Civas - klinikka (hiustensiirto Turkissa halvalla)

kysyjyäa

Moikka!

Onko tuo Civas klinikka kuinka luotettava? Tunteeko kukaan ketään joka tuolla olisi käynyt? Hiustensiirtoulkomailla.fi osoite, ihan fiksun oloiset sivut ainakin.

17

4294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmn

      Klinikka ok. Kävin 2 vuotta sitten ja jälki laadukasta.
      Olen erittäin tyytyväinen

    • käytyon

      Kävin myös 2 vuotta sitten 3600 siirrettä.....kaikki on vielä tallessa ja hyvin kasvaa. Civas on luotettava klinikka. Ekrem Civas itse on huipputyyppi ja osaa hommansa.

    • Kohtahiukseton

      Olen ajatellut meneväni myös tuonne Civasille.

      Pystyttekö te Civasin luona käyneet tarkentamaan oman operaation hintaa? Ja millaista oli hotellissa asuminen ja alue ylipäänsä.

      Kuvat omasta tuloksesta on myös haluttua kamaa jokaisessa hiustensiirto keskustelussa = )

    • hairloss

      Aika tarkasti Civas osaa arvoida operaation hinnan kun täytät yhteydenottolomakkeen heidän suomenkielisiltä nettisivuilta. Itsellä reissu myös Civas Klinikalla takana ja hieman enemmän tuli siirteitä, mutta tästä ei veloitettu erikseen mitään. Tyytyväinen operaatioon ja ***** palvelulle.

    • Baldwin

      Tervehdys kaikille!

      Olen varannut ajan hiustensiirto-operaatioon Dr. Civas Ekremille ja muutaman viikon päästä minulle tehdään siirto ns. FUE-tekniikalla. Hieman jännittää ja myös pelottaa toimenpide. Tosin tämän hetkinen hiusraja on asteikolla NW3, joten mikä tahansa lopputulosa on varmasti parempi kun ei kävisi lainkaan operaatiossa. Siirteitä on tarkoitus istuttaa 3500 - 3800 välillä.

      Oletko sinä tai tuttusi käyttänyt samaisen kliniikan palveluita? Minkälaisia kokemuksia teillä on? Kaikki tieto tulee tarpeeseen. Kiitos!

    • topz

      Kävin eilen operaatiossa Civasilla ja olen vielä Ankarassa. Siirrettiin 1700 kpl hiusrajaan. Toisessa ketjussa on puhuttu paljon Civasista ja pelkästään hyvää. Hän on erittäin mukava ja rehellisen oloinen, samoin muu henkilökunta on ystävällistä. Klinikka on pieni mutta asiallinen ja hotelli on hyvä. Suomalaisittain en sanoisi 4 tähden hotelliksi mutta hyvä kuitenkin. Hotellilta on noin 5 m kävelymatka klinikalle. Lentokentyäkuljetukset kuuluu pakettiin ja toimi hyvin.

      Itse jännitän nyt tuloksia koska vielähän sitä ei näe kun pää täynnä rupia. Siksi haluaisin itsekin kuulla muiden civasilla käyneiden kokemuksia tuloksista ja toipumisesta.

      Ainut asia mikä tässä vaiheessa hieman harmittaa on se, että halusin muotoilla hiusrajan hieman toisin. Olisi vaan pitänyt selostaa se tarkemmin tohtorille. Vaikka Civas puhuu hyvää englantia, välillä tuli pieniä väärinkäsityksiä. Oma neuvoni onkin että käy asiat huolellisesti läpi hänen kanssaan ja varmista että molemmat ymmärrätte asian samoin.

      Niin ja hinta oli 1,5 e / siirre mutta minimiveloitus on 3000 e. Sain siitä pari sataa alennusta.

    • Anonyymi

      Civa klinikan toiminta oli ammattimaista alusta loppuun, kävin 2019 vuoden lopussa. Annan kiitettävän arvosanan. Hinta oli hyvä ja lopputulos vielä parempi, tuuheat hiukset ja hiusraja täydellinen. Tohtori on mukava, tykkää suomalaisista ja haluaisi tehdä toimenpiteitä enemmän meille, koska "olette luotettavia ja toimitte lääkärin pyyntöjen pohjalta. Se on lopputuloksen kannalta tärkeätä." Sanoi, että on ikäänkuin rakentanut tarjontansa suomalaisten tarpeisiin. Ymmärsin, että Civasin klinikka erottautuu muista seuraavasti: on kehittänyt oman anestesiatekniikan, joka on kivuton. Siirteiden siirtoprosessi maksimoi niiden hengissä pysymisen (98%). Graafinen silmä, hän näkee nopeasti miten/mihin hiusraja pitää tehdä. Tehnyt paljon leikkauksia suomalaisille, yht. 3000 operaatiota, kova kokemus. Hoitaa vain yhden asiakkaan/päivä. Erittäin hyvä akateeminen osaaminen, sertifioitu ties missä sen lisäksi, että on dermatologian kirurgi/lääketieteen tohtori. Kohtuuhintainen. Henkilönä joustava, hyvä palvelu, kuuntelee ja toimii erittäin ammattimaisesti. Asiakaspalvelun henkilö puhuu erinomaista englantia ja kommunikoi nopeasti sekä asiantuntevasti. Matka Turkkiin on helppo juttu, kestää n. 3 pv. Haku/vienti (oma autonkuljettaja😄) lentokentältä, yksityinen hotelli, safkat - kaikki hoitivat, kuuluu hintaan. Olin jo viikossa takaisin sorvin ääressä. Suosittelen tosi vahvasti.

      • Anonyymi

        Kysymys tuosta, kun on hiusraja noussut ja myös päälaella alkaa harvenemaan, niin tiedätkö kuinka isolla prosentilla siirretyt hiukset pysyvät? Siis ilman mitään finasteridi reseptiä, koska siitä on liikaa kauhutarinoita.

        Toisaalta mitä tutkinut, niin liuoksena minoksidiiliin jauhettu fina 3 x viikossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Suomessahan sitä ei valitettavasti saa lioksena, niin joutuisi itse tekemään coctailin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys tuosta, kun on hiusraja noussut ja myös päälaella alkaa harvenemaan, niin tiedätkö kuinka isolla prosentilla siirretyt hiukset pysyvät? Siis ilman mitään finasteridi reseptiä, koska siitä on liikaa kauhutarinoita.

        Toisaalta mitä tutkinut, niin liuoksena minoksidiiliin jauhettu fina 3 x viikossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Suomessahan sitä ei valitettavasti saa lioksena, niin joutuisi itse tekemään coctailin.

        Civas kertoi kehittäneensä menetelmän, jossa hiusten folikyylien siirron säilyvyys jotain 98%. Tärkeätä on myös hänen ns. designerin taidot, näkee heti mitä pitää tehdä hiusrajalle. Tämä Ankaran mies, proffa, on kyllä ihan Euroopan/maailman huippua, hinnat on edulliset. Voisi kait veloittaa varmaan enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys tuosta, kun on hiusraja noussut ja myös päälaella alkaa harvenemaan, niin tiedätkö kuinka isolla prosentilla siirretyt hiukset pysyvät? Siis ilman mitään finasteridi reseptiä, koska siitä on liikaa kauhutarinoita.

        Toisaalta mitä tutkinut, niin liuoksena minoksidiiliin jauhettu fina 3 x viikossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Suomessahan sitä ei valitettavasti saa lioksena, niin joutuisi itse tekemään coctailin.

        98% säilyvyys Civasilla, minoxidil 5% liuos on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys tuosta, kun on hiusraja noussut ja myös päälaella alkaa harvenemaan, niin tiedätkö kuinka isolla prosentilla siirretyt hiukset pysyvät? Siis ilman mitään finasteridi reseptiä, koska siitä on liikaa kauhutarinoita.

        Toisaalta mitä tutkinut, niin liuoksena minoksidiiliin jauhettu fina 3 x viikossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Suomessahan sitä ei valitettavasti saa lioksena, niin joutuisi itse tekemään coctailin.

        98% tasolla on siirrännäisten säilyvyys. Minoxidil on hyvä juttu, sitä👍!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys tuosta, kun on hiusraja noussut ja myös päälaella alkaa harvenemaan, niin tiedätkö kuinka isolla prosentilla siirretyt hiukset pysyvät? Siis ilman mitään finasteridi reseptiä, koska siitä on liikaa kauhutarinoita.

        Toisaalta mitä tutkinut, niin liuoksena minoksidiiliin jauhettu fina 3 x viikossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Suomessahan sitä ei valitettavasti saa lioksena, niin joutuisi itse tekemään coctailin.

        Hiukset säilyvät täysin, verkkokaupasta tilattu.


    • Anonyymi

      Erdogan on käyttänyt samaa klinikkaa, mutta eivät ole pysyneet näköjään päälaella.

    • Anonyymi

      Kuka Erdogan? Turkin pressa vai🤣? Civasin hiukset pysyy taatusti päässä. Ikinä ei ole ollut näin tuuheita hiuksia. Kysy sieltä neuvot.

    • Anonyymi

      On tosi hyvä klinikka, vierailin. Suosittelen, ihan täysi kymppi hinta/laatu suhde. Erinomainen lopputulos. Civas on Euroopan huippua. Lämpimästi suosittelen!

      • Anonyymi

        Miltei samoilla sanoilla turkkilainen pizzeria Kiteellä mainostaa itseään.


    • Anonyymi

      On tosi hyvä klinikka, käyty on!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe