Toivottavasti vika korjataan pikaisesti!
S-posti ei toimi
17
458
Vastaukset
- Gmail-toimii
Minä korjasin sen vian jo kauan sitten. Gmail ei ole vielä pettänyt.
- riittääjo
Jos voisit olla kommentoimatta näitä asioita. Tuo on jo tullut selväksi!!
- Gmail-toimii
Ei näköjään ole.
Vai onko niin, että haluattekin valittamisen jatkuvaa aihetta? - leipäläpiumpeen
Gmail-toimii kirjoitti:
Ei näköjään ole.
Vai onko niin, että haluattekin valittamisen jatkuvaa aihetta?PYSY JO POISSA TÄSTÄ KETJUSTA JA KOKO ASIASTA!!!!!!!!!!!!
- Gmail-toimii
leipäläpiumpeen kirjoitti:
PYSY JO POISSA TÄSTÄ KETJUSTA JA KOKO ASIASTA!!!!!!!!!!!!
Oikea neuvo on aina painonsa arvoinen kullassa.
Miksi käyttää epäkuntoista kun voi käyttää toimivaakin.
- tuskastunutkäyttäjä
Toimiiko muilla s-posti täällä? Ei toimi edes Chromella.
- Gmail-käyttäjä
Toimii. Ei sitten mitään ongelmia.
- hulluhullu
Gmail-käyttäjä kirjoitti:
Toimii. Ei sitten mitään ongelmia.
Sulla on kyllä ongelmia..nimittäin päässäsi.
- Toimattomuus-ei-rasita
hulluhullu kirjoitti:
Sulla on kyllä ongelmia..nimittäin päässäsi.
Voi olla.
Mutta minulla s-posti toimii. Sen toimimattomuus ei minua eräiden muiden tavoin rasita.
- kohtavaihtuuposti
MIksei ylläpito ilmoita yhtään mitään???????
- niinkummallista
Pääsen toisella kirjautuneella nikillä postiin, mutta en toisella. Mistä ihmeestä tämä voi johtua????
- pilivipalavelu
Periaatteessa myös Gmailin kylkeen voi lisätä sähköpostitilejä muista palveluista. Suomi24:n tiliä ei saa kytkettyä kun Gmailin konnektori toimii vain POP3-protokollalla, valitettavasti.
- Anonyymi
No tämäpäs oli taas uutinen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844