Kilpirauhasen vajaatoiminta saa aikaan

nainenvapaalla

aikamoista vitutusta ja ärtymystä olotilassa. Ei ymmärrä itseään, miksi reagoi niin kuin reagoi. Vitutus lisääntynyt viime vuosina. Onneksi kohta lääkitys tulossa. Varmaan pienikin annos riittää, veikkaan.

55

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottihansäoot

      terveyskertomuksesi sen kuin paisuu. Noin sairasta ihmistä ei maailmasta toista läydy, jos kaikki olisi totta mitä olet tänne provoillut, olisit ollut jo haudassa pitkän tovin. Vitun idiootti!!

      • nainenvapaalla

        Tai idiootit kuvittelee, että kaikki oireet on erikseen, vaikka kaikkien oireiden takana on ollutkin kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta kun IDIOOTIT ei sitä tajua ja en ymmärrä, miksi niitä idiootteja on tuolla töissä ja nostaa palkkaa siitä, että eivät anna toiselle apua. Ei sillä, kohta lääkitys on vihdoin mahdollista!


      • lääkärinäkeesunläpi

        tai sitten sä idiootti vain kuvittelet että joka nipistyskin ihollas on tyyliin joku vitun melaooma vähintään. Sä olet joka lääkärin painajainen, luulotautinen skitsoilija. Psykoosilöääkityksen sä ainoastaan tarviit.


      • nainenvapaalla
        lääkärinäkeesunläpi kirjoitti:

        tai sitten sä idiootti vain kuvittelet että joka nipistyskin ihollas on tyyliin joku vitun melaooma vähintään. Sä olet joka lääkärin painajainen, luulotautinen skitsoilija. Psykoosilöääkityksen sä ainoastaan tarviit.

        Ei mun tarvi kuvitella mitään, kun mulla on pelit ja vehkeet, joilla näkee enemmän kuin lääkäri luulee näkevänsä. Sitten vaan menee verikokeeseen ja tietää tuloksen jo etukäteen. Ei siis tarkkaa määrää, mutta tietää, että siinä ja siinä kokeessa tulee olemaan poikkeuksia. Näin on ollut ja näin tulee olemaan. Valitettavaa, mutta totta :)


      • Sinäkövaan
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Ei mun tarvi kuvitella mitään, kun mulla on pelit ja vehkeet, joilla näkee enemmän kuin lääkäri luulee näkevänsä. Sitten vaan menee verikokeeseen ja tietää tuloksen jo etukäteen. Ei siis tarkkaa määrää, mutta tietää, että siinä ja siinä kokeessa tulee olemaan poikkeuksia. Näin on ollut ja näin tulee olemaan. Valitettavaa, mutta totta :)

        menet VERIKOKEESEEN? Millä eväillä? Missään, ei edes yksityisellä oteta verikokeita ilman lääkärin lähetettä!
        Onkohan sulla todella muuta olemassa kuin erittäin monihaarainen LUULOTAUTI?


      • labrat_itse_maksaen

        > ... ei edes yksityisellä oteta verikokeita ilman lääkärin lähetettä!
        Kyllä otetaan. Luepa edes Cityterveyden sivuja. Pankkikortti riittää "lähetteeksi"


    • jaksamistasulle

      Njää, jos on vittumainen luonne ei se tyroksiinilla mihinkään muutu :D

      • nainenvapaalla

        Tiedätkö, miten ihminen käyttäytyy, jos sillä on vaikka jatkuvasti hieman matala verensokeri. Kyllä, sitä saattaa vituttaa. Kilpirauhasvaivat aiheuttavat vittuuntumista myös. Samoin sukuhormonit määrittelevät aggression astetta jne. Kyllä aika paljon pitää tietää, ennen kuin joku voi toimia esim. lääkärinä. Mutta siihen ei kaikilla edes vuosien kokemus riitä. Ihmistä kun ei voi pilkkoa erikoistumisalueisiin.


      • jaksamistasulle

        Tiedän. Ei alhainen verensokeri vituta vaan on ihan toisenlainen olo silloin. Kilpirauhasvaivatkin aiheuttaa ihan muuta kuin vittuuntumista. Toivottavasti vaivoihisi löytyy syyt, ihan todella ja oikeasti toivon sitä.


      • nainenvapaalla
        jaksamistasulle kirjoitti:

        Tiedän. Ei alhainen verensokeri vituta vaan on ihan toisenlainen olo silloin. Kilpirauhasvaivatkin aiheuttaa ihan muuta kuin vittuuntumista. Toivottavasti vaivoihisi löytyy syyt, ihan todella ja oikeasti toivon sitä.

        Kylläpäs aiheuttaa ja puhun nyt ammattilaisen suulla.


      • kylläminätietänniin
        jaksamistasulle kirjoitti:

        Tiedän. Ei alhainen verensokeri vituta vaan on ihan toisenlainen olo silloin. Kilpirauhasvaivatkin aiheuttaa ihan muuta kuin vittuuntumista. Toivottavasti vaivoihisi löytyy syyt, ihan todella ja oikeasti toivon sitä.

        Faktaa on kuitenkin Suomessa se, että täällä tapahtuneet pahoinpitelyt tehdään
        silloin kun verensokerit ovat liian alhaiset. Seuraavana alkoholin liikakäytöstä
        aiheutuneet pahoinpitelyt, tapot sekä ilkivalta. Kyllä minua vituttaa ainakin kaikki
        jos ruokaa ei näy eikä kuulu.


      • nainenvapaalla
        kylläminätietänniin kirjoitti:

        Faktaa on kuitenkin Suomessa se, että täällä tapahtuneet pahoinpitelyt tehdään
        silloin kun verensokerit ovat liian alhaiset. Seuraavana alkoholin liikakäytöstä
        aiheutuneet pahoinpitelyt, tapot sekä ilkivalta. Kyllä minua vituttaa ainakin kaikki
        jos ruokaa ei näy eikä kuulu.

        Kyllä. Samoin käytökseen vaikuttavat keskushermoston häiriöt ja sairaudet. Esim. Alzheimer tai vaikka aivokasvain.


      • VanhaTotuus
        jaksamistasulle kirjoitti:

        Tiedän. Ei alhainen verensokeri vituta vaan on ihan toisenlainen olo silloin. Kilpirauhasvaivatkin aiheuttaa ihan muuta kuin vittuuntumista. Toivottavasti vaivoihisi löytyy syyt, ihan todella ja oikeasti toivon sitä.

        No sen nyt tietää kaikki, että verensokerin lasku tekee äkäiseksi saatana vittu!


      • Eimitäänstressiä

        Kilpirauhasen häiriöt aiheuttaa hermostuneisuutta ja vitutusta, ärtyneisyyttä. Lisäksi paljon muita oireita.


    • Homehattu

      Nuo oireesi eivät liity kilpirauhasen toimimattomuuteen !!!!! Ullakkosi on remontin tarpeessa , oireesi johtuvat sieltä .

      • nainenvapaalla

        Minun kartallani Mars onkin Skorpionissa ja nouseva merkkini on neitsyt. Ei niillä pelimerkeillä ihan vikisijää saadakaan aikaiseksi, vaikka yritän hillitä.


      • nainenvapaalla

        Homehatulla semmoisia terkkuja, että tiedätkö, minkä homeiden kanssa olet tekemisissä? Minäpä tiedän :) Pelit ja vehkeet osaa näyttää ihan kuule lajikkeenkin ja minun tuloksissani on vaarallista myrkkyä erittävä laji. Siinä sulle. Syö sinäkin maitohappobakteereita.


    • Nainen.kuin.unelma

      Vittuuntunut ja agresiivinen, just joo.

    • PääsiKiinniPainajainen

      Mua oksettaaa, päätä särkee, toinen sieräin tukossa ja vuotaa läpi vuoden, (leikattu kerran rööriä että ilmavirtaisi paremmin ja flunssailu sieltä loppuisi), Depressio keskivaikeana kerran, vakavana kerran, Itsemurhaa yrittänyt olen useasti, sydänkin pysähtyi. Lääkeyliannostus myrkytyksiä olen potenut kotona. En valittanut. Siinä makasin tietäen että ruumiinlämpö laskenut vaarallisesti, verenpaineet matalia lukuja, sydän lyö epäsäännöllisesti, tasapainoaisti ei toiminut, hengitys kulkee haukkoen (hengityslamaa) Välillä näkö hävisi vaikka silmät auki, hallusinoin, kuulin ja näin harhoja. Sitten tuli tajuttomuus, kouristeluja, sydän pysäys

      Minulla on astma, atooppinen, ihottuma, migreeni, ajoittain psyykkisten tekijöiden takia vaarallisiin lukuihin nouseva verenpaine.. Selittämättömiä molempien käsien puutumisia monen minuutin ajaksi niin että niistä tulee veltot "pötköt" ei niillä tunne tai voi tehdä mitään silloin, Verenkiertohäiriöitä. Minulla on myös ahdistuneisuushäiriötä ollut


      Mutta ei jumalauta tässä sitä heiluaan elävänä ja työssä käyvänä eikä valiteta.

      Lopeta siis narinasi. Ei jaksa koko ajan kuunnella kun muillakin on vaivoja joiden kanssa yrittää selvitä!

      • nainenvapaalla

        Home.


      • sullekkin
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Home.

        Moi:) Mitä kuuluu?


      • PääsiKiinniPainajainen
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Home.

        Aivan sama mikä.

        Minäkään en valittanut vaikka tein kuolemaa oikeasti ja lopulta sen illan aikana sydänkin pysähtyi. Sulla on pienet murheet siihen nähden. Kaikilla meillä terveysongelmia on jonkintasoisia.

        Minulla oli kilpirauhastulehdus jonka takia välillä kilppariarvoja seurataan, mutta siitäkin selvittiin,


      • nainenvapaalla
        PääsiKiinniPainajainen kirjoitti:

        Aivan sama mikä.

        Minäkään en valittanut vaikka tein kuolemaa oikeasti ja lopulta sen illan aikana sydänkin pysähtyi. Sulla on pienet murheet siihen nähden. Kaikilla meillä terveysongelmia on jonkintasoisia.

        Minulla oli kilpirauhastulehdus jonka takia välillä kilppariarvoja seurataan, mutta siitäkin selvittiin,

        :D En sun vaivoille nauranu, vaan tuolle kommentille "sulla on pienet murheet siihen nähden". Entäpä jos minä kuolen ennenaikaisesti, niin tiedätkö, mitä silloin tapahtuu. En kerro, koska se olisi liian synkkää kuultavaa.


      • nainenvapaalla
        sullekkin kirjoitti:

        Moi:) Mitä kuuluu?

        Kai nyt itsekin näet, mitä oikein kuuluu. :D Pitäisköhän taas lähteä 30 km:n pyörälenkille, ei tätä jaksa. Taidan lähteä, enkä tule takaisin. Hyppään tähtiporttiin ja sanon "heippa!".


      • PääsiKiinniPainajainen

        Joko ne keuhko- ongelmasi ovat tutkittu? Niistäkin jauhoit. Tiedätkö että niin kauan kuin jaksat vitsailla, pilkata muita ja narista palstalle milloin mistäkin krempasta niin sulla on asiat hyvin! Sitten on huonosti kun et jaksa enää tänne edes kirjoittaa valittaaksesi pientä kolotusta ja särkyä.

        Tarpeeksi kipeänä kun se ei oikein onnistu oman voinnin takia.

        En siis sinusta nyt mitenkään huolissaan olisi. Muilla on asiat huonommin. Sinä kävelet ja pyöräilet, pilkkaat muita ja nariset turhista palstalla hyvässä voinnissa nauruhymiöin.


      • nainenvapaalla
        PääsiKiinniPainajainen kirjoitti:

        Joko ne keuhko- ongelmasi ovat tutkittu? Niistäkin jauhoit. Tiedätkö että niin kauan kuin jaksat vitsailla, pilkata muita ja narista palstalle milloin mistäkin krempasta niin sulla on asiat hyvin! Sitten on huonosti kun et jaksa enää tänne edes kirjoittaa valittaaksesi pientä kolotusta ja särkyä.

        Tarpeeksi kipeänä kun se ei oikein onnistu oman voinnin takia.

        En siis sinusta nyt mitenkään huolissaan olisi. Muilla on asiat huonommin. Sinä kävelet ja pyöräilet, pilkkaat muita ja nariset turhista palstalla hyvässä voinnissa nauruhymiöin.

        Joo. Diagnoosissa lukee "ympäristön saastumisesta johtuva sairaustila".


      • suttunnistetaan

        vittu sä olet mieleltäsi ihan sekaisin!! Se on se sun ainut ja suuri sairaus, mielensairaus. Mihis sä ne sun suuret utarees eiliseltä pudotit??? J
        Viime vuoden lopulla naureskellen vitsailit lapsensa menettäneiden kustannuksella järki ja tunteet palstalla. Äläkä yritä väittää ettei ole sun käsialaa, sut tunnistaa tietyistä maneereistas joista et pääse eroon.


      • nainenvapaalla
        suttunnistetaan kirjoitti:

        vittu sä olet mieleltäsi ihan sekaisin!! Se on se sun ainut ja suuri sairaus, mielensairaus. Mihis sä ne sun suuret utarees eiliseltä pudotit??? J
        Viime vuoden lopulla naureskellen vitsailit lapsensa menettäneiden kustannuksella järki ja tunteet palstalla. Äläkä yritä väittää ettei ole sun käsialaa, sut tunnistaa tietyistä maneereistas joista et pääse eroon.

        En ole J, enkä koskaan ole naureskellut lapsensa menettäneille. Olen kirjoittanut vain ja ainoastaan tällä saastaisella palstalla, en muualla. Minä olen pohjoisesta. Valitan, jos isoratas heittää niin paljon, että täällä tulee tunnistelemaan ihmisiä. En valitettavasti ole se, joksi minua haluat luulla.


      • nainenvapaalla
        suttunnistetaan kirjoitti:

        vittu sä olet mieleltäsi ihan sekaisin!! Se on se sun ainut ja suuri sairaus, mielensairaus. Mihis sä ne sun suuret utarees eiliseltä pudotit??? J
        Viime vuoden lopulla naureskellen vitsailit lapsensa menettäneiden kustannuksella järki ja tunteet palstalla. Äläkä yritä väittää ettei ole sun käsialaa, sut tunnistaa tietyistä maneereistas joista et pääse eroon.

        Ja olen kaiken lisäksi pienirintainen.


      • MV.ltä
        suttunnistetaan kirjoitti:

        vittu sä olet mieleltäsi ihan sekaisin!! Se on se sun ainut ja suuri sairaus, mielensairaus. Mihis sä ne sun suuret utarees eiliseltä pudotit??? J
        Viime vuoden lopulla naureskellen vitsailit lapsensa menettäneiden kustannuksella järki ja tunteet palstalla. Äläkä yritä väittää ettei ole sun käsialaa, sut tunnistaa tietyistä maneereistas joista et pääse eroon.

        Nimimerkille suttunnistetaan, Sekoitat varmaan nyt nimimerkin " nainenvapaalla" minuun. Älä syytä häntä niistä kirjoituksistani, joita olen kirjoittanut järki ja tunteet palstalla! Minusta on väärin ja epäoikeudenmukaista, että joku toinen henkilö joutuu syyttä osallisiksi kirjoituksistani. Lopeta tuo harhainen kuvittelusi. Olemme kaksi eri henkilöä.


      • vittuoletsairas

        joo kummatkin kirjoittaa sattumoisin 30 km:n pyörälenkistä joopati joo, vittu sä ole tympeän tyhmä ja niljakas akka. Vitun lastenkuolemilla repostelija. Olet kertakaikkisen vastenmielinen ihminen!!


      • MV.ltä
        vittuoletsairas kirjoitti:

        joo kummatkin kirjoittaa sattumoisin 30 km:n pyörälenkistä joopati joo, vittu sä ole tympeän tyhmä ja niljakas akka. Vitun lastenkuolemilla repostelija. Olet kertakaikkisen vastenmielinen ihminen!!

        En ole koskaan kirjoittanut 30 km pyörälenkistä! Nyt sinulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin! Et oikeasti voi olla tosissas noiden kuvitelmiesi kanssa. Tahallaan äraytät ja provoat ;D


      • oletHULLU
        vittuoletsairas kirjoitti:

        joo kummatkin kirjoittaa sattumoisin 30 km:n pyörälenkistä joopati joo, vittu sä ole tympeän tyhmä ja niljakas akka. Vitun lastenkuolemilla repostelija. Olet kertakaikkisen vastenmielinen ihminen!!

        Sinä se sairas ihminen täällä olet. Akka siellä, akka täällä, mitään muuta et missään osaa kuvitella kuin jotain akkaa. Sairaat ja tyhmät pitäisi sulkea netistä pois.


      • vittusäoletsairas
        MV.ltä kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut 30 km pyörälenkistä! Nyt sinulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin! Et oikeasti voi olla tosissas noiden kuvitelmiesi kanssa. Tahallaan äraytät ja provoat ;D

        Palstasisko
        12.6.2016 17:35
        Luin tuota ketjua, olikohan se häiriötekijän vai ern tekemä, en nyt muista. Kirjoitit siellä, että syödä rasvaista, niin tissit kasvaa. Minä olen melko laiha, eikä ole pyllyä nimeksikään, mutta rinnat ovat isot! Vieläkin alasti ollessani jotenkin saatan laittaa käsiäni niiden eteen. Häettää. Haluaisin piilottaa ne. Ne nöyttävät luonnottomilta tällaisessa ropassa :(


      • MV.ltä
        vittusäoletsairas kirjoitti:

        Palstasisko
        12.6.2016 17:35
        Luin tuota ketjua, olikohan se häiriötekijän vai ern tekemä, en nyt muista. Kirjoitit siellä, että syödä rasvaista, niin tissit kasvaa. Minä olen melko laiha, eikä ole pyllyä nimeksikään, mutta rinnat ovat isot! Vieläkin alasti ollessani jotenkin saatan laittaa käsiäni niiden eteen. Häettää. Haluaisin piilottaa ne. Ne nöyttävät luonnottomilta tällaisessa ropassa :(

        Joo, tuo oli minun kirjoitukseni Kutaleelle. Eihän tuossa lue mitään 30 km pyörälenkistä! Tisseistä vain :D
        Miksi muuten linkitit tuon kirjoitukseni :D Ihan hassu taidat olla!


    • 4021

      Epäasialliset kannanotot aloittajan asialliseen kommenttiin ovat ämpärinjonottaja äänestäjien käsialaa he ovat nyt vihaisia kaikille kun tulivat petetyiksi vaaleissa , jokainen lähimmäinen on kaikessa väärässä jne . Kilpirauhasen vaajaatoimintaa ei todeta eikä hoideta nykyään yleisessä terveyden hoidossa koska thl :n määräysten mukaan se tulee yleisen kansansairauden vuoksi liian kalliiksi yhteiskunnalle ! .

      • einiitätutkita

        Näinhän se on koska tulisi niin kalliksi yhteiskunnalle:)


      • nainenvapaalla
        einiitätutkita kirjoitti:

        Näinhän se on koska tulisi niin kalliksi yhteiskunnalle:)

        Oikeastaan testit kuuluvat ihan peruslaboratoriotesteihin, jotka eivät nyt maltaita maksa sekä tyroksiinihoito on edullista, joten ainakaan euroista tässä nyt ei ole kyse. Sen sijaan, jos kilpirauhasen vajaatoiminta tunnistettaisiin, vältyttäisiin kaikilta turhilta erikoisalan kalliilta tutkimuksilta, jotka tehdään, kun keskitytään pelkästään yhteen oireeseen. Kilpirauhashormonit vaikuttavat koko kehoon ja siksi oireita voi olla laidasta laitaan.


      • Ei.Sairaspalsta
        nainenvapaalla kirjoitti:

        Oikeastaan testit kuuluvat ihan peruslaboratoriotesteihin, jotka eivät nyt maltaita maksa sekä tyroksiinihoito on edullista, joten ainakaan euroista tässä nyt ei ole kyse. Sen sijaan, jos kilpirauhasen vajaatoiminta tunnistettaisiin, vältyttäisiin kaikilta turhilta erikoisalan kalliilta tutkimuksilta, jotka tehdään, kun keskitytään pelkästään yhteen oireeseen. Kilpirauhashormonit vaikuttavat koko kehoon ja siksi oireita voi olla laidasta laitaan.

        Onko sulla jalkasienikin? Sehän on aakkosissa ennen k kirjainta. Keuhkot oli ennen kilpirauhasta lääkärikirjassa.


      • MV.ltä

        Yhdyn pitkälti tähän kommentiin. Säästösyista joudutaan rajaamaan rankastikkin avunsaajien ryhmää. valitettavaa, mutta totta.
        Kilpirauhasen häiriöt ovat vielä huonosti tunnistettavissa. Myös hormoonien raja-arvot ovat viitteellisiä. Lääkärit nojaavat diagnoosissaan liikaa ths ja tv4 arvoihin ilman syvempää perehtymistä esim. potilaan oireistoa kuuntelemalla ja tarkempien arvojen mittaamista.


    • kilpirauhanen

      Onko sulla sitten ylipainoa?

    • tietolaari

      Täällähän on oikein asiantuntijaraati koolla :) pistäkää nettivastaanotto pystyyn.

    • Hannumpi

      Ei nää hullut tarvitse edes miestä riitoihinsa. Harhat vain elää.

      • Saakiksejä

        Joku riitelee yksikseen.


    • Kilpirauhasen vajaatoiminto on yleinen sairaus suomessa. Varmasti tulee ärtymystä kun on huono olo. Toivotaan vaan että aloittaja löytää sopivan lääkityksen ettei tauti vaikuta elämään.

    • LopettakaaAPlleVittuilu

      Kilpirauhasen vajaatoiminnassa oireta voi olla sekä vajaatoiminnan että liikatoiminnan oireista sekaisin.

      Ennen vanhaan ennen kuin tiedettiin tästä sairaudesta, naiset leimattiin hysteerikoiksi ja laitettiin hullujen huoneelle. Onneksi nykyään ei enää.
      Joten kyllä se vaikuttaa hoitamatomana mielialaan paljon.

    • Miettikäävaikka
    • MeikäläinenN

      Spirulinaleväjauhe auttaa vajaatoimintaan. Piristää kummasti ainakin meikäläistä

      • jodinpuute

        Jodin puute saattaa aiheuttaa vajaatoimintaa ym. Suomessa ei saada jodia tarpeeksi ravinnosta ja kun vielä suositaan vähäsuolaista ruokaa ja suolaa jossa ei ole jodia. Seleeniäkin tarvitaan.

        Spiruliinassa on paljon rautaa, vajaatoiminnan seurana on usein raudan puute. Piristää varmasti ajatuksenakin jo terveellisen syöminen.


      • MVsivusta
        jodinpuute kirjoitti:

        Jodin puute saattaa aiheuttaa vajaatoimintaa ym. Suomessa ei saada jodia tarpeeksi ravinnosta ja kun vielä suositaan vähäsuolaista ruokaa ja suolaa jossa ei ole jodia. Seleeniäkin tarvitaan.

        Spiruliinassa on paljon rautaa, vajaatoiminnan seurana on usein raudan puute. Piristää varmasti ajatuksenakin jo terveellisen syöminen.

        Tuo oli minullekin hyvä tieto, että siinä on rautaa! Voisi kokeilla alhaiseen hemoglobiiniini, vaikkei kilpirauhas vaivaa olekaan.


    • entiedäsaikolääkitystä

      No tuohan selittääkin exän tai usemmankin puuskat. Tais olla kaikilla sama taudinkuva.
      Jos ei pää särkeny ni väsytti, mutta molempiin yhdisty raivo ja huuto.
      Baarissa oireet katos väsymystä myöden :)

      • OletvainVittuilija

        Baari ei paranna kilpirauhasta.
        Ei ihme että niillä hermot menny suhun, kun sun anti on tommosta.


      • sivupöydästä
        OletvainVittuilija kirjoitti:

        Baari ei paranna kilpirauhasta.
        Ei ihme että niillä hermot menny suhun, kun sun anti on tommosta.

        jos on suora ja rehellinen lisäksi realisti, niin onko se vittuilua vai mitä se on ?


      • Olenpahoillanituosta

        Jotkut ovat luonteeltaan vastuuntunnottomampia, kuin toiset. Voi johtua myös heidän omista ongelmistaan ja jaksamis vaikeuksistaan. Kulminoituu itsekkäänä käytöksenä, joka parisuhteessa tuottaa erittäin vaikeasti selvitettäviä komflikteja, joita kyseinen ihminen ei ole halukas käymään läpi saati korjaamaan omaa käytöstään.


    • implantit.päässä

      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄSILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???TÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???KÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???KÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???KÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???ÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???KÄTÄÄN NÄIN???
      SILMÄ SOKEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???KEUTUU. KORVAT HUUTAA 10000-0 PIIIIIIIIIITHIIIIIIIIII. MIKSI IHMISIÄ RÄÄKÄTÄÄN NÄIN???

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe