitten topless?

        Aino on aina ollut topsless.


      • Milloin sinä olet rintani nähnyt? Sinua ei kiinnosta muut kuin miehiset sukuelimet!


      • 50pakkasta.ivalossa.vei
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Milloin sinä olet rintani nähnyt? Sinua ei kiinnosta muut kuin miehiset sukuelimet!

        Ei niitä tissejäsi ole kukaan nähnyt koska niitä ei ole koskaan
        ollutkaan.


      • Rouvalla on aivan normaalit rinnat ja vielä napakasti pystyssä. Olen imeskellyt niitä parikin kertaa.


      • RLtäti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Milloin sinä olet rintani nähnyt? Sinua ei kiinnosta muut kuin miehiset sukuelimet!

        Saiskos tuntea ne pehmeissä kätösissäsi?


      • Sukuelimesi vai mitä tahdot?


      • täytetyt.liivit
        karva.noppa kirjoitti:

        Rouvalla on aivan normaalit rinnat ja vielä napakasti pystyssä. Olen imeskellyt niitä parikin kertaa.

        Oliko se pukenut ne ylleen.


      • Nännit on kaikkein ihanimmat!!!!!


      • näin.on.nännit
        aino.äänessä kirjoitti:

        Nännit on kaikkein ihanimmat!!!!!

        Onko kaikilla tip top pojilla ihanat nännit?


      • mies.vai.nainen
        aino.äänessä kirjoitti:

        Nännit on kaikkein ihanimmat!!!!!

        Ainolla on tisujen paikat merkattu pienellä hyttysenpurema-
        jäljellä.


      • vajakin.saunotus

        Onko vajakki leppäsen täti saanut hoitopaikassaan
        miespuolisen hoitajan saunareissulleen?


      • Hoitotäti voi auttaa tai sitten saunominen Kylpylässä Mikon lämmittämässä saunassa. Tuskin Mikko sentään tulee samoille lauteille kanssasi!


      • munaa.puahon
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hoitotäti voi auttaa tai sitten saunominen Kylpylässä Mikon lämmittämässä saunassa. Tuskin Mikko sentään tulee samoille lauteille kanssasi!

        Mikko taitaa olla oikea miesten mies?


      • Hänellä on runsaasti kokemuksia - sekä miehistä että naisista!


      • karvakäsi.mikko
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hänellä on runsaasti kokemuksia - sekä miehistä että naisista!

        Kumpiko käsi on mies ja kumpi nainen.


    • Talopalvelu

      Topi ja toivottomat back in bisnes...

      • Nerot

        Kaupunginvaltuutetun loka Ollin Topin uusi viritys.


      • uurastamaan
        Nerot kirjoitti:

        Kaupunginvaltuutetun loka Ollin Topin uusi viritys.

        Otetaanko Vesikkoja töihin sinne?


      • ota.topi.giniä

        Koska ne alkavat töihin?


      • sutta.ja.sekundaa
        ota.topi.giniä kirjoitti:

        Koska ne alkavat töihin?

        Prouva vois alkaa myyntipäälliköksi sekä ottaa ginit pois.


      • ota.topi.giniä kirjoitti:

        Koska ne alkavat töihin?

        Topin lottovoiton jälkeen he elävät sijoitustuotoilla.


    • Jarmo voisi lopettaa Topin parjaamisen. Miksi pitää lyödä lyötyä?

      • se.helpottaa

        Ota Topi giniä.


      • aina.pöhnässä

        Tarkoitit kai absintesteja.


      • aino.kakkasuu

        Parjasen alkoholin käyttö on ihan kohtuudessa. Teppo ja Julli ei ryyppää ollenkaan. Jarmo juo näiden kaikkien edestä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe