Ajattelin vaihtaa pankkiasiani S-pankkiin. Kävin sopimassa asiasta asiakaspalvelupisteessä.
Verkkotunnukset tulivat nopeasti postissa, samoin credit/debit-kortti.
Tein samalla lainahakemuksen, jolla tarkoitus yhdistää entisen pankin pari kulutusluottoa.
Ja lainapäätöksen tekeminen sitten näköjään kestää. Taitaa juuri lähteä kuudes viikko liikkeelle, kun vastausta odottelen.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Ehkä en siirräkään päivittäistä asiointiani S-pankkiin, jos se on kaikessa muussakin yhtä hidas ja epävarma.
S-pankin lainapäätös viipyy
9
992
Vastaukset
- ettäsilleen
Kyllä ainakin hylätty lainapäätös tulee viikossa.
- S-ryhmän_oma_pankki
S-pankin päätarkoitus on kerätä halpaa rahaa S-ryhmän oman liiketoiminnan käyttöön. Muut laina-asiakkaat ovat tälle tavoitteelle haitaksi ja pankin kannalta olisi parasta, että he kaikkoavat johonkin muuhun pankkiin.
- Hermanni-666
Tulin alkuillasta käyneeksi vilkaisemassa S-tilin saldoa, niin huomasin, että nyt laina oli sinne maksettu. Hakemuksen käsittely kesti melkein kuusi viikkoa.
- ruokaa-ass-lainalla
Nyt saat s-lainaa lainaa suoraan s-marketin kassalta niin voit maksaa jatkuvasta hintojemme nostosta seuranneen potenssiin kaksi kasvaneen ruokalakusi.
- Prosenttijengi
Laku? Potenssiin? Laku kyllä nostaa verenpainetta...
- Janskuliini87
Mä sain ainakin 6700€ lainapäätöksen heti ainakin https://www.simplia.fi
- pec
Reilu pari viikkoa mennyt ja ei ole päätöstä kuulunut :(
- raskastalainaa
Mulla on mennyt 2 päivää ja ihan on jo hermo riekaleina :D
- omakotihaaveena
Hain asuntolainaa,kuukauden päästä vasta pankkiiri kuulemma soittaa!Aika hidasta toimintaa...olen eläkkeellä,ja haaveissa ensiasunto.Ajattelin kysyä s-lainatakausta myös,koska minulla on vain noin 10prosenttia lainan määrästä säästettynä.Onko kokemuksia miten sitä saa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924