Ajattelin vaihtaa pankkiasiani S-pankkiin. Kävin sopimassa asiasta asiakaspalvelupisteessä.
Verkkotunnukset tulivat nopeasti postissa, samoin credit/debit-kortti.
Tein samalla lainahakemuksen, jolla tarkoitus yhdistää entisen pankin pari kulutusluottoa.
Ja lainapäätöksen tekeminen sitten näköjään kestää. Taitaa juuri lähteä kuudes viikko liikkeelle, kun vastausta odottelen.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Ehkä en siirräkään päivittäistä asiointiani S-pankkiin, jos se on kaikessa muussakin yhtä hidas ja epävarma.
S-pankin lainapäätös viipyy
9
970
Vastaukset
- ettäsilleen
Kyllä ainakin hylätty lainapäätös tulee viikossa.
- S-ryhmän_oma_pankki
S-pankin päätarkoitus on kerätä halpaa rahaa S-ryhmän oman liiketoiminnan käyttöön. Muut laina-asiakkaat ovat tälle tavoitteelle haitaksi ja pankin kannalta olisi parasta, että he kaikkoavat johonkin muuhun pankkiin.
- Hermanni-666
Tulin alkuillasta käyneeksi vilkaisemassa S-tilin saldoa, niin huomasin, että nyt laina oli sinne maksettu. Hakemuksen käsittely kesti melkein kuusi viikkoa.
- ruokaa-ass-lainalla
Nyt saat s-lainaa lainaa suoraan s-marketin kassalta niin voit maksaa jatkuvasta hintojemme nostosta seuranneen potenssiin kaksi kasvaneen ruokalakusi.
- Prosenttijengi
Laku? Potenssiin? Laku kyllä nostaa verenpainetta...
- Janskuliini87
Mä sain ainakin 6700€ lainapäätöksen heti ainakin https://www.simplia.fi
- pec
Reilu pari viikkoa mennyt ja ei ole päätöstä kuulunut :(
- raskastalainaa
Mulla on mennyt 2 päivää ja ihan on jo hermo riekaleina :D
- omakotihaaveena
Hain asuntolainaa,kuukauden päästä vasta pankkiiri kuulemma soittaa!Aika hidasta toimintaa...olen eläkkeellä,ja haaveissa ensiasunto.Ajattelin kysyä s-lainatakausta myös,koska minulla on vain noin 10prosenttia lainan määrästä säästettynä.Onko kokemuksia miten sitä saa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680