Kukakohan aivokääpiö maksoi varausrahan Pantsen talosta ja tajusi ettei olekkaan varaa kun hanuri ammottaa yhtä tyhjää kuin pääkin?
Kukahan mahtoi olla aivokääpiö!
12
613
Vastaukset
- aivokääpiö
Taitaapa olla itse kirjoittaja aivokääpiö. Olisitko itse halunnut talon vai? Vituttaako jäädä nuolemaan näppejä?
- 111143
Ei koska tällä aivokääpiöllä jäi varausraha perikunnalle kun ei ollutkaan varaa ostaa taloa hahahaa
- 34500
Sehän tais olla se sammalmettän kalju älykääpiöJuki.
- 35000
On se vaa mahottoman tyhmä kaveri.Mut josei pysy hiuksetkaa kusenpolttamassa päässä ni voivoi.
- sammalmetsä
Onko tää akka nyt se mikä on varastellu ympäri pyhtäätä milloin mitäkin ja missäkin millä on ne kuuluisat tekotissit?
- 50500
Tää on just se mikä kävelee ylpeenä tekotissit pystys kylänraittii ja kattelee mitä sais varastettuu.
- 455446
Asko rauhoitu nyt jo
- punainentalojaperunamaa
No mikäs, tissit on kivat kun ne on pystyssä, eikä navassa?
- Autollariiuulle
Onko mitään pimppitouhuja enään Pyhtäällä, aikanaan nuorenpana tuli käytyä ahkerasti siellä sauvomassa, kun kirkon likkoja ei mopokollit kiihottanut.
- vonkaamaanvaan
Kai niitä on aina siellä, missä pimppejä on?
- maalaislikkoja
Hyvää pillua olen sieltä minäkin saanut, oli liukasta menoa. Ja sitä ei pihdattu.
- 15909
Kyllä sieltä pillua saa kun kylässä huoria riittää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802