Huuto.netin Huijaajat?

Uuusikäyttäjäolen

Olen ihan uusi käyttäjä Huuuto.netissä. KOlme tuotetta oli myynnissä ja kaikille löytyi ostaja.

Yksi ostaja maksoi asiallisesti ja lähetti hyvin asiallisen viestin.

Toinen ostaja kyseli ystävällisesti tilinumeroa ja postimaksun hintaa, mutta ei ikinä kuitenkaan maksanut yhtään mitään?

Kolmas ostaja ei vastannut ikinä lähettämääni sähköpostiin, missä ilmoitin postimaksun hinnan ja tilinumeron. Ei mitään vastausta. ? What?

Siis kuinka yleistä tää tälläinen huijaaminen on huuto.netissä. Eihän tossa sivustossa ole mitään järkeä, jos suurin osa on vaan tämmöisiä pelleilijöitä?

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutaja100

      Katso heidän saamat palautteet, usein selviää sieltä paljonkin. Valitettavasti kaikenlaisia ostajia ja myyjiä on liikkeellä, kannattaa seurailla sivustoa vähän aikaa, että oppii ns. tavoille. Itse olen ollut käyttäjänä jo lähes alkuajoista saakka (tosin on ollut kuivia kausia välissä), varovasti kuitenkin aloitin, suurimmaksi osaksi kaikki myynnit ja ostot ovat menneet kivuttomasti, valitettavasti yksi roisto on kohdalleni sattunut, ja myyntipuolella kerran pari hupihuutaja.
      Kohdallesi on nyt aika lailla sattunut sopivasti koko huuto.netin kirjo :D

      • Jotkin firmat ja yksityiset käyttää kirittäjää joka huutaa hintaa ylemmäs ! Katso tavaran oikea hinta googlaamalla tuotteen nimi ja malli ja päätä mitä kannattaa maksaa ja pysy siinä


    • 99ok

      Hupihuutajia ja ns "ostajia" löytyy kaikilta kauppafoorumeilta, useamman kerran Torin tms. kautta kaikki on sovittu jo mutta loppujenlopuksi ei niitä kauppoja oikeasti tehdä. Kovin kauaa ei kannata mielestäni odotella ellet sitten erikseen sovi maksua tulevaisuuteen ostajan kanssa.

      Huuto.netissä on pääsääntöisesti asiallisia käyttäjiä, mutta toki sekaan mahtuu täysiä rikollisia, mielenvikaisia uhkailijoita ja muuta vastaavaa roskasakkia. Huuto.netin käyttö kun ei vaadi tunnistautumista eikä muitakaan "pääsykokeita".

      • keskikoulun-laskuopilla

        Pieni tae rehellisyydestä on myös se, että Huutonetin käyttäjä on pankkitunnistautunut. Se kannattaa jokaisen tehdä.


    • Jos jotain myyt niin myy postiennakolla ja pyydä takuusumma posti/matkahuolto maksuille niin ei jää sanomista ....saa vain tavarat ilmaista kyytiä ja palaavat sulle takas

    • Huuteloitsija

      Huono tuuri sinulla on ollut. Minä olen tehnyt 150 kauppaa eikä yhdessäkään ole ollut maininnan arvoisia vaikeuksia.

      Myyjällähän ei ole mitään riskiä, kun maksu suoritetaan ennen toimitusta. Ostaja on paljon huonommassa asemassa, jos maksun jälkeen myyjä ei toimitakaan tuotetta. Kannattaa katsella myyjän palautetta ennen kuin huutaa. Sellainen myyjä on luotettava, jolla on satoja tai tuhansia positiivisia palautteita ja korkeintaan jokunen huonompi.

    • lajqi

      eikös tuollaisista pidä ilmoittaa ylläpitoon. jos on voittanut huudon tai ottanut osta heti toiminnolla niin silloinhan huutaja on sitoutunut ostamaan myytävän tavaran

    • Ammattipuijailija

      Huutonetissä on helppo huijata koska ihmiset ovat tyhmiä. Maksavat tilillesi ilmaista rahaa ja Poliisi ottaa yhteyttä ja tarjoaa kahvit kuulusteluhuoneessa ja päästävät läksimään. Mikäs sen mukavampaa - ei se oo tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa ;)

      • Vinkkimies

        Ja Tori.fi vielä helpompi kun ei ole palautejärjestelmää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1888
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      919
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe