Käyttis ubuntu 14.04 mate. Miten saan osoitevalikon yläpuolelle ilmestymään kaikki avattujen sivujen painikkeet? Nyt ilmestyy ainoastaan yksi viimeksi avattu! Muut jäävät piiloon. Olisi helpompi siirtyä eri sivuille avatuissa. Joutuu nuoli painikkeesta takaisin palaamaan.
välilehdet firefox
välilehdet
2
103
Vastaukset
- Avaatko_oikeasti_uuteen
Avaatkohan ne oikeasti eri välilehtiin ? Vaikuttaa että siirryt vai uudelle sivulle, uuteen välilehteen avatulta sivulta EI pääse toiselle välilehdelle nuolipainikkeesta. Kuvauksesi perusteella siirryt uudelle sivulle ja sitten nuolipainikkeilla siirryt sivuhistoriassa takaisin.
Kokeilin tuota Ubuntu 14.04 matea joskus vuosi sitten ja ihan normaalisti ne välilehdet toimivat eli osoitepalkin yläpuolella välilehdetja "uusi välilehti" painike. - vääräpalsta
Väärä palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489