apua plsss

vihaanItseäni

siis mun ongelma on se että en osaa käyttäytyä koulussa. aina lomalla tai viikonloppuna aattelen vaa että nyt vittu ryhdistäydyn ja lopetan kaiken hölmöilyn ,koulussa on sitten että vitut koulusta, vitut elämästä. mulla cx on kaikki oireet mitä ADHD:eessa on mutta en uskalla mennä terveyshoitajalle. talven jälkee mä ryhdistäytyin, ainaki yritin ja sain nostettua koe numeroita seiskasta kasiin mutta sain todistuksessa niin paskaa että en oo näyttäny sitä mun äidille. mitä pitäs tehdä? sain fysiikasta 7 numeron todistuksessa vaikka oon saanu kokeista 8-10 yleensä 9 ja oon ollu hiljaa tunneilla ja viitannu ja saanu kaikki vastaukset oikein ja oon ainut joka vittaa niillä tunneilla. vieläpä enkusta sain 8 vaikka sinäki Koe numerot oli 9 ja aika hyvin käyttäydyin. kaikki todistuksess tippu varmaa yhen numeron eli kymmenen seiskaa, 2-4 kasia ja 4 kutosta. vilkasin siis todistusta koska aloin itkemään ja piilotin sen. oon niin tyhmä että turvatarkastut lasku kysymyksessä meni aikaa paljon kun julkistan tämän ja lasku oli 18 15

17

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jscci

      Onko sulla ketään kelle puhua?

      • JKhj

        ei, enkä uskaltais ees puhuu


      • Jscci

        Kyllä sun kannattaa puhuu jollekki seki helppottais sun oloas huomattavasti :) ku sulla on joku jolle voit purkautuu siis jutella niin olokin on parempi :)


      • Jscci
        Jscci kirjoitti:

        Kyllä sun kannattaa puhuu jollekki seki helppottais sun oloas huomattavasti :) ku sulla on joku jolle voit purkautuu siis jutella niin olokin on parempi :)

        Ja jos saan kysyä niin miksi et uskaltaisi puhua?


      • Jscci
        Jscci kirjoitti:

        Ja jos saan kysyä niin miksi et uskaltaisi puhua?

        Jos et halua puhua kenellekään tuttavallesi tai saa itseäsi sinne terkkariin niin kyllä voit minullekin puhua jos yhtään helpottaa vaikka puhua ihmiselle jota et tunne :)


      • Seonvaikeeta

        Mulla on sama ongelma mutta miks et ota telttaa ja karkaa kotoo lähelle siihen metsikköön ja aina välillä käyt hakee ruokaa? Sun pitää puhuu jollekin ihmiselle! Instassa esim. @auttaja lle voi puhua


      • Jscci
        Seonvaikeeta kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma mutta miks et ota telttaa ja karkaa kotoo lähelle siihen metsikköön ja aina välillä käyt hakee ruokaa? Sun pitää puhuu jollekin ihmiselle! Instassa esim. @auttaja lle voi puhua

        Mikäs idea tossa oli siis tossa teltta hommassa?


    • eisetapa

      No siis, jos luulet että sulla on ADHD..kannattaa siitä mennä kyllä terveydenhoitajalle puhumaan. Siitähän niille maksetaan, että voivat auttaa koululaisia.

      • Kauha-Guru

        saat sitten popsia amfetamiini johdannaisia eli onnea vaan


    • Pyydä joltakin apua. Pyydä jotakin kaveria vaikka muistuttamaan käyttäytymisestä, kun hölmöily pääsee yllättämään.

      Jos epäilet sitä ADHD:tä, niin koeta pakottaa itsesi sinne terkkarille. Näihin asioihin on olemassa lääkitystä.

      Omista ongelmistaan puhuminen on varmaan yksi maailman vaikeimmista asioista. Jollekin sinun olisi kuitenkin hyvä puhua. Omat vanhemmat tulee ensimmäisenä mieleen, vaikka juuri niille puhuminen yleensä niin vaikeaa onkin.

      Netissä tai puhelimessa voi myös keskustella asioista anonyymisti lastensuojelujärjestöjen asiantuntijoiden kanssa.

      Jos et mitään muuta keksi, niin puhu minulle. Osoite löytyy profiilistani.

      • kslson

        en ikinä sanois mitää yksityis juttuja mun vanhemmille, ne aina kertoo kaikille siitä ja naureskelee porukassa sitte mulle. niiku mun serkku kerto mulle että mun vanhemmat kertoo musta aina noloja juttuja. useinki on käyny sillee että oon mun äidille puhunu jostai mistä en muille puhuis nii sitte mun isoveli kuulee ku puhutaan ja sitte se tulee siihen että mitä te täälä puhutte, mun äiti tietysti kertoo vaikka sanon ettei sanois ja isoveli alkaa nauraa


      • kslson kirjoitti:

        en ikinä sanois mitää yksityis juttuja mun vanhemmille, ne aina kertoo kaikille siitä ja naureskelee porukassa sitte mulle. niiku mun serkku kerto mulle että mun vanhemmat kertoo musta aina noloja juttuja. useinki on käyny sillee että oon mun äidille puhunu jostai mistä en muille puhuis nii sitte mun isoveli kuulee ku puhutaan ja sitte se tulee siihen että mitä te täälä puhutte, mun äiti tietysti kertoo vaikka sanon ettei sanois ja isoveli alkaa nauraa

        Se on surullista, jos lasten ja vanhempien välillä ei ole luottamuksellista suhdetta...

        Ammattiauttajilla on kuitenkin vaitiolovelvollisuus ja jos he sitä rikkovat, voi heidät saattaa siitä vastuuseen.


      • Olet todella hyvä kirjoittaja. Se kaivattu "fiksu ihminen" tänne nuorten palstalle 👍


      • yuggis_ kirjoitti:

        Olet todella hyvä kirjoittaja. Se kaivattu "fiksu ihminen" tänne nuorten palstalle 👍

        No tuota... Tämäpä yllätys.

        Mikähän koira tässä nyt on haudattuna. :D


      • kzndk

        tässä oli kyllä todella paljon faktaa


    • avaa

      Vittu avaa se suus ja puhu jollekulle tästä asiasta. Ei ne asiat ittellään korjaannu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe