A1 autorahoitus / pankkilaina ilman luottotietoja

Kokemuksia2

Moi kaikille!

Kyselisin muiden luottotiedottomien kokemuksia A1 autorahoituksesta taikka lainan saamisesta pankista ilman luottotietoja mutta takaajan kanssa.
A1 autorahoituksessa rahoitettava auto toimii rahoituksen vakuutena.

Luottotiedot menneet mutta velkaa ei ole. Auto alkaa olemaan vaihdon tarpeessa ja tarkoituksenani on selvittää muiden kokemuksia. Olen työssäkäyvä joten tuloja on ja muutenkin kantapään kautta oppinut rahankäytön.
Jätän arvostelevat kommentit omaan arvoonsa sillä kärsin jo "tuomiotani" eli luottotietojen menetystä.

6

7768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti kysymään sieltä autoliikkeestä.

• RassskasKaasujalka

Ihan turha mennä. Ensimmäiseksi, heti käsipäivään jälkeen, tarkistetaan luottotiedot.

Mene kyselemään näiltä autohäkki keisarijobbareilta, niiltä voisi irrota myös ilman luottotietoja (ja takuuta) kulkuneuvo.

• Rahalla_kyllä_saa

Siinä samalla tulee myös ostetuksi selvästi suunniteltua halvempi auto, mikä varmasti helpottaa lainan maksua ja talouden saamista kuntoon. Kun rahat eivät lähivuosina kulu osamaksuihin, ehkä seuraavassa autonvaihdossa onkin jo mahdollista jättää nämä laina-asiat tarpeettomina huomiotta.

• jussstussss

Sanoit, että olet kantapään kautta oppinut rahankäytön. Minulla olisi silti vielä yksi vinkki. Säästä ne rahat. Älä osta velaksi. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

• Järjestyi

A1 autorahoituksesta ei ole kokemusta mutta kyllä rahoitus järjestyi, vaikka vanha merkintä vielä kummittelee tiedoissa. Toki käsirahaa oli aika paljon, eikä velkaa jäänyt paljoa, on jouluun mennessä maksettu.
      Mutta siis kehotankin säästämään kunnon käsirahan niin luultavasti rahoitus järjestyy.
      Toki liikkeestäkin riippuu varmaan paljon, mutta näin meillä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe