Tilasin Saunalahdelta television ja valitsin toimitustavaksi Matkahuollon kotiinkuljetuksen. Asun kerrostalossa, eli kantavatko Matkahuollon kaverit telkkarin ylös asti, vai jättävätkö alaovelle, kunhan käyn lähetyksen kuittaamassa?
Matkahuollon kotiinkuljetus
5
3302
Vastaukset
- 13-4
En ole Saunalahdelta mitään tilannut, mutta Gigantista tilatun television Matkahuolto ainakin toimitti eteisen lattialle viidenteen kerrokseen. Hissi tosin on talossa.
- Ihmetouhua
Ei toimita ovelle vaikka pitäis. Selkävaivasena jouduin kiskoon 60tuumaisen telkan 4 kerrokseen, kierreraput, ei hissiä... Ja kovan maksun jouduin kuljetuksesta maksaan.
- KovaKuljetus
Itse en selkävaivaisena kyllä kiskoisi mitään, vaan valittaisin Matkahuoltoon tai tuotteen myyjälle, että tuote ei ole tullut perille.
- PerilleTuli
Itse olen saanut kaikki Postin ja Matkahuollon kotiinkuljetukset suoraan ovelle (itse asiassa asunnon eteiseen) kerrostalossa, jossa oli hissi.
- Anonyymi
Matkahuollon kuriiri kitisi että ei saa tilata jos ei ole hissiä kun joutui kolmet rappuset kiipeämään. Vaikea tätä on tilaajan tai lähettäjän tietää kolmannesta osapuolesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854